صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 04
کد خبر: ۲۷۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
فرماندار دشت آزادگان:

۷۵ درصد بازداشتی‌های حوادث اخیر دشت‌آزادگان آزاد شدند‌

فرماندار دشت آزادگان گفت:بیش از ۷۵ درصد بازداشتی‌ها آزاد شدند و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته سعی شده با همت دادستان شهرستان بقیه بازداشت شدگان آزاد شوند.

رویداد۲۴ حمید سیلاوی، رئیس شورای تامین شهرستان دشت آزادگان درباره اعترضات اخیر و برخی بازداشت‌هایی که انجام شده در این شهرستان گفت: بیش از ۷۵ درصد بازداشت شدگان تجمعات اخیر تاکنون آزاد شده‌اند.

او گفت: با عذرخواهی از مردم شریف دشت آزادگان به‌دلیل اتفاقات اخیر که متاسفانه توسط برخی برهم زنندگان نظم عمومی رخ داد، افزود: درجهت ایجاد آرامش و با توجه به دستور رئیس قوه قضائیه و پیگیری‌های صورت گرفته از طریق اعضای شورای تامین شهرستان مبنی بر ندامت بعضی افراد و عدم مشارکت بعضی از این افراد درخسارت وارده، اکثر بازداشت‌شدگان تجمعات روز‌های اخیر با همکاری و هماهنگی و نظرمثبت دادگستری شهرستان آزاد شدند.


بیشتر بخوانید: اینترنت ایذه همچنان قطع است/ تعدادی از افراد بازداشت شده آزاد شده‌اند


رئیس شورای تامین شهرستان دشت آزادگان بیان کرد: بیش از ۷۵ درصد بازداشتی‌ها آزاد شدند و در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه این هفته سعی شده با همت دادستان شهرستان بقیه بازداشت شدگان آزاد شوند.

سیلاوی عنوان کرد: از همه خانواده‌های محترم بازداشت‌شدگان تقاضا می‌شود با مراجعه به ناجا یا دادسرای دادگستری شهرستان نسبت به پیگیری آزادی آنان اقدام کنند.

منبع: تسنیم
نظرات شما