صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۰۳ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 24
کد خبر: ۲۷۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
جلال جلالی‌زاده:

جریان اصلاحات باید روی مانیفست تمرکز کند/ اصلاحات می‌تواند نجات‌دهنده کشور باشد

یک نماینده ادوار مجلس گفت: جریان اصلاحات باید در ۴ سال پیش رو، روی مانیفست تمرکز و عدم شکست خود را بررسی کند، دلیلی ندارد اگر جریانی در قدرت نیست بازنشسته شود.

رویداد۲۴ جلال جلالی زاده، نماینده ادوار مجلس در رابطه با لزوم اصلاح سازمانی جریان اصلاح طلب در طول ۴ سال پیش رو گفت: عده‌ای دارای فکر اصلاح طلبی هستند و می‌خواهند اصلاحات در جامعه گسترش پیدا کند. این عده می‌خواهند فکر اصلاح طلبی اعم از عدالت و قانون مداری و برابری و مبارزه با فساد تعمیق پیدا کند. عده‌ای نیز مشخصا دارای میز، مقام و منصب هستند که می‌خواهند از کانال اصلاح طلبی به اهداف خود برسند، ولی شکی نیست که اصلاحات و اصلاح طلبی ویژگی و خصلت خوبی است که می‌تواند نجات دهنده کشور باشد.

به گزارش برنا، ا‌و افزود: اصلاح طلبان بابد بدانند در بسیاری از کشور‌ها دو حزب مقابل هم در انتخابات شرکت می‌کنند یکی پیروز و دیگری شکست خورده است حزب مغلوب چه می‌کند؟! در همه کشور‌ها احزاب برنامه‌ای برای این دوران دارند و از تجربه‌ها استفاده می‌کنند و به بررسی دلایل شکست خود و عدم اقبال مردم می‌پردازند و منتظر فرصت بعدی هستند.


بیشتر بخوانید: روحانی بعد از ریاست جمهوری/ سرنوشت کدام رئیس جمهور در انتظار روحانی است؟


جلالی زاده در پایان گفت: جریان اصلاحات باید در ۴ سال پیش رو، روی مانیفست تمرکز و عدم شکست خود را بررسی کند، دلیلی ندارد اگر جریانی در قدرت نیست بازنشسته شود.

منبع: برنا
برچسب ها: اصلاح طلبان
نظرات شما