صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 06
کد خبر: ۲۷۴۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۵ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۹ نظر

ست آبی علیرضا بیرانوند و همسرش سوار ماشینش! +عکس

علیرضا بیرانوند (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۷۱) نام اصلی وی محمدرضا بوده که با شناسنامه برادر خود به فوتبال معرفی شده بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دروازه‌بان به صورت قرضی از تیم رویال آنتورپ، برای بوآویشتا و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. بیرانوند به مدت چهار فصل از ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۸ بهترین دروازه‌بان لیگ برتر ایران و نیز در فصل ۱۳۹۷، ۹۸ مرد سال فوتبال ایران شد.

رویداد۲۴ علیرضا بیرانوند در سال ۱۳۸۹ وقتی ۱۸ ساله بود ازدواج کرد که ثمره آن یک پسر بنام طا‌ها و یک دختر بنام بارانا متولد سال ۹۵ می‌باشد. وی می‌گوید یکی از دلایل موفقیت‌های من، زود ازدواج کردنم بود، چون بعد از تمرین مجرد‌ها به تفریح می‌پردازند و حاشیه اطرافشان زیاد می‌شد، اما من همیشه بعد از تمرین همسر و فرزندانم منتظرم هستند و مستقیم به خانه می‌روم.



منبع: فانیگما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
با آرزوی زندگی خوب و مرفه برای تک تک ایرانیان میخام به یک ضعف و عقب افتادگی در جامعه هنری و ورزشی ایران اشاره کنم. بنظرم این جامعه متاسفانه هنوز به بلوغ و شعور اجتماعی/عقلی نرسیده چونکه عکس ها و گفتارهاشان فقط نمایش دارایی ها/توانمندیها (ماشین؛موبایل؛ ساعت ؛خالکوبی ؛ خلبانی و فضا رفتن و...) هستش . در چنین جامعه ای از بیان /ابراز ویژگی های انسانی و احساس ( همدردی ؛ عشق و توانایی , خود را به جای دیگر انسانهای دردمند گذاشتن ) خبری نیست و در دوران کودکی خود در جا میزنند.

شاه شمشادقدان خسرو شیرین دهنان که به مژگان شکند قلب همه صف شکنان
کمتر از ذره نه‌ای پست مشو مهر بورز تا به خلوتگه خورشید رسی چرخ زنان
ناشناس
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
حالا چه گدا چه گدا زاده چه پولدار چه خاص مهم اینه که داره در کنار همسرش از زندگی لذت میبره با پولی که حقشه به کسی هم ربطی نداره هر کسی ی مرامی داره مهم اینه که زن و مرد شادن همو دوست دارن و باید هم لذت ببرن کنار هم مشکل من یا بیرانوند نیست که ی عده پول ندارن حتما تلاش نکردن هر کسی ب اندازه ی تلاشش خدا بهش میده من امروز جمعه از استراحتم زدم رفتم رو ی پروژه ی کاری تو این گرما و افتاب تا بتونم پوله بیشتری اضافه در بیارم وقتی بخابی تو خونه به خودت سختی ندی نباید هم داشته باشی دمت گرم بیرو حالشو ببر با همسره خوشگلت خیلی هم ب هم میاین شاد باشید
علی
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
یکم شعور داشته باشین و از قهرمان و ورزشکار کشورتون دفاع کنید
ناشناس
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
اره بخدا
علی
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
حرف دهنتوبفهم خودتت بودی بدترازاینابودی بنده خداکاری نکردن
پاسخ ها
ناشناس
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
راست میکه دیکه
بی‌نام
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
خدا به این گدازاده‌ها اول ظرفیت بده بعد پول
پاسخ ها
میم
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
هرکجا هستی غیر ت را فراموش نکن ظرفیت داشته باش ؟
ناشناس
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
خب عزیزم شما از ثروت همین گدا نگه داشته شده ها؛به نون ونوا رسیدید.
نظرات شما