صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 11
کد خبر: ۲۷۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰

قرارداد ۵ + ۵ میلیاردی خرید جدید استقلال؟

امین قاسمی نژاد بازیکن فصل گذشته پدیده مشهد با هایجک و دور زدن پرسپولیس راهی استقلال شد تا حسابی خبر ساز  شود و چهره جنجالی نقل و انتقالات باشد.

رویداد۲۴ امین قاسمی نژاد بازیکن فصل گذشته پدیده مشهد با هایجک و دور زدن پرسپولیس راهی استقلال شد تا حسابی خبر ساز  شود و چهره جنجالی نقل و انتقالات باشد. او که چهارشنبه بعد از صحبت با مسئولان پرسپولیس و شخص یحیی گل محمدی سرمربی سرخ ها برای پیوستن به این تیم توافق کرده بود و منتظر صدور رضایت نامه اش از سوی مالک باشگاه پدیده و انجام امور اداری مربوط به آن بود به یک باره و البته به گفته برخی رسانه ها بر اثر فشار هواداران استقلال به مدیریت و سرمربی باشگاه برای جذب این بازیکن راهی باشگاه استقلال شد و در نهایت هم با این تیم قرارداد دو ساله بست.

دو نکته در مورد قرارداد قاسمی نژاد دارای ابهام و سوال است. اول اینکه چرا باشگاه استقلال با یک بازیکن 35 ساله قرارداد دو ساله امضا کرده است؟ دوم اینکه رقم قرارداد این بازیکن مسن 10 میلیارد عنوان شده است و آیا این رقم برای یک بازیکن پا به سن گذاشته زیاد و خارج از عرف نیست؟

گفته می شود 5 میلیارد روی کاغذ و در قرارداد ثبت شده و 5 میلیارد هم در قالب دو چک 3 و 2 میلیاردی که قرار است هواداران متمول یا اسپانسر یا کارگزار تامین و پرداخت کنند مجموع قرارداد قاسمی نژاد است. البته از این حرف و حدیث ها و شایعات در مورد خرید جدید پرسپولیس هم شنیده می شود و برخی منابع رقم قرارداد رضا اسدی را با پرسپولیس 15 میلیارد تومان اعلام کرده اند که برای یک بازیکن در این سطح رقم بسیار بالایی است!

نظرات شما