صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 February 20
کد خبر: ۲۷۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

سلیمی: برخی از مدیران پیشین قصد توطئه دارند و می‌خواهند چوب لای چرخ دولت بگذارند

نماینده مجلس یازدهم با اشاره به ترک فعل‌‌هایی که در دولت قبل رخ داده است، گفت: شنیده شده که برخی از این افراد قصد توطئه دارند و می‌خواهند چوب لای چرخ دولت فعلی بگذارند.

رویداد۲۴ علیرضا سلیمی در تذکر شفاهی صحن علنی امروز چهارشنبه ۱۷ شهریورماه مجلس شورای اسلامی با خوب دانستن گزارش کمیسیون بهداشت مجلس پیرامون حادثه آتش‌سوزی کلینیک سینا اطهر، اظهار داشت: ۱۹ نفر در این حادثه کشته شده‌اند و مواردی که در گزارش آورده شده موارد بسیار مهمی است.

وی تاکید کرد: دستور بدهید ترک فعل‌هایی که وزیر بهداشت درمان وقت در اینکه هیچ بازدیدی در ایمنی و بهداشت حرفه‌ای انجام نشده است و همچنین شهردار وقت تهران یعنی زمان آقای حناچی نسبت به ۲۰ موردی که در گزارش اعم از مسدودسازی و تغییر پارکینگ وجود داشته است و اقدامی نکرده‌اند، پیگیری شود. پس از آقای حناچی چه می‌کرده‌اند؟ فقط نشسته بودند و بعضی از گزارش‌ها را می‌نوشتند؟


بیشتر بخوانید: واکنش قالیباف به استعفای برخی نمایندگان برای حضور در دولت


نماینده مردم دلیجان افزود: همچنین در مورد وزارت کار آقای شریعتمداری به صراحت آمده که در بازدید و نظارت ضعیف بوده است؛ آیا این به قوه قضاییه و کمیسیون اصل ۹۰ ارجاع داده شده است؟ اخیراً این آقایان پرونده پلاسکو را سیاسی کردند و داد و فریاد راه انداختند، در حالی که در این مورد که مرتبط با خودشان بود سکوت کرده و اقدام هم نکردند.

وی با بیان اینکه ترک فعل محرز است، گفت: این گزارش دقیق و جامع دستوری را می‌طلبد که هر چه مواردی سریع‌تر پیگیری و به صورت جدی با آن برخورد شود نه اینکه آقایان وزارت‌شان تمام شد در برج عاج بنشینند و به ریش مردم بخندند. شنیده شده که برخی از این افراد قصد توطئه دارند و می‌خواهند چوب لای چرخ دولت فعلی بگذارند.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهروز
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
کسی به دولت جدید نمی‌تواند لطمه بزند چون هم نمایندگان هم دولت آخر کارشکنی و چوب برای چرخ گذاشتن هستند.هشت سال با هسته ای و غیره مردم را بدبخت کردند
ناشناس
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
توان کار ندارید زر مفت نزن جسارت داشته باش بگو ای الناس بلد نیستیم!
ناشناس
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
تو رو خدا ... شید اگه نمی تونید کاری کنید
هیوا پریشی
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
این جناب سلیمی یا مجلس را با سخنرانی پای منبر اشتباه گرفته یا مجلس ما آنقدر بی دغدغه و بیکار است که ایشان هر روز از این قبیل نطق ها میفرمایند
نظرات شما