صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 03
کد خبر: ۲۷۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۴ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گریه این دختران برای محمدرضا گلزار نخندیم

مهدی بذرافکن؛ روزنامه‌نگار و تحلیلگر مسائل اجتماعی در یادداشتی به کلیپ گریه‌های بی‌امان دختران طرفدار محمدرضا گلزار، بازیگر معروف سینما واکنش نشان داد.

رویداد۲۴  مهدی بذرافکن؛ روزنامه‌نگار و تحلیلگر مسائل اجتماعی در یادداشتی به کلیپ گریه‌های بی‌امان دختران طرفدار محمدرضا گلزار، بازیگر معروف سینما واکنش نشان داد.

ببینید: گریه‌های بی امان دختران طرفدار گلزار از تصور دنیای بدون او! + فیلم
او نوشت:

* حال، اما این کلیپ دستمایه‌ای شده برای تمسخر این چند دختر و پسر نوجوان که چرا اینگونه برای بازیگری مثل محمدرضا گلزار اشک می‌ریزند.
بیشتر بخوانید: عکس نیمه برهنه محمدرضا گلزار حاشیه ساخت!
* کلیپی که می‌بینید یکی دو روزی است در فضای مجازی منتشر شده، مورد توجه قرار گرفته و البته که مورد تمسخر هم قرار گرفته است. کلیپ البته خود گویاست و نیاز به توضیحی ندارد. اما همانطور که می‌بینید مصاحبه شوندگان، نوجوانان هستند.

* نوجوانان دختری که به اقتضای سن و سالشان، احساساتی و زود رنج هستند و بلافاصله برای چیزی که دوستش دارند و به آن معتقدند واکنش سریع نشان می‌دهند. حال، اما این کلیپ دستمایه‌ای شده برای تمسخر این چند دختر و پسر نوجوان که چرا اینگونه برای بازیگری مثل محمدرضا گلزار اشک می‌ریزند.

* جدا از بحث روانشناسی دوران نوجوانی و عکس العمل هایشان در برابر اطرافیان و رویداد‌های مختلف، همین یدک کشیدن عنوان نوجوانی خود عاملی مهم است برای درک این نوجوانان عاشق محمدرضا گلزار و اشک هایشان.

* بعد از آن به شخصیت آقای بازیگر باز می‌گردد. الحمدالله! ما بازیگران خوش تیپ و خوش استایل کم نداریم. اما چرا فقط محمدرضا گلزار چنین عاشقان سینه چاکی دارد؟

* پاسخش به نوع برخورد این ستاره با طرفدارانش است. او تا آنجایی که بتواند هرجا که طرفدارانش باشند و شرایط مناسب، با همه آن‌ها عکس می‌گیرد و امضا می‌دهد؛ نوجوان هم همین را می‌خواهد حس اهمیت داده شدن آن هم از طرف یک شخصیت معروف.

* اگر در این کلیپ می‌بینیم دختران نوجوان در پاسخ به سوال مجری که اگر روزی محمدرضا گلزار نباشد چه می‌کنید؟ چنین احساساتی و از خود بیخود می‌شوند و اشک هایشان جاری می‌شود؛ خواهر من!، برادر! من اقتضای سن شان است. اقتضای سن شان است لطفا بی جهت سرزنششان نکنیم. شماتتشان نکنیم و البته که مسخره شان هم نکنیم.

* نکته:بر اساس آخرین تقسیم بندی سازمان بهداشت جهانی، سن (۱۸ تا ۲۵ سالگی) سن نوجوانی است؛ این سازمان قبلا تا ۱۹ سالگی را سن نوجوانی می‌دانست.
برچسب ها: محمدرضا گلزار
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
آقای تحلیلگر لطفا این را هم اضافه کنید که امروز مرغ همسایه ما چند بار اسم ایشان را تکرار کرد و گفت که بدون او دیگه تخم نمیگذاره !
نظرات شما
نام:
ایمیل:
نظر: