صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 05
کد خبر: ۲۸۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۱ - ۱۰ مهر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

شهرزاد در آغوش مهران مدیری + عکس

مهران مدیری (زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۴۶) کارگردان و تهیه‌کنندهٔ فیلم، بازیگر، خواننده و مجری ایرانی است.مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای مدیری را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید.

رویداد۲۴مهران مدیری متولد سال ۱۳۴۶ می‌باشد، او زاده اولین ماه سال است و در شهر تهران چشم به جهان گشوده، مهران مدیری اصالتا اهل اراک است و در خانواده‌ای ۶ نفره به دنیا آمده، فرزند آخر خانواده است و ۳ برادر بزرگ‌تر از خودش دارد.

آغاز فعالیت‌های هنری مهران مدیری

او از سن ۱۶ سالگی وارد تئاتر می‌شود و در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شده و به مدت ۶ سال در داستان شب به گویندگی می‌پردازد. او تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… روی صحنه رفت.

مهران مدیری چگونه معروف شد؟


بیشتر بخوانید: اولین موزیک ویدئوی پسر مهران مدیری +فیلم
او در آن ۶ سال که در تئاتر و رادیو فعالیت داشت با افراد زیادی در عرصه رادیو و تلویزیون آشنا می‌شود و سرانجام در سال ۱۳۷۲ به همکاری داریوش کاردان برنامه طنز ۷۲ را تهیه می‌کنند. این برنامه نقطه اوج شهرت مهران مدیری بود و بعد از آن آقای مدیری تبدیل به یک برند در دنیای کمدی شد.

همسر و فرزندان مهران مدیری

مهران مدیری یک پسر به نام فرهاد و یک دختر به نام شهرزاد دارد، پسرش موزیسین است و دخترش طراح لباس می‌باشد. هر دو فرزند او شباهتی زیادی به پدرشان دارند.
برچسب ها: مهران مدیری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
مریضی اینطور تیتر میزنی
نظرات شما