صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 05
کد خبر: ۲۸۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۳۰ مهر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

قول رئیسی برای احیای کشت و صنعت مغان/ بیکاری در مغان معنی ندارد

رئیس‌جمهوری گفت: دولت برای با برنامه‌ریزی دقیق و اجرای اقدامات حساب شده تمام تلاش خود را برای آبادانی شرکت کشت و صنعت مغان معطوف می‌کند.

رویداد۲۴ سیدابراهیم رئیسی روز جمعه در جریان بازدید از مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان افزود: دلیلی برای توقف و کند شدن روند کاری و احیای این مجتمع اقتصادی وجود ندارد.

او با بیان این که با وجود این مجتمع اقتصادی بیکاری در منطقه مغان معنی ندارد، اظهارکرد: وزارت جهاد کشاورزی برای توسعه و رونق این بنگاه بزرگ اقتصادی باید برنامه‌ریزی و اقدام کند.

وی بیان کرد: این مجتمع بزرگ اقتصادی پس از ابطال واگذاری مسئولیت‌های اجتماعی زیادی نسبت به شهر، استان و وضعیت مردم دارد.

رئیس‌جمهوری اضافه کرد: مردم منطقه نسبت به احیا و استفاده حداکثری این بنگاه بزرگ اقتصادی توقع بجایی دارند که باید با برنامه‌ریزی این توقع برآورده شود.

رئیسی همچنین گفت: دولت و سیاست‌گذاران بخش کشاورزی موظف هستند تا امکانات و اعتبارات لازم برای آبادی، توسعه و ایجاد زمینه اشتغال در این مجتمع را فراهم کنند.

به گزارش ایرنا، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل نیز در این بازدید گزارشی از ظرفیت‌ها، اقدامات و برنامه آینده احیای این مجتمع ارائه کرد.

عباس جهانگیرزاده نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار مغان در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید مطالبات مردم در خصوص این مجتمع را بیان کرده و خواستار تعیین تکلیف واگذاری و یا عدم واگذاری مجتمع به بخش خصوصی شد.

رئیس‌جمهوری روز جمعه در هشتمین سفر استانی خود وارد فرودگاه پارس‌آباد مغان در استان اردبیل شده و مورد استقبال آیت‌الله عاملی نماینده، ولی فقیه در استان و سیدحامد عاملی استاندار اردبیل قرار گرفت.

رئیسی در این سفر از برخی پروژه‌ها و توانمندی‌های اقتصادی شهرستان پارس‌آباد مغان و اردبیل بازدید کرده و دیداری با نمایندگان اقشار مختلف مردم خواهد داشت.

همچنین جلسه شورای اداری استان اردبیل با حضور رئیس‌جمهوری برگزار می‌شود و وزرای اعزامی به شهرستان‌های مختلف استان گزارش خود را از مسائل و مشکلات مناطق مورد بازدید خود ارائه خواهند کرد.

رئیس‌جمهوری را در این سفر معاونان و تعدادی از وزرای دولت همراهی می‌کنند.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وزیر راه و شهرسازی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر نیرو، وزیر تعاون و رفاه اجتماعی، وزیر اقتصاد، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهوری، رئیس سازمان برنامه و بودجه در این سفر به نمایندگی از دولت با مردم شهرستان‌های مختلف استان دیدار و در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار خواهند گرفت.

سفر رئیس‌جمهوری به استان اردبیل یک روزه است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
بلاخره یک ادم عاقل دردولت پیداشود که باباباکسری ۵۰درصدی بودچه سال جاری ورفتن ریسی به استانهاودستوراجرای کارهای عمرانی ایاپولی درکاراست برتی این دستورات ربس حمهوری بلاخره اخرتاکی ایشان می خواهد باحرف درمانی کشوررااداره کنددراخراین گند وزیرنفت ربسی ایاواقعی است یافتوشاپی است وچرارویدادهیچ خبری بابت ان ندارد ایابرادران قاچاق چی جلوی انتشارش راگرفتن
نظرات شما