صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 28
کد خبر: ۲۹۸۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان:

قوانین انتخابات ما نیازمند اصلاحات جامع و جدی است

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: به دنبال اصلاح قانون هستیم و شورای نگهبان در بحث برگزاری انتخابات تجربیاتی دارد که حاضر هستیم در اختیار عزیزان در مجلس هستیم.


رویداد۲۴ هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در خصوص اصلاح قانون انتخابات گفت: بله، اصلاح قانون انتخابات موضوعی است که بار‌ها و بار‌ها در شورای نگهبان بیان کردیم، قوانین انتخابات ما نیازمند اصلاحات جامع و جدی است. اصلاحاتی که باید نسبت به سیاست‌های کلی انتخابات صورت گیرد.

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: ما نظرمان این است که در همه موضوعات اصلاحات باید صورت گیرد و به دنبال اصلاح جدی قوانین جامع انتخابات هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح قانون انتخابات طبیعتاً از مجلس آغاز و اصلاح می‌شود و می‌دانم کمیسیون شورا‌ها در حال بررسی طرح‌هایی در این خصوص است و بار‌ها هم عرض کردیم شورای نگهبان در این چهل سال تجربیاتی دارند و حاضر هستیم سخاوتمندانه در اختیار عزیزان قرار دهیم.


بیشتر بخوانید: بازگشت هشدارآمیز/ علی لاریجانی رهبری میانه‌روهای ایران می‌شود؟


طحان نظیف درباره لایحه رتبه‌بندی معلمان بیان کرد: شورای نگهبان طی جلسات مختلف مصوبه مجلس درباره لایحه رتبه‌بندی معلمان را بررسی و ابهاماتی را به این لایحه وارد کرد و مجلس باید این ایرادات را رفع کند.

وی تاکید کرد: در لایحه رتبه‌بندی معلمان ابهاماتی وجود دارد که اگر روشن شود، به نفع فرهنگیان و معلمان است تا در اجرا با مشکلی مواجه نباشد.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
فکر کنم یه خبرایی باشه !!
حالا که میبینن مشارکتی تو انتخابات نیست و دروغشون تابلو شده میخوان کاری کنند که انتخاباتی در کار نباشه و ریاکاریهاشون بیشتر جنبه شرعی داشته باشه خاتمی و علم الهدی هم بر سر و صورتشون خواهند زد که خواهش میکنیم هرچه زودتر مملکت رونجات بدین ....
نظرات شما