صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 07
کد خبر: ۳۰۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

چرا هنوز دادستان آبادان دستگیر نشده است؟ +فیلم

محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور گفت: هر مقامی با هر سمتی که در حادثه متروپل نقش داشته‎ تحت تعقیب قرار می‌گیرد. ۵ نفر از شهرداران در بازداشت هستند.

رویداد۲۴ منتظری در بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه یک سیما درباره حادثه متروپل آبادان گفت: تکلیف حکم و میزان قصور دادستان آبادان را در حادثه ریزش برج متروپل اعلام می‌کنیم. هنوز از میزان تقصیر دادستان آبادان مطلع نیستم، اما پیگیر نقش وی هستیم و قطعا در برخورد با دادستان، بازپرس و دادیار در صورت مقصر بودنشان کوتاهی نخواهیم کرد. تا چند روز دیگر اگر بررسی‌ها نشان دهد کسی قصور یا تقصیری داشته قطعا بدون اغماض برخورد می‌شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
چاقو دسته خودشو نمیبره
احسان معتمدی
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
واقعا قاطی کرده اند ساختمان ریزش کرده است به دادستان چه مربوط است اینها چقدر حقه بازی و فیلم در می اورند .
کلا ماسه شسته دیگر نیست ماسه کوهی همه اش خاک است .
سیستم کارخانه های ما توان اینکه ماسه خوب تولید کنند ندارند لذا کیفیت بتن افتضاح است . سیمان های تولیدی هم بجز سیمان درود که خوب است بقیه کارخانه های کشور سیمان تولیدی انها قدرتش به اندازه پفک است و بی کیفیت لذا باید امریکا و اردوغان را مقصر اعلام کنیم بخاطر الودگی هوا . اما بعد کلا نظارت در ساخت و سازها ابدا نیست من خیلی ساختمانها را نگاه میکنم که در حال ساخت هستند اما بجز اندکی از انها بقیه تفبند هستند و من نمیدانم مسئول اینکار ناظرین هستند یا شرداری یا خدا یا دولت یا دادستان که از عالم بی خبر است
پاسخ ها
ناشناس
۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
حالا دادستان کل کشور یه چیزی گفت، شما خودت رو ناراحت نکن احسان جان، پیر میشی
نظرات شما