صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 08
کد خبر: ۳۱۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۰۱ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۹ نظر

دستور رئیس قوه قضائیه درباره نحوه برخورد با اعتراضات

محسنی اژه‌ای طی تماس‌های جداگانه‌ای با دادستان کل کشور و مراجع قضایی، دستور داد تا در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان و صیانت از زندگی عادی و روزمره آن‌ها در سراسر کشور و مقابله با عناصر اصلی اغتشاشگر و آشوب‌طلب حرفه‌ای، برخورد بازدارنده طبق قانون صورت گیرد و در تکمیل و رسیدگی به پرونده‌های قضایی آن‌ها هم تسریع شود.

رویداد۲۴ به گزارش خبرآنلاین به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه طی تماس‌های جداگانه‌ای با دادستان کل کشور و مراجع قضایی، خطاب به آن‌ها دستور داد در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان و صیانت از زندگی عادی و روزمره آن‌ها در سراسر کشور و مقابله با عناصر اصلی اغتشاشگر و آشوب‌طلب حرفه‌ای، مخلان آرامش شهروندان و امنیت روانی مردم، افرادی که به اموال عمومی و دولتی خسارت وارد کرده‌اند و در برابر پلیس تمرد می‌کنند، مرتبطین با سرویس‌های جاسوسی خارج از کشور برخورد بازدارنده طبق قانون صورت گیرد و در تکمیل و رسیدگی به پرونده‌های قضایی آن‌ها هم تسریع شود.

رئیس قوه قضائیه کلیه دادستان‌ها و مسؤولان قضایی ذیربط در نقاط مختلف کشور را مکلف و موظف کرد، در این راستا بدون هیچ‌گونه اغماض و کوتاهی و در چهارچوب موازین قانونی اقدام کنند.



رئیس دستگاه قضا همچنین در این تماس‌ها با اشاره به شگرد دشمنان و عناصر وابسته به گروهک‌های معاند در برانگیختن هیجانات مردم به ویژه نوجوانان و جوانان و تحریک احساسات آن‌ها با ترویج شایعات و اکاذیب، به مسؤولان قضایی ذیربط در سراسر کشور دستور داد، در مورد برخورد قانونی با منابع ترویج دروغ و شایعه هم اهتمام صورت گیرد.

رئیس عدلیه تأکید کرد: نباید اجازه دهیم دشمن با سوء استفاده از موقعیت به وجود آمده بخشی از جامعه را که بر اساس شنیدن برخی از اخبار غیر دقیق، دارای سؤال و مطالبه می‌باشند را مسأله دار و دارای شبهه کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
جناب آقای محسنی اژه‌ای
جناب آقای سید ابراهیم رییسی
حقوق شهریور بازنشستگان پرداخت شد، اما بدون افزایش
معوقات ۵ ماهه بازنشستگان کارگری هنوز هم واریز نشده است چرا؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
بابائی
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
آمریکا و متحدانش از شهریور ماه سال 1359 تاکنون در عراق از گروهک تروریستی منافقین ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و متحدانش از سال 1389 تاکنون در عراق از گروهک تروریستی داعش ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
بابائی
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
آمریکا و متحدانش در عراق از گروهک تروریستی ضد انقلاب، منافقین و هم تروریست های داعش علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند.
ایران باید از آمریکا و متحدانش در عراق انتقام بگیرد.
بابائی
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
عملکرد و رفتار و جنایات وحشیانه و حشی گری و غیر انسانی آشوبگران در کشور هیچ ارتباطی و ربطی به فوت مهسا امینی ندارد و نداشته است.
دستگیری عناصر یک گروهک تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش در اغتشاشات شمالغرب کشور
بابائی
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
هشت سال است که عربستان جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک به کمک غرب جنایتکار شمار ه یک مردم غیرنظامی، بی‌دفاع و مظلوم یمن را می‌کشد و هیچ‌ صدایی از آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای غربی جنایتکار شماره یک بلند نمی‌شود. حال که ارتش یمن موفق شده با تعدادی پهپاد پالایشگاه عربستان را به آتش بکشد آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک به تقلا افتاده‌اند و سر و صدا و گریه و لابه راه‌ انداخته‌اند.
غربی‌ها جنایتکار از سال 2015 تاکنون با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.
دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست بنیامین نتانیاهو، سردار سلیمانی را در تاریخ 13 دی ماه سال 1398درفرودگاه بین المللی بغداد ترور کرده است.
ترامپ به همراه نتانیاهو، پنتاگون و پامپئو به علت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در فرودگاه بین المللی بغداد باید دادگاه کفیری بین المللی مخاکمه شود.
ناشناس
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
نمی تونیم باورت کنیم رٸیس قوه قضاٸیه، تا حالا از خودتون پرسیدین چرا هیچ محبوبیتی بین مردم ندارین؟
ناشناس
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
آقای قاضی القضات ناچاری! دستور بده نحوه برخورد را با تیر مستقیم بزنند بلکه چهارصباح ریاست تون طولانی تر بشه!!!!!
بابائی
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ ۱۳:۲۱:۰۲
آشوبگران بی ادب نباید به خاطر و به بهانه فوت خانم مهسا امینی اموال عمومی مردم را آتش بزنند
فوت خانم مهسا امینی به مردم ربطی ندارد و حق دخالت و مداخله هم را ندارد و فقط وظیفه دادگاه وقوه قضائیه است بررسی و رسیدگی کنند.
ناآرامی‌ها اخیر در کشور 100 درصد فقط به خاطر دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش بوده است و هیچ ارتباطی و ربطی به فوت مهسا امینی ندارد.
اعتراضات آشوبگران به همراه گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت آمریکا و متحدانش هیچ ارتباطی و ربطی به فوت خانم امینی ندارد.
ناشناس
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
نامشروع
نظرات شما