صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 27
کد خبر: ۳۲۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۱ - ۲۳ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴۷۲ نظر
کوهکن در گفتگو با رویداد۲۴:

بازیکنی که سرود ملی نمی‌خواند را باید کنار گذاشت/ ما مرجع تقلید و رئیس جمهور را حذف کردیم، ورزشکار که سهل است

محسن کوهکن نماینده پیشین مجلس می‌گوید: اگر ورزشکاری در جام جهانی سرود ملی نخواند و پس از گل شادی نکرد، بعد از تذکر و توجیه باید او را حذف کنیم. ما بعد از انقلاب مرجع تقلید و رئیس جمهور را حذف کردیم بنابراین حذف یک بازیکن که سهل سهل است.

رویداد۲۴ زینب غبیشاوی: محسن کوهکن نماینده سابق مجلس در تحلیل شرایط کنونی کشور به رویداد۲۴ می‌گوید: اگر کسی با دقت فضای رسانه‌ای خارج از کشور را رصد کند، متوجه می‌شود که چه خط مشی و سیاست نخ‌نما شده‌ای دارند. ایده آن‌ها این است که آنقدر دروغ بگو و بر آن اصرار کن تا خودت هم آن را باور کنی. این‌ها با این خط مشی در دو ماه گذشته به صحنه آمدند و ابتدای راهشان هم نبود و در همه سال‌های بعد از انقلاب تلاششان را کردند تا آنچه می‌خواهند را به کشور تحمیل کنند، اما مردم نپذیرفتند. یک زمان با جنگ، یک زمان با فشار اقتصادی، یک زمان هم با حداکثر تحریم‌ها. در حوادث اخیر هم برخی که از توانمندی‌های کشور اطلاعی ندارند، می‌گفتند کار نظام در همین دو سه ماه اخیر تمام است.

ورزشکارانی که سرود ملی نمی‌خوانند را بعد از تذکر و توجیه، باید حذف کرد

کوهکن می‌گوید: اکثریت جامعه از توانمندی نظامی و علمی کشور مطلع نیستند. ما نتوانستیم پیشرفت‌ها و توانمندی‌هایی که با وجود همه مشکلات به دست آمده را به جامعه منتقل کنیم و مردم تنها بمبماران تبلیغاتی علیه کشورمان را می‎بینند و می‌شنوند و بخشی از مردم و چهره‌های مشهور بر اساس همان تبلیغات اقدام می‌کنند؛ مثل سلبریتی‌ها یا ورزشکاران و افرادی که شناخته شده‌ هستند. معتقدم با آن گروه از ورزشکارانی که متوجه اظهارات و عملشان نیستند، باید برخورد توجیهی انجام داد؛ البته مرور زمان هم کمک می‌کند.


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: نمی‌شود فردی در تیم ملی باشد اما سرود ملی نخواند/ اگر بازیکن فهم ندارد، لازم نیست در تیم ملی حفظ شود


نماینده پیشین لنجان می‌گوید: اقدام ورزشکارانی که سرود ملی را پیش از شروع بازی نمی‌خوانند، ناشی از جو سنگین روانی تبلغیاتی است که روی همه جامعه وجود دارد. برخی فکر می‌کنند کار نظام تا دی‌ماه تمام است اما این خوابی است که یقین داشته باشند هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد. بازیکنی که این همه تبلیغ ابوسفیانی را شنیده را باید توجیه کنند. اما اگر معاند بود و اصرار داشت همین مسیر را ادامه دهد، طبیعی است مانند همه کشور‌های دنیا اگر زیر سقف سیاست‌های حاکم بر آن نظام نرفت، حفظش نمی‌کنند. طبیعتا بعد از تذکر و توجیه، آخرین مرحله حذف شدن است.

بعد از انقلاب مرجع تقلید و رئیس جمهور را حذف کردیم، ورزشکار که سهل سهل است

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: ما بعد از انقلاب یک فردی را داشتیم که مرجع تقلید بود، اما یک مسیر دیگری را رفت و حذف شد. [آیت الله شریعتمداری و آیت الله منتظری] فردی بوده که رئیس جمهور بوده و یک مسیر دیگری را رفته و حذف شده، حالا دیگر یک بازیکن که سهل سهل است. البته ما دوست نداریم یک ورزشکار، یک هنرمند، یک بازیگر از این جرگه خارج شود، اما اگر کسی خودش را به خواب زد دیگر نمی‌توان او را بیدار کرد و طبیعتا باید برخورد قانونی با او صورت بگیرد و هیچ راه دیگری هم نیست.

نماینده سابق مجلس با اشاره به نزدیک بودن بازی‌های جام جهانی گفت: ما از بازیکنان انتظار بازی قوی، با اخلاق و حرفه‌ای داریم، حالا این بازی اگر در مقابل تیم‌هایی مانند انگلیس و آمریکا بود که نعم المطلوب، اگر شادی هم نکردند، مردم و ورزش‌دوستان شادی خواهند کرد.

فوتبالیست‌ها بدانند که نظام با کسی شوخی ندارد

او ادامه داد: پیش‌بینی نمی‌کنم که شادی بعد از پیروزی نداشته باشند چرا که فرض بر این است که انسان‌های عاقلی هستند و خوب می‌دانند که نظام آنجایی که پای مصالح اصلی کشور در پیش باشد، با احدی تعارف ندارد. از آن طرف هم می‌دانند که مردم از آن‌ها چه انتظاری دارند. یک فوتبالیست که کف عقلانیت را داشته باشد و مطالبات ورزش‌دوستان و چارچوب‌های نظام را بداند و بفهمد که نظام با کسی شوخی ندارد، چنین کاری را نمی‌کنند. حالا اگر خدایی نکرده مرتکب چنین خطایی شدند، حاکمیت با آن‌ها طبق قانون برخورد می‌کند. ما از این مسائل در گذشته مانند سال ۸۸ هم داشتیم.

کوهکن در پایان گفته مطمئنا ورزش‌دوستان و فدراسیون با این‌ها صحبت خواهند کرد و معتقدم خود ورزشکاران هم افراد عاقلی هستند که طبق عرف، روش و اخلاق ایرانی عمل خواهند کرد. اینکه این رفتار را در بازی با نیکاراگوئه را انجام ندادند، نمی‌توان ملاک قرار داد، چون بازی تمرینی بود، اما اگر در بازی‌های جام جهانی بخواهند چنین کار‌هایی انجام دهند، بدانند که نظام با آن‌ها شوخی ندارد و من نوعی باید بدانم اگر مسیر دیگری را بروم، باید این پنبه را از گوشم دربیارم که نظام در مقابل اشتباهاتم کوتاه بیاید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۷۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۹۸
A
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
آقای کوهکن خیلی مردی!!!!
شهریور۹۴ تا اسفند۹۴یادته؟
مسکن مهر شعارهای بی عمل یادته؟
اون خانواده دائم سر نماز از حضرت زهرا و امام حسین میخوان که کربلایی سرشکن اومد سرت بیاد،
و اون بچه ای که خودنویسشوبهت هدیه داد،
ناشناس
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
بله که قد پیشرفت های نظامی را نمی دونن باموشک نقطه زن حذفشون کن تابدونن
قیصر
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
تیمی که سرود ملی نخونه بدتر از اینا باید سرش بیاد چون دیگه دعای یه ملت بدرقه راهش نیس بلکه نفرین یه مملکت پشت سرشونه
جواد مقدم
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
شما کارهای کثیف زیادی انجام دادید آری اینکاره هستید اما ما کثیف تر از شماها را حذف کردیم !!!
مهدی
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
عزیزان دلم اگر ایران با طرف های غربی به توافق برسر تامین‌گاز برسد همه ی این بحثها درسایتها تمام ومردم به روال گذشته برخواهند گشت چون‌اروپا و غرب کلا ما برایش اهمیت نداریم که حق مردم مهم باشد
علی
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
اگه زن عقدیت هم باشه ،میشه طلاقش داد ، فقط بچه لنجان میدونه من چی میگم
بنده خدا
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
درسته،،چرا بی‌حرمتی به کشور؟!!!! با رژیم مشکل داری توهین به مشورت میکنی،،درست نیست اینکار،
حسین
۰۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
تا چند وقت پیش شادی کردن گناه بود حالا این آقا میگه اگر ورزشکار بعد از گل زدن شادی نکنه باید حذف بشه... چه کار کنیم ما ملت آخر!!!!
علی
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
جناب آقای کوهکن
شما مدت کوتاهی دراوایل سال 61 از طریق بسیج زرین شهر به جبهه اعزام شدید. بر طبق دفتر خاطرات یکی از شهدای عملیات بیت المقدس ، شب عملیات وقتی شنیدید که قرار بر عملیات هست ، شبانه به خانه برگشتید و البته هرگز به جبهه نرفتید و این تمام دوران جبهه رفتن شما شد. باید شرم کنید از کسانی که ماندند و جنگیدند و قهرمانانه خود را فدای ایران کردند.
ناشناس
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
قطعا مردم تو رو در حافظه خودشون برای یک روز خاص حفظ خواهند کرد
ناشناس
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
من نفهمیدم این روانی چی گفت....حذف رییس جمهورومرجع تقلید..کدوم یکی رو جایی وباهنرروکه گفتن منافقین بابمب کشتن...مرجع تقلید و نمی‌دونم کیه ودرموردورزشکاران اگه منظورکشتنه ماانقلاب نکردیم که افرادی آزادانه قانون روزیرپابزارن وراحت ازکشتارحرف بزنن....این اقابایددستگیروبه جرم تشویش اذهان عمومی وتهمت به نظام و همکاری دراقتشاش به اعدام محکوم بشه
پاسخ ها
ناشناس
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
واقعا نفهمیدی ؟ منظورش بنی صدر و مرحوم شریعتمداری و منتظری مرجع تقلید بوده احتمالا اینا به عقل من رسید
علی
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
باعرض سلام این همه یاوه گویی بسه طرف که به وطنش غیرت نداره نباید اینقدر بزرگش کنن
رضا
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
با سلام خدمت همه دوستان،به نظر بنده ورزشکارانی که سرود ملی نمی‌خوانند یا بعد از گل شادی نمیکنند قصدشان بی احترامی به کشور و ملت خود نمی باشد،بلکه چون حکومت همه راه ها را بسته است و هیچ راهی برای اعتراض شهروندان مانند راهپیمایی و انتقاد و تحصن و غیره... باز نگذاشته است برای اینکه اعتراض خود را به سیاست های دولت و کلا حکومت نشان دهند این راه مسالمت آمیز را انتخاب کرده اند،پس در واقع مقصر اصلی حکومت است که فقط به طرفدارانش اجازه راهپیمایی و تظاهرات می‌دهد و فقط از آنان حمایت می‌کند و برای مخالفین حق حیات و آزادی قائل نیست...!!
ناشناس
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
سرود ازادی بخونن خیلی خوبه و نود درصد مردم هم موافقند
دانا و داناتر از شما
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
اول خودت باید حذف بشی بعد چرت و پرت بگو
ناشناس
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
بخدا دمت گرم،حرف حساب شده،جواب ندارد،مگر دروغ می‌گوید؟
شهروند بالغ
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
اولا نظام به پشتوانه مردم پابرجاست وهرجا مردم ناراضی باشند باید پاسخگو باشد،ثانیا شما بیشتر حواستون به مسببان وضع فعلی جامعه باشه نه عکس العمل مردم،مثل اینه که آبجوش بریزی روسر یکی ،بعد بگی چرا داد میزنی.
قانون همیشه درست نیست واین بیکفایتی نماینده است که نمیتونه مشکلات جامعه از وجود یک قانون را اصلاح کنه وگرنه نماینده به چه درد میخوره که تازه بیاد برای مردم خط ونشون بکشه. بنابراین شما فقط باید خواست مردم و در نظر بگیری وهر نظامی با خواست مردم روی کار میاد ویا پابرجامیمونه .
سهراب
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
اقای فوتبالیست ارزوت بود جز تبم مای بشوی شدی پیراهن تیم مای به تن کنی در جاجهانی شرکت کنی همه اینها شد انوقت سرود ملی نمی خوانی وبه پرچم وسرود مای کشورت اهانت میکنی معنای این کار چیست دم خروس باور کنیم یا قسم حضرت عباس را مخالفی باش جهنم چرا در تیم ملی شرکت می کنی چرا پیراهن تیم ملی می پوشی اینها نشانه جهالت و نادانی است
حسین
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
کاه و یونجه که زیاد شود مستی می آید سراغشان
محمود
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
به نظرم نباید بیشتر ازاین با اینهایی که به کشور آسیب مادی و معنوی میزنن و خیانتکاران اگه ورزشکار هم باشن مثل کریمی و دایی باید برخورد قاطع بش
ناشناس
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
آفرین کوهکن عزیز، به نظر من هم راهکار حذف، کشتن وخفه خان است هرکسی علیه منافعمون بودو باید نابود کنیم ،حتی اگه پدرمادرمون بود هم وطن وهنرمندان وبازیگر که سهله
نقطه سرخط.
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
ورزشکاران از8سالگی تا20سالگی توسرماوگرمای زمین ،چندساعت تمرین روزانه دارند.شماچه کارکردید.تواین کشورچهارفصل خاک ونان رابرای ملت حرام کردید.باحقوق وزارت کارمی شودخونه خریدمی شودماشین خریدمی شودازدواج کردمی شودومی شودومی شود.
ناشناس
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
این نظام محکمتر از قبل در مقابل مزدوران و خیانتکاران وایستاده وشما تعداد محدود آدما که با جیره خواری آب در هاون دشمن میریزید کاری از پیش نمیبرید
Sattar
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
این بیچاره توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده بود با این حرفهاش میخواد نشون بده همچنان به حکومت وفادار هست دوره بعد جنتی اون رو تایید کنه تشریف ببره مجلس هاپولی کنه البته ارزو بر بی شعورها عیب نیست
امیر
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
شماها بعد انقلاب خیلی کارها کردین، شما فرزندان خودتون رو در غرب نمی‌تونید کنترل کنید و با پول مردم در آنجا دست ب هر کثافت کاری میزنند، دروغهای بی اندازه گفتید ، دزدی‌های بسیار زیاد کردید ، رانت های بی حد خوردید ، اعدامهای شبانه بسیار کردید ، حیف و میل منابع کردید ، مملکت رو ب چین اجاره دادید، بدون اجازه پوتین یه لیوان آب هم نمی‌تونید بخورید، قانون اساسی نوشته خودتون رو نادیده گرفتید ، شایسته سالاری گذاشتید کنار و در اجرای قانون دوگانه و صدگانه برخورد کردید و قانونتون سلیقه ای شد..... اینو بکن توی گوشت و مغزت این نسل نسل اول انقلاب نیست که با روایت و نقل قول رام میشد نسل جدید رو هنوز نشناختی همون طوریکه بچه های خودتون رو در غرب نشناختین این نسل خیلی کارها بلده و پیگیر خواسته هاشون هستند تا آخرین نفس با وعده و شعار و تهدید هم از میدان ب در نمیروند.... این نسل یادت میدن که کت تن چه کسی هست
ط
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
باید احترام گذاشت به سرود کشور
با هزینه ی دولت میرید ورزش
بعد بی احترامی به کشور
کشور ما تحت ولای امام زمان عج هست شما اگرم سرود نخوندین مهم نیست
پاسخ ها
ناشناس
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
فعلا بخاطر منافع خودشون از جان امام زمان هم صرفنظر کردن
ناشناس
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
شما به قانون اساسی کشور به نحو احسنت عمل کنی هیچ مشکلی برا کشور پیش نمیاد مشکل اینجاست شماها به قانون اساسی خودتون پای پند نیستید بیخود بهونه ورزشکاران درنیارید شما جلوی اختلاص دزدی وفساد وزارتخونه هارو تعلیق کنید کشور عالی میشه
سیدمحمد
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
شما خیلی بیجا کردی از دهانت بزرگتر حرف میزنی هتک حرمت مرجعیت باعث شد امروز به رهبری عزیز جسارت بشه شما انسانهایی که دین ندارید چطور نسبت به مرجعیت بی پروا نظر میدهید
ناشناس
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
شما کل مردم را حذف کردید
جعفر
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
شما اینقدر پخمه و از خود راضی هستید که. نمی‌خواهید بفهمید که این کار ورزشکاران نشان دادن ناراحتی و عصبانیت آنها از کشتار نوجوانان و جوانان در مطالبه حق و حقوق شون هست نه بی احترامی به کشور
ایرانی
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
اون وقت باید همه ورزشکاران نامی و قهرمان و ۹۵درصد مردم ایران را کنار بزنی وفقط یک مشت جیره خوار دزد و ساندیس خور مثل خودت بیشتر نمی ماند که اونم ۳یا۴ درصد بیشتر نیستند
aa
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
آدم نمی دونه باید بخنده به حرفای شما یا گریه کنه ...
خودتونو چپ و راست به خون شهدا و ملیت نچسبونید که شماها مثل خوارج هر وقت لازم شده قران رو نیزه کردید.
مردک مگر گروه سرود فرستادین جام جهانی که براتون بخونن، هیچ مجازاتی هم در قانون برای نخوندن سرودملی نیست مگر اینه شما ازش قانون دربیارید.
از نماینده های کنونی مجلس که دستور اعدام معترضارو میدن هیچ توقعی نیست چه برسه به شما نماینده سابق
قوانینی که از توش فقط منافع شما استنباط میشه و با خواست مردم منافات داره باید گل گرفت.
ناشناس
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
ورزش پدیده‌ی خیلی مهم و خطرناکی هست. اکثریت مردم قیافه‌ی تو که اسم نماینده رو یدک میکشی ندیدند ولی تمام مسابقات مهم رو تعقیب میکنند. وقتی عقلت نمی‌کشه قیاس مع‌الفارغ نکن!!!
مصطفی
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
بازی کنی که در ملی بازی می‌کند باید و باید به پرچم، سرود ملی، حاکمیت و قوانین احترام بگذارد، هم عملا و هم زبانا .

به خدا چنین بازی کنی که به اسم ملی و ایرانی در تیم هست و به ملیت و اصالت این مملکت توهین می‌کنه باید تو دهانش زد و از تیم ملی با اردنگی بیرونش انداخت.
ناشناس
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
اتفاقا اونهایی که باید حذف شن امثال شما مسئولین بیکفایت و رانتخوار و فاسده که مملکت رو به ان روز کشوندین تو ایران نخبگان در حاشیه و پخمگان در پستها هستن
امیر امیر
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
سال ۱۴۶۰سازمان منافقین اعلام جنگ مسلحانه کردند مردم ریختند ظرف نصف روز جمعشان کردند هر کدام که تیر اندازی کردند و مردم را شهید کردند از بامهای ساختمانها به کف خیابان اورده شدند کسانی که به پرچم به سرود ملی به اصل نظام توهین میکنند بگذارید کنار کسانی که به مقام معظم رهبری توهین میکنند دست خود ایشان است که رضایت بدهد یا ندهد ما اصلا تیم ملی در هیچ زمینعی نمیخواهیم اگر قرار باشد به اصل نظام وپرچم جمهوری اسلامی وسرود ملی آن هم در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس توهین کنند به محض ورود به کشور اجازه بدهد دولت مردم میدانند با اینها چه کنند کسانی که خود وعقلشان را به رباتهای مجازی باختند حق اظهار نظر در مورد ایران وایرانی ندارند وسلام ما نمرده ایم هنوز هستیم در صحنه خیلی از ساواکی های شکنجه گر ساواک را ادب کردیم صدام و صدامیان ادب کردیم اینها عددی نیستند
ناشناس
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
این اقا نمی فهمه اعتراض مردم به سبک زندگی و کارهای مسیولین هست شما زندگی لاکچری برای خودتان و بچه هاتون درست کردین انتظار دارین مردم مقاومت کنند فهمیدن این موضوع اینقدر سخته وقتی در این فشار وحشتناک اقتصادی خبر دزدی ۹۲۰۰۰ میلیاردی می رسد انتظار چه عکس العملی دارین خجالت بکشین دروغ گویان
رمضون
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
سلام تا وقتی زیر این پرچم هستند باید بخوانند و اینکه نخوانند فکر کنم اشتباه کردن ،اما این بابا که گفته ما این واونو عوض میکنیم ،کسی نیست ازش به پرسه تو کدام ریس جمهور،یا مجتهدی را عوض کردی که هنوز سرکاری
فواد
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
اره همه رو حذف کن تا چند وقت ببینم چی از شما میمونه نکنه با نوچه های پاچه کارت میخای جلو انگلیس و آمریکا بازی کنی خدایا از بیشعوری شما ها بخدا آدم در حیرت میمونه
اینا چجوری میشه نماینده و مسول این مملکت
ناشناس
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
به نظر می رسد مسئولان کشور از ما مردم ناراحت هستند . نکنه بریزن تون خیابان و ما مردم را عوض کنند.
بازنشته نفت زیر خط فقر
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
اونی که باید کنار گذاشت تو ورفقای تو هستند به امید خدا روزهای آخر شماست شک نک باید بروید پیش حسن قرض الله
حسین محمودی نسب از خرم‌آباد لرستان
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
سلام سرود نخوندن از بی غیرتی است
ناشناس
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
این شما هستین که باید حذف بشید نه هنرمند و ورزشکار . شما از جنس این مردم نیستین . بودن شما مایه ..... این کشور هستش . به امید روزی که دیگر امثال شماها توی این جامعه جایی نداشته باشه . مردم رو نابود کردید حالا هم دم از وفاداری و دفاع مقدس میزنید . وای به حال شما
ناشناس
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
محسن حرف نزنی نمیگن لالی
ناشناس
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
اشتباه‌نکن‌کل‌مردمو‌حذف‌کردین
ناشناس
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
شما مردم روهم حذف کردین دارین میشین حکومت قذافی وصدام وغیره که فقط خودتون مشروعیت دارین وبقیه هیچ هستند یاد جمله از امام خمینی افتادم که فرمود بترسید از روزی که ملت ذات واقعی تون رو بفهمند وفاتحه همه شما وما رو بخونن
عباس
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
چرا از این نعمت اللهی یعنی مغزت استفاده نمیکنی مگر راهکار فقط تهدید و مرگ و توهین و برچسب است اینو مردم کوچه بازار هم بلد است شما نماینده هستی ریشه یابی و راهکار بده ناسلامتی دکتر هستی ادبیات دکتر این نیست باید ادبیاتی داشته باشی چهار نفر از سخنانت لذت ببرند و جاذبه داشته باشی نه چهار نفر هم برعلیه بلند بشه بقول رئیس حوزه علمیه با شرایط پیش آمده روحانیون مجبورا لبو و بلال بفروشن و گوران زندگی کنند توهم با این تفکر و ادبیات باید بری لبو و بلال که بلد نیستی بفروشی چون به مفت خوری عادت کردی برو سر قبر شهدا مداحی کن بهتر از اظهار نظرت هست احمق رئیس جمهور و ...با پشتیبانی مردم کنار گذاشتن نه با یاوه گویی امثال تو خاک بر سرت که اینو هم نمیتونی تجزیه تحلیل کنی
محمدرضا
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
جناب اقای کوهکن منم موافقم که بازیکن راحذف کنید وخودتان مثلا درپست سردار بازی کنید اما مطئنم که توپ را وارد دروازۂ خودمان میکنید تا اینجاش که اینجوری بوده
شهباز
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
درود بر کوهن با غیرت
بریزید بیرون این اشغالها را
پسره تاجی
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
خودتو چرا حذف کردن،،مهرهء سوخته شدی؟؟؟
Mk
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
شماها حذف شده اید پس بهتره ساکت بشی
ناشناس
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
میادین بین المللی بهترین جا برای نشان دادن اعتراض علیه حکومتی است که حتی اجازه کوچکترین اعتراضی را ملت خود نمی دهد . مگر مبارزان و معترضان دگر کشورها علیه حاکمان ظالم خود در خارج از کشورشان ، اعتراض نمی کنم ؟ یادتان رفته در زمان شاه دانشجویان مخالف شاه و مبارزان علیه شاه در کشورهای خارجی اعتراض می کردند؟ بجای آنکه خجالت بکشید ؛ شاخ و شانه هم می کشید وال....خیلی رو می خواهد
ناشناس
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
مردک بفرض بازیکنان باشرف را حذف کنید ملت را چطور.
شریف
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
الفتح
إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُّبِينًا
ﻣﺎ ﺑﺎ ﺻﻠﺢ ﺣُﺪَﻳﺒﻴّﻪ ﭘﻴﺮﻭﺯی ﺩﺭﺧﺸﺎﻧﻲ ﻧﺼﻴﺒﺖ ﻛﺮﺩﻳﻢ* (١)
تمام پیروزیهای تا بحال داشتیم برحسب دعای خیر مردم خدا جو وخواسته خداوند متعال بوده اینها ( ورزشکاران ) اگر خدا نخواهد حتی یک سنگ هم نمی توانند جابجا کنند آنجایی که باختیم بخاطر عملکرد بد بازیکن و مربی بوده اگر بردی هم بود شک نکنید دعای خیر مردم بوده
پاسخ ها
ناشناس
۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
برداشتهای سطحی وابلهانه از همه چیز اگر بادعای خیر کارتون راه میفته مشکل اقتصاد رو حل کن مشکل بی ابی رو محیط زیست وگرد وغبار بی کاری فقر ....جاهلان مقدس نما
سیاوش
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
انسان فهمیده از فهم و درایتش استفاده می‌کند ولی ترسو و بزدل همیشه چاقو و قمه کف دستشه
بانی
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
کسی که سرود ملی رو نمی‌خونه و کشورش رو تو مجامع جهانی بی آبرو می‌کنه ..........
بی نام
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
این الان تهدید کرد، اره همه را حذف کنید، بچه های ژن خوب خودتونا جایگزین کنید.
هم وطن ایرانی
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
سرود ملی کشور ،افتخار ملی میهن و نشان هویت هر قوم و نژادی است که در این آب و خاک زندگی می‌کنه
#ایران وطنم دوستت دارم
بهار
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
سلمان فارسی هستیم یاورمهدی هستیم،کیان ایرانی هستیم یاورمهدی هستیم
ناشناس
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
پراید این این همه ایرانی رو به قتل رسوند و شما چرا به عنوان نماینده این مردم نتونستی این قوطی آدم کش رو حذف کنی
پس بدون هر چیزیو نمیتونی حذف کنی خصوصا اگر منافعی برا ی آقازاده ها داشته باشه
ناشناس
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
حرف اضافی نزن
احمدی
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
آقای کوهکن این صحبتهای ارازل واوباش است شماها هم که روی ارازل واوباش را سفید کرده اید
مهناز
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
این بازیکنان گلشون تو سرشون بخوره مااحتیاجی به گل زدنشون نداریم فقط ازشون احترام به سرود ملی وپرچم کشورمون میخاییم
پاسخ ها
ناشتا
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
آخه به تو چه که از بازیکن تیم ملی توقع داشته باشی واست سرود بخونه و زوری شادی کنه
ایرانی
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
پولی ک از بیت المال میگیرن و مثل اون مردک روانی کاخ میخرن و میرن خارج پی عشق و حالشون و مردمو بجون هم میندازن خوبع،اما سرود ملی و پرچم کشورشون اهع،بابا جمع کنید خودتون جو زده های ترسو ک از فشار تبلیغاتی یه مشت ادم وطن فروش میترسید به امید روزی ک ببینید از یه مشت خاین رکب خوردید و شرمنده ملتتون بشید
پویا
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
یی مشت احمق عقب افتاده شدن نمیاده مجلس مردم و احمق تر از اونا نویسنده‌ای هست که این اراجیف می نویسه خاک تو سرتون
ناشناس
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
بازیکنی که سرود مقدس کشورت رو نمیخونی اگه مردی اصلا بازی نکن پولتو میگیری و فقط مایه ننگی
محمد
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
من از مسئولان محترم تقاضا دارم که اگر حرف زدن با نیستن که مردم را ارام کنند اصلا حرفی نزنند ونمک روی زخم مردم نپاشنددر صحبت های تو دو نکته مشهود بود، اول اینکه دولت از دخالت در اتاق خوابهای زوجین و زندگی خصوصی‌شان اکنون رسیده به دخالت کردن در نوع خوشحالی کردنشون، از حرفهات مشخص که بازیکنان از طرف دولت برای شادی پس از گل تهدید شده اند، دوما تو بسیار بسیار کوچولو تر از از آنی که اینگونه مردم و تیم ملی ایران را تهدید ميکني، بازیکن را حذف ميکني، از بیست و پنج نفر میخوای بیست و سه نفر را حذف کنی و با دو بازیکن بری داخل زمین مقابل یازده بازیکن حریف بایستی!!!؟؟
حامد
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
برومردیکه بیشعورکوری وضعیت جامعه رونمیبینی
ناشناس
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
آنکه سربالایی بره قورباغه ابوعطا نه.....حالا هار شدی زر میزنی پدران ما رفتن جبهه تو دور برداشتی
M
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
حذف کنید ببینیم چه غلطی تو ورزش میتونین کنین بدون اینا (هرکس اعتراض داشته باشه خائنه
مهدی
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
منافق و وطن فروش باید کنار گذاشته شود،مدال همراه بی احترامی به پرچم و سرود ملی از مدفوع سگ نجس تره و ارزونی خودشون
ناشناس
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
قدرت مردم رو دست کم نگیر ما هم به شما میگوییم افراد دیکتاتوری مثل فرعونها و هیتلرها داشتیم که سرنگون شدن شماها که سهلید حالا هی دزد دروغ تحویل مردم بدید تا نتیجه اش رو ببینید
ناشناس
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
چقدر اندیشه شما منفور است،،،،،
بی نام
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
بالاخره قرار هست پرچم به دست صاحب اصلیش امام زمان برسد یا نیازی نیست؟ تکلیف ما رو روشن کنید
شهروند مفلوک
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
باهمین توانمند هاتون اقتصاد مملکت به این روز انداختین... ارزش پول ملی تون درخاورمیانه کمترین ارزش داره..... حتی ازافغانستان وعراق و سوریه ولبنان....... و........
کوروش کبیر
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
تو حرف نزنی
نمیگن لالی
ناشناس
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
شما چندین سال است ۸۵ میلیون ایرانی را حذف کرده ابد اما بزودی به لطف خدا ملت شما را حذف خواهند کرد ‌ انشاالله
کاوه
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
کوهکن در مقابل اراده و قدرت مردم دیگه چه خری هست ،باید یادش باشه بعد از اتمام دوره نمایندگیش باید بیاد بین همین مردم، دیگه نمیتونه خودش را پشت نوچه هاش و محافظاش مخفی کنه.
ناشناس
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
مرتیکه شبیه عزرائیل شده خودت برو بازی کن فامیلاتو ببر بازی کنن
عادل
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
داداش به قول بنده خدا که لاف میزد دوره ی بزن در رویی تموم شده الان زمان حذف کردن شماهاست ۴۳سال به همه توهین کردید و ملت و جامعه ی ورزشی ساکت موندن الان دیگه اونزمان نیست حذف میشن ولی یه کم به اون فندقی که توی سرت هست فشار بیاری متوجه میشی
ناشناس
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
اینها که دزدی واختلاص نکردن بایدم اخراج بشوند
ایران
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
اولا درود به شجاعت ورزشکاران وطن پرست که امثال چون تویی اینقدر ترسیده دوما رفراندوم برگزارکنید تابفهمید مردم این ۴۳سال واقعا نظرشان چیه ودر آخر مرزهارو باز کنید ببینید چندنفر حاضرن تو ایران گل و بلبل بمونن قدیما هرکسی روکه میخواستن تنبیه کنن تبعید میکردن یه جای دور الان ممنوع الخروج میکنن یعنی خودتون می تونید ایران جهنم هست
محسن
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
یکی از جانشینان به حق شما در مجلس فرمودند حفظ نظام از حفظ جان امام زمان واجب تره دیگه جان چهار تا ورزشکار و هنرمند و نویسنده و....مهم نیست
ناشناس
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
سلام البته همه می دانندوطی چهل وچهار سال دیده اندکه حذف کار شما حاکمیت است .اگر بتوانید پروسه حذف را حذف کنید وکنار گذارید کاری کرده اید.
ناشناس
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
ایران بدون جمهوری اسلامی ..اصلا قابل تصور نیست ..هرکس فقط چند دقیقه کابوس ایران بدون نطام اسلامی رو تجسم وتصور کنه ' از وحشت قالب تهی خواهد کرد ..
پاسخ ها
ناشناس
۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
برا دزدها وبیشرفها واختلاسگرها کوتاه شدن دستشان از قدرت کابوسه ! تو لابد خیلی خوردی ومی خوری ! خوش میگذره !
اتفاقا خیلی هم زیباست
ناشناس
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
اگرانقدر مطمئن هستید بازیکنان بهتر ولایقتری هستن چرا پس‌اینا انتخاب شدن آیا این هم نشان دهنده بی کفایتی ورانداز بازی مسئولان نیست پس بقول مرحوم حجازی همه چیزمون مشکل داره
ناشناس
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
اختلاف نظرها و سلایق به جای خود، که البته باید در عمل محترم شمرده شده و دیده شوند، ولی حضور در عرصه های های بین المللی باید نمادی از وحدت ملی باشد، در غیر اینصورت متضرر خواهیم شد. در تقابل های فوتبالی پیش رو در جام جهانی بویژه با تیم های آمریکا و انگلیس که ملت ما خاطره خوبی از سیاست های خصمانه آنها علیه کشور ما ندارند و هر آنچه که از دست آن ها بر می آمده در تعارض با منافع ملی ما دریغ نکرده اند، احترام به نماد سرود ملی کشورمان لازم و ضروری است و سرود را همخوانی نکردن بویژه در تقابل با دو کشور فوق الذکر هیچ فایده و نفعی برای هیچکس و هیچ جریانی در بر نخواهد داشت.
تارا
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
یعنی چی حذف کنید؟ این عین دیکتاتوریه! عین ظلمِ. مگر فوتبالیست انگلیسی نبود ک با ملکه انگلیس دست نداد. آیا حذف شد؟ آیا زندانی و تبعید شد؟ اینکه مردم ازادی پس از بیان و عمل ندارن یعنی دیکتاتوری. ب خودتون بیاید تا کجا و تاکی میخواید رفتار کوچک مردم رو کنترل و از کوچکترین حرکت اونها وحشت کنید؟ میترسید ک این حرکات باعث مطالبه‌گری مردم بشه؟باعث جلوگیری از فساد مسئولین بشه؟
B.nam
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
برو دعا کن هر شب که تو این مملکت هستی وگرنه هرجای این کره خاکی با این سطح سواد و مغز نداشتت گوسفندم دستت نمیدادن بچرونی!!
سعید
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
کوهکن وقتی مجلس بودی یه کاری که انجام دادی بگو،به جز حقوقهای نجومی که واسه خودتون بریدین وبردین دهنت واسه این حرفهاکمی تااندکی همراه بارعدوبرق گشاده برو بدوزن تنگ شه
محمد
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
اغای کوه کن فرمودند :ما.اینجا منظور از ما چه کسی است ؟ ایشان خودش را از ما میداند ؟ شاید به زودی خودش هم توسط ما حذف شود.چه رسد به مرجع تقلید و رییس جمهور
حمید رضا
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
تو و امثال تو اول اسلام را حذف و شهید کردید ، همین حالا حدفشون کن چون سرود رو نخواندند ، کجای این سرود بوی ملیت را میدهد که بهش میگید سرود ملی ؟ یه کار نکن جلوی انگلیس و امریکا ۷ الی ۸ تاگل به خودی بزنند ، دیگه نشه جمع کرد ، خطر ناک
سپهدار حیدری
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
آنچه مرتبط با پرچم مقدس وملی کشور وافکار ملی گرایی است مانند میهن مقدس ونام مقدس (ایران) نسبتا به همه‌ی جمعیت کشوری است؟ لذا هر چیزی که توجه به حراست حفاظت ازاینان می‌شود قابل احترام خاص مردم شریف میباشند وانچه از قلب برون اید اسلام عزیزی که دچار اسارت افرادی که وظیفه اصلی خویش ازکنار گذاشته می‌شود ظلمی است؟ که در مقابلش نبی خداوند سرور عالم نبی اکرم ومال یوم الدین خودش حفاظتی مطمئن خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
خداوند شفای عاجل عنایت فرماید ! انشاِلله
کرمانی
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
یک سوال از جنا ب کوهکن دارم لطفا حقوق و مزایای آنچنانی را از خودت دور کن که غیرممکنه چنین کاری کنی / یک بازنشسته تامین اجتماعی با۶ میلیون / خانه هم دارم / ۳ پسر _ دوتا با لیسانس عمران زن دادم که با فلاکت کار پیش پا افتاده حمالی با ماهی ۶ میلیون دارند ویک پسر دانشجوی پرستاری ( پردیس) هر ترم ۱۲ میلیون ویک زن سرطانی و هزینه کمر شکن و خود مریض / من با ۶۰ سال سن و این همه بار زندگی و این حقوق چکار کنم ؟؟؟؟ اینقدر شعار ندید امثال من فراوانند ملت به ستوه اومدند ملت برانداز نیستند کاش خدا لطف میکرد و میمردم / جناب کوهکن و کوهکنها این هست زندگی رویایی ما / شرم شرم
ناشناس
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
مردم که پشوانه حساب میشن همه رو اخراج کنید برادران سوری لبنانی وعراقی خودتون رو جایگزین کنید
ناشناس
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
حتی اگر بازیکنی که مخالف این دولت باشه چه ربطی داره که سرودملی نخونه بادولت مخالفه ازکشورش که نمیتونه بیزار باشه ..اگر به قول خودبازیکنا برا خوشحالی مردم میخوان پیروز شن خوب باید با مردم شادی کنن بازیکنی که نه سرودملی بخونه ونه بعد گل شادی کن هنون بهتر گورشو گم کنه معلومه فقط بخاطرپول توپ شوت میزنه
ناشناس
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
فقط افراد دزد، فاسد، اختلاس گرا، رشوه خواران، دروغگو ها، ریا کارا....... را بزارید،؟ بقیه را بازداشت کنید نمیزارن راحت بخوریییییییییم!!! ؟؟؟
ناشناس
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
شیره خالص.......
Saeed
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
اگر حذف کن بودید باید روحانی را حذف می کردید تا درد مردم کم شه نه اینکه به ریشمون بخنده.خدا لعنتش کنه... وبجاش شما جوان‌های مردمو بکشید
نصیری
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
آقای به اصطلاح نماینده مردم برید ببینید چرا نمی خوانند از کنار گذاشتن چیزی حل نمی شود بیسواد
نظرات شما