صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 18
کد خبر: ۳۲۳۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۲۳ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴۹ نظر
نماینده اصفهان در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

نیازی به گفت‌وگو نیست، باید از آن عبور کرد/ ابزار‌ گفت‌وگوی‌ اغتشاشگران سلاح و ضرب و شتم مردم است

حسین میرزایی نماینده اصفهان می‌گوید: اکنون افرادی که خیلی هم معدود هستند و به صحنه آمدند، اغتشاشگر هستند. این اغتشاشگرها، ابزار‌های گفت‌وگوی‌شان، تفنگ، سلاح سرد، زن و بچه مردم را در کوچه و خیابان و حرم شاه‌چراغ مورد ضرب و شتم قرار دادن است.

رویداد۲۴ محمد آیتی: دو ماه از ناآرامی‌ها می‌گذرد و برخی از مقامات به لزوم گفت‌وگو برای حل مشکلات تاکید دارند. حسین میرزایی نماینده اصفهان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در این‌باره به رویداد۲۴ می‌گوید با وجود بستر‌های گفت‌وگو، اما طرفین گفت‌وگو مشخص نیستند. گفت‌وگو از اسمش پیداست که باید دو طرف، داشته باشد. خب الان قرار است گفت‌وگوی چه کسی با چه کسی برقرار شود؟

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس می‌گوید: این افرادی که خیلی هم معدود هستند و به صحنه آمدند، اغتشاشگر هستند. این اغتشاشگرها، ابزار‌های گفت‌وگوی‌شان، تفنگ و سلاح سرد و ضرب و شتم زن و بچه مردم را در کوچه و خیابان و حرم شاه‌چراغ است. این‌ها که نیامدند گفت‌وگو کنند، بلکه آمدند امنیت ملی ما را به هم بزنند. پس قبل از اینکه از این حرف زیبا، یعنی گفت‌وگو باید به سرعت عبور کنیم چون گفت‌وگو با اینها فایده ندارد. باید به یک سوال ساده پاسخ داده شود، چه کسی با چه کسی می‌خواهد گفت‌وگو کند؟



او در واکنش به اینکه بخشی از دانشجویان کشور معترضند و آیا نمی‌شود آن‌ها را یکی از طرف‌های گفت‌وگو دانست؟ گفت: این‌ها دانشجویان نیستند. حیثیت دانشجوی عزیز و بزرگوار ما را در دانشگاه با یک عده قلیل و اغتشاشگر، خراب نکنید. به طور مثال، دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، افرادی آبرومند، نخبه و درس‌خوان هستند. آن‌هایی که شلوغ می‌کنند که نماینده جریان دانشجویی نیستند. در کجا در دانشگاه‌های ما انتخابات برگزار شده تا به این افراد نمایندگی بدهند؟

عضو فراکسیون روحانیت مجلس می‌گوید: وقتی شما می‌توانید چیزی را به جریانی نسبت دهید که بیش از ۵۰ درصد آن‌ها در میدان باشند. نیم درصد و حتی کمتر، از دانشجویان کشور ما در اغتشاشات حضور داشتند. ما فضا برای گفت‌وگو داریم و بسترهایش آماده است، اما طرف‌های این گفت‌وگو معلوم نیست.

میرزایی می‌گوید: شعار‌های اغتشاشگران، ساختارشکنانه است. امروز مهمترین مشکل کشور، معیشت مردم است، اما آیا اغتشاشگران حرف از معیشت در شعارهایشان زده‌اند؟ هدف این افراد، اصل نظام است؛ البته شاید افراد بسیار اندکی هم، در بین این افراد دیده شوند که مطالبه اقتصادی داشته باشند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۰
علی
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
خب که اینطور
جناب ادمین
تنت انگار میخاره که نظرات وحشی هارو منتشر میکنی اره؟!

منتظر برخورد باش...
علی دایی
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
زبان شماها هم گلوله و طناب دار هست
حرف دل همه مردم ایران
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
100 درصد مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور فقط به خاطر بی قانونی و بی عدالتی شروع و آغاز شده است که متاسفانه مشکلات مردم و غیره در دادگاه های و غیره بررسی و رسیدگی نمی شود چرا؟
بابائی
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
۱۱:۲۵۳۰ آبان ۱۴۰۱
سوال اینجاست پس چرا گروه ۷ شامل کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، انگلیس و آمریکا تاکنون در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی رژیم کودک کش صهیونیستی، عربستان سعودی و مزدورانشان هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
بهترین پاسخ ایران فقط لغو برجام و مذاکرات وین می باشد
رافائل گروسی بی ادب دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشوورهای اروپایی و مزدورانشان سرپوش بگذارد
ناشناس
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
در پاسخ به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار
تسلیحات رژیم صهیونیستی تمامی منطقه را تهدید می‌کند ولی متاسفانه سران بی ادب آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و مزدورانشان تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

نتیجه مذاکره بی مورد و بی ارزش در این مدت 9 سال برای همه مشخص و روشن که آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان به همراه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و درحه به ایران اهانت و خیانت کرده اند
در مقابل این تصویب قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس دولت و مسئولین نباید انفعال به خرج دهند.و اجازه ندهند هیچ بازدیدی از مراکز هسته ای ایران انجام شود.

سوال اینجاست که چرا شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون در مورد استفاده سلاح شیمیایی ساخت آمریکا و کشورهای غربی توسط صدام و مزدورانشان در جنگ تحمیلی هشت سال علیه مردم ایران قطعنامه تصویب نکرده است.

آمریکایی‌ها جنایتکار و هم اروپایی ها جنایتکار در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند و از سال 1394 تاکنون هم برای همه ثابت شده است.
ناشناس
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
مشکل اصلی ایران این است که متاسفانه در داخل کشور از جنایت های آمریکا، اروپا، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان حمایت می کنند.
حوادث مهاباد به آنتونی بلینکن بی ادب، وزیر امور خارجه آمریکا جنایتکار هیچ ربطی ندارد.
آنتونی بلینکن بی ادب، وزیر امور خارجه آمریکا جنایتکار حق دخالت و مداخله در امور داخلی ایران را ندارد.
اغتشاشگران مورد مورد عربستان سعودی در ایران از آمریکا و اسرائیل دستور می‌گیرند
ناشناس
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
دخالت و مداخله آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در امور داخلی ایران همان نتیجه مذاکره بی مورد و بی ارزش بوده است.
دخالت و مداخله آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در امور داخلی ایران همان نتیجه برجام بی مورد و بی ارزش بوده است.
دخالت و مداخله آمریکا و ۳ کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در امور داخلی ایران همان نتیجه مذاکرات وین بی مورد و بی ارزش بوده است.
ایران وطنم
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
جالبه تاکنون دو مطلب در اینجا قرار دادم! غیر قابل انتشار زدید! میخواهید تملق و چاپلوسی برایتان ارسال کنم؟ مطالبم را بدون هیچ گونه توهین و مطابق با گفتار ایشان ارسال کردم! نماینده خدا نیست که! اما مطالبی مشاهده میکنم حاوی توهین اما منتشر میشوند! از همین جا اعلام میکنم هیج پیامی برای رویداد ۲۴ ارسال نمیکنم! وقتم را برای جایی صرف میکنم که ارزشمند باشد!
ناشناس
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
بعداز انقلاب اسلامی اولین دولت فقط حسن روحانی بود که متاسفانه با همدستی آمریکا و کشورهای اروپایی به ایران اهانت و خیانت کرده است.
ناشناس
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
یا حضرت عباس
ناشناس
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
هنوز احساس نکرده.
محمدمعصومی
۰۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
ریاکار دو رو
هرکس که بود
دزد و دزدیده بود
از کتاب خدا تا ناموس ملت
همه چیز را دزدیده بود
ناشناس
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
از معترضین کسی نگفته گفتگو این گفتگو را خودتان شروع کردید معترض جماعت که میخواد شما عنتر نباشی چه گفتگو با تو تندرو احمق دارند
ناشناس
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
احسنت حرف حق گفتی
ناشناس
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
کدوم نماینده این دیگه مردم اگر بهش رای بدن از خودش کتیف بدترند
آسیب پذیر
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
این آدما ذاتشون خرابه هرچی بگی توکله شون نمیره
ناشناس
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
اصولا امثال اين بابا ياد گرفته اند وراجي كنند و ديگران گوش كنند ، بنابراين اين نوع برخورد غير عادي نيست و شنيدن براي او امر مشكلي است .
پاسخ ها
ناشناس
۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
به درد روضه خوانی سر قبر هم نمی خوره کودن بی خاصیت
همدرد بلوچ مظلوم
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
آدم میمونه چی بگه به این موجود بی وجود
نه از این بابت که رویداد منتشر بکنه یانه ، کلا ناسزای در حد و اندازه و لیاقت این پیدا نمیشه.
ناشناس
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
من به عنوان کسی که در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری اخیر شرکت نکرده ام اعلام میکنم که در رسیدن این عروسکهای خیمه شب بازی به این مقامها بیشتر از انهایی که بهشان رای دادن دخیل بوده ام ودر بوجود امدن شرایط موجود صاحب تقصیرم،
پاسخ ها
ناشناس
۰۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
از قلک شورای نگهبان کی در میاد جز این اباطیل الادینگ
ناشناس
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
حج اقا وقتی یک ملتی میاد تو خیابان یعنی دیگه از دستتون عاصی شده کدام گفتگو.ای کاش در دهانتو گل میگرفتی میمردی
2312
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
وقتی یک عده وکیل دوله که نه پایگاه اجنماعی دارند نه احتیاجی میبینن که به مردم بابت اعمالشون و نطقهاش هرچند اگه اسما نماینده باشند پاسخگو باشند بعلت اینکه مردم رو رعیت میبینن و خود رو وامدار زر و ثروت میبینن نه ملت! همین میشه که وقیحانه بیای بگی که احتیاج نیست با معترضان مذاکره کرد
افسوس برای مردم اصفهان که تو وکیلشونی!
داوود
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
خدا وکیلی اگه عکس این بابا رو رو قندون چاپ کنن هیچ بچه ای جرات نمیکنه دست به قندون بزنه
ناشناس
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
نماینده اقلیت تندرو،مخالف خودش را هم اقلیت میداند
رضا
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
خدایا به فریاد ما برس از دست این تندروهای افراطی،این منافقینی که در لباس انقلابی و حزب الهی آبروی دین و اسلام را می‌برند و در خفا به ریش ما می‌خندند،خداوند متعال نسل شما را از روی زمین بردارد...ان شاءالله...
پاسخ ها
ناشناس
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
انتظار از خدا داشتن بی هوده است. باید خودمون اینها رو از سر مردم و کشور ، کم کنیم.
ناشناس
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
حاجی جان اگر بلد نیستی دستی بگیری زخم نزن اگر خیلی به خودت امیدواری خب مشکل مملکت را حل کن نه کسی معترضه و نه اغتشاشگر.
ناشناس
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
ببند دهن تو کثافت مفتخور
ناشناس
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
وقتی یه بیسواد بشه نماینده مردم همین میشه دیگه
ناشناس
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
دوره‌بعدی‌هم‌تو‌مجلس‌هستی‌چون‌دستمال‌نرمی‌داری‌کار‌بلد‌هستی‌
یک مادر
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
معترضین را هم اخه شماهادستگیر کردید.و به هم انگ اغتشاشگر می زنید.این کار شما درست نیست.معترضین به اوضاع اقتصادی هم را دستگیر کردید.اگر اینطور باشه،پس بیشتر مردم را باید دستگیر کنید چون اوضاع اقتصادی و زندگی معیشتی ما خیلی سخت شده
نائب
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
دلم به حال اسلام میسوزه که بازیچه شده در دست خدمتگذاران نالایق؛هر کاری که شما به اسم اسلام میکنید خنجر بر پیکر اسلام و دین است
ناشناس
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
این موجود عجیب تمثیل هرچه شر، خباثت است و ضد انقلاب واقعی که ضربه بزرگی امثال او میزنندف است
رضا
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
جناب میرزایی،شما با رای مردم به مجلس رفته ای تا نماینده مردم باشی، نه نماینده حکومت.
۴۳ ساله که حاضر به شنیدن صدای مخالف نیستید و هر بار مردم اعتراض کردن،به آنها انگ،منافق،محارب،اغتشاشگر،خز و خاشاک و... زدید و بنا رو بر حذف و سرکوب و برخورد امنیتی گذاشتید،الان هم که اعتراضات سراسری شده،باز بجای شنیدن صدای مردم و اصلاح اشتباهات خود، آنهارا اغتشاشگر می‌نامید و راه حل رو سرکوب و حذف اعلام میکنید. نمی‌دانم دلیل این همه کجروی و سیاست اشتباه و لجاجت بر همان کجروی ها چیست.؟ با تقلیل دادن اعتراض مردم به چند نفر و اغتشاشگر خواندنشان،مشکل حل نمی‌شود. فقط این را بدان که دیگر دهه ۶۰ نیست واین نسل نه حذف شدنی هستن و نه قابل سرکوب، تا الان هم دیر شده. اگر مردم الان خود نظام و تغییر حکومت رو نشانه گرفته اند و دیگر مشکل اقتصاد رو بیان نمیکنن، چون مردم مسبب و بانی تمام مشکلات رو شما و حکومت میدونن.
مژگان
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
کدوم آدم ناآگاهی بشما رای داد که امروز همه معترضین را اغتشاشگر میدانید . سرتان زیر برف و خودتان را بخواب زدید اقلیت چشمتان ضعیف اقلیت شمایید
ناشناس
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
آشیخ خراب کردی برادر خبر نداری
حمید
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
بارها گفتیم که در گفتگو حاکمیت صداقت نداره این نمونش
ناشناس
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
فقط کراهت صورت ایشان
مهدی
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
اولاً داری برعکس میزنی،،تو مثلا نماینده مردم هستی نه نماینده دولت یادت بیار قبل ازانتخابات تو حوزه انتخابی چیکار میکردی برای رای آوردن،،ازصبحانه و نهاروشام و گروه اُرکِست و پخش کردن پاکت پول،،،دوماً بازم داری برعکس میزنی اتفاقاً مردم میخوان ۴۳ ساله میخوان حرف بزنن ولی نمیدونن باکی،،همه ادعای مالکیت میکنن ولی موقع جواب پس دادن مملکت بی صاحب میشه...
شماها توقع دارید هرچقدر دوست دارید بخوریدو غارت کنید کسی هم صداش درنیاد اگرصدای کسی دراومد اغتشاشگر محسوب میشه....من این اسلامی که شما دارید نشون میدیدرو قبول ندارم من کافرمیشم.
ناشناس
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
واااای خداااا این قیافه ها بدترین مجازات و از ضرب و شتم دردناکتره، خداااایا خودت به داد برس، خداااایا ما را از شر تحمل دیدن اینها نجات بده.
محمد
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
حاج آقا ما اصلاً دوشواری نداریم!
ایران وطنم
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
با همین تفکرات نسنجیده! بنزین بر آتش میریزید! مطمعن باشید چنانچه اتفاق دیگری مانند همین اعتراضات در آینده رخ دهد! آنگاه دیگه خیلی دیر است!
هر روز که می گذرد! نمی تواند مانند قبل باشد!
مازیار
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
این مردک می گوید: آیا اغتشاشگران حرف از معیشت در شعارهایشان زده‌اند؟ خوب برای اینکه مردم می دانند که با شما معیشتی در کار نیست . وقتی رشد اقتصادی ما از ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۹ یعنی ده سال چیزی نزدیک صفر است ، چطور به شما امیدوار باشیم؟ شما باید بروید و با عرضه تر بیاد . درضمن ریاضیات این آقا خوب نیست . وقتی میگه نیم درصد دانشجو ها آمده اند یعنی مثلا در دانشگاه شریف ۱۲۰۰۰ نفری ، ۶۰ نفر . مردم یکم فیلم ها را نگاه کن . خیلی راحت در یک نما جمعیت آنها از ۳۰۰- ۴۰۰ در یک نما بیشتر است .
ناشناس
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
اصلا با کی می خواهی گفتگو کنی؟ در مورد چی؟ مسیر گفتگو سال هاست کور کردید. تمام پل ها را پشت سرتان خراب کردید راه برگشتی نیست. می دانی کریم سنجابی در جواب محمدرضاشاه که می خواست پست نخست وزیری را به وی بدهد چه گفت؟ خیر نمی دانی. اصلا مطالعه نداری. کسانی که تاریخ نمی خوانند محکوم به تکرار آن اند.
حسن
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
با این تفکر فقط جنگ داخلی راه میفته زیاد به ظلمتون نناز از شما گردن کلف ترا و حرام خار ترا نابود شدن بیشرف
شهروند
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
همین ایده داری که الان جرات نمی کنی با عمامه بری خیابان
دهه هشتادی و نودی منتظرتونن
ناشناس
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
بی خرد چند ماه پیش که معلمان وبازنشستگان بابت مسایل معیشتی شان به خیابان امدند هم که به انها اتهام همراهی با دشمن زدید روباه باید بیاد پیش شما درس پس بده !
رضا
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
اینها از انسان بودن بیزارند چهره پلیدشان طینت خبیث شان هرروز بر همه گان آشکارتر میشود این کره خاکی چنین ریاکارانی رو به خودش نه دیده و نه خواهد دید
نظرات شما