صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 11
کد خبر: ۳۲۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۰۳ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲۳۱ نظر

حمید قره حسنلو کیست؟

حمید قره‌حسنلو پزشک ایرانی و از بازداشت شدگان در حوادث چهلم حدیث نجفی در کرج است که به مشارکت در قتل یک بسیجی به نام روح الله عجمیان متهم شده است.

رویداد۲۴  در روزهای گذشته نام‌های زیادی شنیده می‌شود که هر یک محکوم به اعدام شده‌اند؛ از ماهان صدرات گرفته تا محسن شکاری و مجیدرضا رهنورد و حمید قره‌حسنلو. قره حسنلو از بازداشت شدگان حوادث اخیر است که در مراسم چهلم حدیث نجفی شرکت کرده است. او متهم شده که یک مامور بسیجی به نام روح الله عجمیان را در این مراسم کشته است.

بیوگرافی حمید قره حسنلو

حمید قره حسنلو متولد ۱۳۴۸ است که پیشه اصلی او پزشک رادیولوژی یا تصویربرداری پزشکی بوده است. او سابقه حضور در جنگ ایران و عراق را هم دارد و جزو خیرین مدرسه‌ساز در ایران بوده است. قره حسنلو، متاهل و دارای دو فرزند است. او به همراه همسرش فرزانه قره حسنلو در کرج بازداشت شده است.

بازداشت دکتر قره حسنلو

در جریان مراسم چهلم حدیث نجفی از جان باختگان اعتراضات ۱۴۰۱ که جمعیت زیادی شرکت کرده بودند، حمید قره حسنلو و همسرش نیز شرکت داشته است. آن مراسم که تحت تدابیر شدید امنیتی بود، به خشونت کشیده شد و در نهایت جمعیت حاضر با نیروهای نظامی درگیر شدند و هر دو طرف در جریان درگیری‌ها تلفات داشتند؛ از جمله یکی از ماموران امنیتی که حمید قره حسنلو به قتل این مامور متهم شده است.

تصاویری از حمید قره حسنلو پس از بازداشت منتشر شد که تمام بدن او در آن کبود بود. با استناد به آن تصاویر، برخی منابع گفته بودند که او هنگام بازداشت به شدت مورد ضرب و حرج قرار گرفته است که در پی همین جراحات او به بیمارستان منتقل می‌شود.

حمید قره‌حسنلو از بازداشتگاه به بیمارستانی در کرج برده شده است و به سبب اینکه خودش پزشک بوده، برخی از همکارانش در بیمارستان متوجه شده‌اند که او دستگیر شده و به این ترتیب خبر بازداشت وی برای نخستین بار رسانه‌ای می‌شود. آنچنان که نزدیکان قره حسنلو گفته‌اند او پس از معاینه به بازداشتگاه برگردانده می‌شود اما حال او به قدری وخیم بوده که ناچار به بیمارستان بازگردانده شده است.


بیشتر بخوانید: محسن شکاری اولین اعدامی اعتراضات ۱۴۰۱ که بود؟


اتهام حمید قره حسنلو

در ماجرای قتل روح الله عجمیان چند نفر حضور داشتند که نهادهای امنیتی اعلام کرده‌اند یکی از آنها حمید قره حسنلو بوده است. مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه هم گفته  «بر اساس احکام صادره، برای پنج نفر از متهمان اقدامات مؤثر و اصلی از قبیل جرح با چاقو و ضرب و جرح با سنگ و مشت و لگد و کشیدن بدن برهنه روی آسفالت خیابان حکم اعدام صادر شده و ۱۱ متهم دیگر از جمله آن سه جوان کمتر از ۱۸ سال، به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند»

در جریان دادگاه، قره حسنلو به «لیدر بودن» در حوادث کرج متهم شده است. با این حال خانواده او می‌گویند چنین چیزی صحت ندارد. یکی از نزدیکان قره حسنلو با یکی از رسانه‌های فارسی زبان خارج کشور مصاحبه کرده و چنین گفته است: ««وکیل تسخیری پرونده هیچ دفاعی از حمید نکرد بلکه سعی داشت او را متهم کند و مرتباً به او می‌گفت به گناهانت اقرار کن و قضیه را تمام کن. حمید را برای اعتراف به لیدری تحت فشار قرار گذاشته بودند، در صورتی که هیچ مدرکی دال بر لیدر بودن او وجود ندارد.»

شاکی پرونده دکتر قره حسنلو وزارت اطلاعات است که گفته بر پایه شناسایی آنها، حمید قره حسنلو و همسرش در فیلم‌هایی که از ضرب و جرح روح الله عجمیان ثبت شده، حضور داشته بودند. وزارت اطلاعات گفته آنها در فیلم شناسایی و شب مقابل منزلشان بازداشت شدند. همچنین گفته شده فیلم‌هایی از صحنه حادثه مربوط به عجمیان در موبایل حمید قره‌حسنلو بوده که نشان می‌دهد او در آن صحنه مشغول فیلمبرداری بوده است.

نماینده دادستان در نخستین جلسه رسیدگی چنین گفته است: «متهم حمید قره‌حسنلو فرزند محمدعلی به اتهام افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرائم علیه امنیت کشور، حمله به مأموران انتظامی و بسیج، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور بازداشت شده است.»

نماینده دادستان همچنین گفته «طبق مستندات جمع‌آوری‌شده و فیلم زمان ضرب و جرح شهید عجمیان روی انگشت اشاره دست چپ متهم حمید قره‌حسنلو آثار زخم و خونریزی مشهود است. زمانی که آرین فرزام‌نیا از پشت با کارد به شهید ضربه می‌زند، در دومین ضربه دست این متهم هم که همان جا حضور داشته زخمی می‌شود. همسر متهم که در محل حاضر بوده و از متهمان پرونده است در اظهارات خود گفته متهم یک لگد به بسیجی شهید زده است.»

آنچنان که نماینده دادستان گفته اقدام عملی حمید قره حسنلو، فیلمبرداری از صحنه رخ داده و لگد زدن به روح الله عجمیان بوده است. با این حال او به «افساد فی الارض و حمله به مأموران انتظامی و بسیج و تبانی علیه امنیت کشور» متهم شده است. به همین دلیل برخی ناظران معتقدند کیفرخواست صادره با اقدام متهم همخوانی ندارد؛ چنانچه در ماجرای محسن شکاری نیز او با یک بسیجی درگیر شده بود و به خاطر مجروحیت مامور، حکم اعدامش صادر شد. در این مورد نیز همین اتفاق رخ داده و ظاهرا اتهامات در کیفرخواست صادره، بسیار وسیع‌تر از چیزی است که رخ داده است؛ مگر آنکه نکاتی در پرونده وجود داشته باشد که به لحاظ امنیتی در اختیار افکار عمومی قرار نگرفته باشد.

سخنان حمید قره حسنلو در دادگاه

حمید قره حسنلو گفته او و همسرش برای حضور سر مزار یکی از آشنایان به بهشت سکینه در کرج رفته و قصد داشته همان روز اگر برای حدیث نجفی هم مراسمی برگزار شد، در آن حضور پیدا کند. حدیث نجفی دختر کرجی بود که روز ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ در کرج جان باخت. قوه قضاییه اعلام کرده او به مرگ طبیعی درگذشته و ربطی به اعتراضات نداشته است.

آنگونه که قذه حسنلو در دادگاه گفته او در راه برگشت از مراسم بوده که صحنه ضرب و جرح روح الله عجمیان پیش آمده است و حتی همسرش در محل وقوع جنایت جمعیت را کنار می‌زد تا عجمیان را نزنند. با این حال دادگاه اعلام کرده او «سردسته اغتشاشگران بوده و جمعیت را کنار می‌زدید تا صحنه بهتر تصویربرداری شود زیرا فرماندهی جمع حاضر در صحنه را به عهده داشته در همه صحنه‌ها پیگیرانه حضور داشته است.»

روایت وکیل قره حسنلو از اقدامات موکلش

سیدمحمود علیزاده طباطبایی وکیل پرونده قره حسنلو است. او در مصاحبه‌ای که با روزنامه شرق داشته، گفته «دکتر حمید قره‌حسنلو آن روز (چهلم حدیث نجفی) هرکجا آسیب دیده‌ای می‌دیده، فارغ از اینکه به چه جریانی تعلق دارد به وظیفه پزشکی خود عمل کرده و به او کمک کرده است. آقای دکتر همان روزیک روحانی مجروح را می‌بیند و ایشان را به بیمارستان می‌رساند. خانواده به سراغ روحانی رفتند و او اعلام کرده اگر دادگاه از من بخواهد من شهادت میدهم.

ابهامات در انتخاب وکیل برای حمید قره حسنلو و نحوه رسیدگی به پرونده

یکی از اعضای خانواده حمید قره‌حسنلو از نحوه رسیدگی به پرونده گلایه کرده است. همچنین وکلای او نیز معتقدند «قره حسنلو نه لیدر بود و نه قصدی برای حضور در آن منطقه داشته است.» وکلای پرونده همچنین گفته‌اند «امکان دسترسی و مطالعه پرونده موکلشان را نداشتند.»

در مورد دیگر یکی از اعضای خانواده حمید قره حسنلو گفته او امکان ملاقات با کسی را نداشته است. حسین فاضلی هریکندی رئیس دادگستری البرز اما پاسخ داده که «در تبصره ماده ۴۸ قانون آیین دادرسی کیفری عنوان شده در جرایم علیه امنیت، در مرحله تحقیقات مقدماتی طرفین دعوی، وکیل یا وکلای خود را از بین وکلای رسمی دادگستری که مورد تأیید قوه قضاییه باشد، انتخاب می‌کنند.»

فاضلی به استناد این بند گفته «پرونده حمید قره حسنلو مشمول تبصره تبصره ماده ۴۸ قانون آیین دادرسی کیفری است و چون در مرحله تحقیقات مقدماتی وکیل موضوع تبصره مذکور معرفی نکرده بود، مطابق قانونی قوه قضاییه برای او وکیل تسخیری انتخاب کرده است.»

رئیس دادگستری البرز همچنین گفته «به محض اینکه حمید قره‌حسنلو وکیل معرفی کرد، دستور ملاقات وکیل تعیینی صادر شد و چون در بیمارستان بستری بود، ترتیب ملاقات او با وکلای انتخابی در بیمارستان داده شد بنابراین ادعایی که قره حسنلو در مرحله مقدماتی وکیل نداشته، درست نیست و وکیل تسخیری برای او انتخاب شده بود.»

روایت خواهر حمید قره حسنلو

خواهر حمید قره‌حسنلو می‌گوید: در زمان دستگیری، برخورد تندی با حمید و خانواده‌اش صورت گرفته که این مساله روی سلامتی حمید و خانواده‌اش اثر سوء گذاشته است.  همچنین حکم اعدام در بیمارستان به دست برادرم داده شد و اجازه حضور هیچ وکیلی نه تعیینی و نه تسخیری در ابتدای پرونده داده نشد. در واقع رسیدگی به پرونده برادرم بدون داشتن وکیل انجام شده است.

او همچنین توضیح داده که «حمید در زمان نامناسب در یک مکان نامناسب قرار داشت، جز این هیچ حرکت اشتباه دیگری نکرده است. این حکم (فساد فی‌الارض) برای برادر من در حالی صادر شده است که هیچ مدرکی علیه ایشان وجود ندارد و حمید حتی یک خط اعتراف هم علیه خود ننوشته است. مگر می‌شود، بدون سند رسمی و بدون اینکه مدرکی علیه فردی وجود داشته باشد، به دلیل حضور در یک مکان خاص، فرد به اعدام محکوم شود؟»

محکومیت حمید قره حسنلو به نفی بلد

پرونده حمید قره حسنلو که در دادگاه بدوی حکم اعدام گرفته بود، به دادگاه دیوان عالی کشور رفت و آنجا حکم نقض شد. حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز گفته «در پرونده شهید عجمیان، حکم اعدام دو محکوم یعنی «محمدمهدی کرمی» و «محمد حسینی» پس از تایید دیوانعالی کشور در ۱۷ دی ماه سال گذشته اجرا شد. رای صادره در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی استان البرز به غیر از دو محکوم به اعدام، جهت بررسی و صدور حکم مجدد به همان شعبه اعاده شده بود، اضافه کرد: پس از رسیدگی و صدور احکام مجدد، آرای صادره قطعیت یافت و بدین ترتیب «حمید قره حسنلو» به ۱۵سال حبس نفی بلد؛ «رضا آریا»، «حسین محمدی» و «مهدی محمدی» هر کدام به ۱۰ سال حبس نفی بلد محکوم شدند.»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۳۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹۳
ناشناس
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
چطور فیلم درگیری و کشتن عجمیان رو بعضی ها دیدند ولی خیلی ها ندیدند؟
رینا
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
غرزشیا چه دوری برداشتن
ناشناس
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
دکتر باید درمان کند نه اینکه جان مردم را بگیرد. یادمان نرفته این بی شرف با اون زن فاحشه اش شهید را می‌زدند و فیلم برداری می‌کردند تا بفرستند به امثال علی‌نژاد ها و اقامت بگیرند اگر همه هم آزاد شوند باید این یهودی را دار بزنند
ناشناس
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
ایشون قطعا حضور داشته و ضرباتی هم وارد کرده این حرفا همه برای نجات او انجام شده . دوما از آقای ولایتی تعجبه
آرش
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
آدم کش با آدم کش فرقی نداره چه شخصی چه دولتی چه پزشک یاهر خر دیگه ای من که دلم نمیاد یک مرغ یا گوسفند و نگاه کنم یا یک مورچه رو له کنم اونوقت اینا رفتن زدن یک انسان و صلاخی کردن حالا باهر پیشه ای چه بسیجی یا هرچی بالاخره انسان بوده صلاخیش کردن الانم مدعی انسانیتن ؟!!!!!
متاسفم برای کسانی که از این پزشک صلاخ آدم کش حمایت میکنن همین امثالهم برین توی مطبشون هزار تومان پولت کم باشه ویزیتت نمیکنن
مبارز
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
هر جا این ...را ببینم ، سر منحوسش را با کاتانا خواهم برید.
ناشناس
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
لعنت به تو و اون سوگند پزشکی که خوردی . از خودت خجالت نکشیدی . جامعه پزشکی و کلا درمان پس از اتمام تحصیل خود سوگند نامه دارند . تو کارت درمان فرد بیمار و حادثه دیدست .چطور چنین جنایتی کردی که زنت برگرده بگه فقط یه لگد به شهید عجمیان زده ؟ زنت اینو بگه یعنی فااااتحه . خدا ازت نگذره . خدا لعنت کنه کسانی رو که با دزدی و رانت خواری کاری کردند که بهانه دست این خائنین بدن . اعدام و مجازات اول مال اوناست و بعد ...
ناشناس
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
تندروهای حاکم در خفه کردن صدای مظلومان، دستگاه تبلیغاتی و اجرائی و قضائی نیرومند و تحت فرمان دارد.
ناشناس
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
پزشک نگو گرگ بگو این پزشک باید اعدام بشود چون بی شخصیت است جان انسان ها را نجات میدهد یا جان میگیرد یعنی چه رفته حتی لگد زده باشد حق نداشته بی شخصیت اخه چرا به چه جرمی به شهید مظلوم عجمیان لگد زدی به در خانهات سنگ زده بود چرا نا انسان
باران
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
والا از پزشکان دارم میترسم بعد دیدن صحنه خشن این پزشک با مجروح

مجروح از هر حزبی و عقیده ی باشه یک پزشک نباید اون رفتار خشونت بارو داشته باشه
Nargesi
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
نظرات راخوندم ،چیزی که ازهمه مهمتره اون برادربسیجی چکارکرده که باعث این حجم ازخشم مردم شده ؟کسی میدونه ؟
مینو
۰۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
خدا جای حق نشسته، ما مردم بی دفاع کسی رو جز خدای بزرگ نداریم، بالاخره خدا جواب این همه ظلم و خفقان رو میده،اون روز هم میرسه،، بترسید از خشم خدا که جواب شما را خواهد داد
محمد
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
اولا قضاوت با قاضی هست و محکمه با عدله و شهود و مستندات حکم میده در ثانی قره حسنلو سابقه خیانت و همکاری با دراویش گنابادی داره و ضمنا افساد فی الارض حتما نباید مستقیم در قتل نفس شرکت داشته باشد و حکم حبس برای این شخص بر طبق قوانین تمام ممالک دنیا بسیار کم و ناچیز است و جامعه پزشکی باید شرم کند از اینکه اینجور اشخاص با این قساوت قلب و طینت خبیث بر اثر پولهای شبهه که از درد و رنج مردم بدست می‌آورند در جامعه پزشکی بعنوان طبیب نام گرفته
محسن
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
این پزشک نامرد را که سوگند پزشکی اش را زیر پا گذاشته و یک جوان مظلوم را بشهادت رسانده باید هزار بار اعدام کرد، ننگ بر ان کسانی که با وساطت باعث شدند این مرتیکه گرگ صفت در لباس پزشکی اعدام نشود ، ولایتی ، پزشکیان ننگتان باد
ناشناس
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
چه بسیارند افرادی که برای جیره و مواجب ناچیز خود دنیای خود را میفردشند و این پزشک خیر و مردم ودست را بگناه نکرده متهم میکنند لعنت خد ا بر شما و روز قیامت نزدیک است .
کورش کبیر
۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
این اعدام‌ها فقط واسه زهر چشم مردم هست والله این عجمیان به آرزوش رسید وشهید شد اگر اینها به ناحق کشتن که خدا اون دنیا تقاصش میگیره اگر به حق کشته شده خوب تو این دنیا خانوادش سهمیه شهید میگیرن بعد شما عربزدها که به قرآن اعتقاد دارید قصاص درقرآن یعنی چی اینها رو هر کاری کردن به همون روش قصاص کنید لگد زدن لگد بزنید چاقو زدن چاقو بزنید این عجمیان که از علی بالاتر نبود حسن جرات قصاص ملجم را نداشت چون از ضربه زدن می‌ترسید که بیشتر از اون ضربه نزنه ولی شما بخاطر یه لگد میخواید جون یه آدم بگیرید بعد مگر زمین مال شماست که فاسد وغیر فاسد زمین تشخیص بدید شما خودتون از مفسد فی‌الارض گذشتید وتجزیه شدین شما فقط اسم دین وخدا رو بلدیددر ضمن خیلی ازاین بسیجی‌ها کاسه داغتراز اش هستند دیگه همه مردم به چشم دیدن احتیاج نیست سند رو کنیم هم نیرو انتظامی هم سپا هم بسیج همه دیدن
فقط خود خدا میدونه چیکارتون کنه که چه بر سر مردم اوردین خدا لعنتتون کنه لعنت به کسی که درد مردم رو نمی‌فهمه لعنت به شما که اسم اسلام ودین بلدین فقط واسه مردم نه خودتون وخونوادهاتون
ترانه
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
واقعا در عجبم از کسانی که خودشون و مسلمون دو آتیشه میدونن و به راحتی در مورد انسان ها قضاوت میکنن و باسنگدلی فورا حکم به اعدام میدن . یه بسبجی برفرض سناریوی حاکمیت اگه کشته شده هم چرا باید چند نفر اعدام بشن اگه قتل نفس هم هست یک مجرم باید قصاص بشه نه اینکه صرفا ( برفرض صحت ادعا) کسی بخاطر یه لگد زدن اعدام بشه
خدا به گوش ها و چشم هاتون مهر زده تا در گمراهی خودتون بمونید
ناشناس
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
دارش بزنید این شیطان را
ناشناس
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
اون پزشک از پشت کوه آمده بود انقدر وحشی بود خواهشا به پزشکان آینده فرهنگ و تربیت یاد بدهیم با اون سن و سالی که داشت خودش پسر جوان داشته افتاده به جون جوان مردم پول مفت از این مملکت درآورده پزشکان این مملکت چرا فرهنگ ندارند حقوق معلمان زحمت کش باید با پزشکان یکی باشه
خلیلیان
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
چـون قره حـسنلو اول پـولـدار هستن و بعد دکـتر وبا همراهی سـفارش چـندین دکـتردیـگر، شـد بی گـناه شدند ولی آن بـسیجی وطـن پـرست، ایـران مـا،متـاسفانه پـولـدار نیـست ولی حـافظ نـظم و جان مردم به روش داعـش وار، براحتی آب جسم شهیدبـاهـلهله وسـوت، روی اسفالت کشیده میشود،پس گـناه کـاراست، نتیجه دادگاه خون این شهیدان پرپررا از قاتـلان بی وطـن باید بگـیرد و فرقی بین دارا و ندار نباشـد
هموطن
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
ادم باید خیلی بیشرف باشد که به چنین قاتل بیرحمی که شهید عجمیان رو مظلومانه وغریبانه به شهادت رساندن بگوید بیگناه اصلا شهید عجمیان جلو اغتشاش یا اعتراض کسی رو نگرفت او سنگهای وسط جاده رو برمیداشت تا مردم با خودرو شان بتوانند به مقصد بروند کسانی در این خودرو ها بودند بعضی ها مریض داشتند بعضی کار ضروری حتی یک خامنی چون گفت چرا راه رو بستید با لگد به ماشینش زدند وبه او توهین کردند زمانی که دکتر قلابی فیلم شهادت شهید عجمیان رو میگرفت برای شبکه های بیگانه میفزستاد که مزدور رژیم رو کشتیم کجا بودید مگه نه که میگید انسان شرف پس کو شرفتان که قضاوت می کنید وقاتل رو بیگناه میدانید ؟
فاطمه صمدیان
۰۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
ایشان دکتر بودند وظیفه ی کمک به مجروح داشتند خانمش هم بودند اون هم همینطور وضع مالیشون عالی بوده پس قانون شدیدتر باید در موردش اجرا بشه چرا یه کارگر اعدام بشه یه دکتر اعدام نشه؟؟ قانون برای همه باید یکسان اجرا بشه تف به غیرتت دکتر
ناشناس
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
یک پزشک وظیفه اش چیست؟ کمک به بیماران ومجروحان باهرگرایش وعقیده ای کمک ، حالا این فردباصطلاح پزشک چکارکرده، نه تنها کمکی نکرده ازصحنه قتل یک انسان فیلمبرداری کرده وهمسرش هم برای همسویی باقاتلان لگدی زدبه اون فرد بیچاره والا ازاون روز که این فیلم رودیدم ازهرچی پزشکه حالم بهم میخوره ، اصل بدنیکونگردد چونکه بنیادش کج است
ناشناس
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
چرا لعنت به مهسا امینی ؟؟؟
جرا لعنت به این و اون ؟؟؟
همین‌طور سطحی نگاه میکنید که وضعیت اینه
لعنت به کسانی که باعث بدبختی نارضایتی و بیچارگی مرم شدند لعنت به کسانی که مردم رو متتفر کردند از هر چی
مساله مهسا امینی و چار تار مو نیست مساله اصلی نارضایتی ، فقز، بیکاری جوونا وووووووووووو....که اینطوری این عقده ها سر باز کرده
ناشناس
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
فقط یه سوال
چی بسر دین و اسلام و این کشور اوردید که مردم انقدر منزجر متنفر و بیزار از بهترین دین و هر بسیجی شدند ؟؟؟؟؟؟
دنبال جواب این سوال باشید که باید یه روز بخدا جواباین سوال رو پس بدید
اخبار هر دو طرف که نگاه میکنیم هر دو طرف توش دروغ هست هر دو طرف برای قدرت دروغ میگن براحتی... مردم آگاه هستند و دروغ های هر دو اخبار رو میفهمند... و بیچاره مثل همیشه مردم که این وسط هستند و در حال له شدن...
و تنها و تنها راه چاره فرج آقا امام زمانه و نجات از بین این دو گروهه وگرنه بین این دو گروه که هیچ کدام فکر مردم نیستند و فقط فکر م قدرت هستند نه مردم چیزی باقی نخواهد ماند... الهم عجل لولیک الفرج
ج
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
لعنت به روح مهسا امینی ولعنت به پدر و مادر مهسا امینی که همه رو به جون هم انداختن،
مهلا
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
از یک پزشک بعید بنظر می‌رسد که حتی وقت خودش را هم بخاطر این موضوع تلف نمایند چه رسد به اینکه بخواهد افساد فی الارض نموده باشد آنهم پزشکی که کارهای خیرخواهانه انجام داده است پزشکی که اینقدر درآمد دارد نمی‌تواند نارضایتی داشته باشد که بخواهد اغتشاش نماید
ناشناس
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
متاسفم واست دکترکثیف ۰بقیه کم سن وجوون بودن تودیگه چرا.ی انسان داره ب طرز وحشتناکی کشته میشه تو اونوقت داری فیلم میگیری ۰زوتر اعدامش کنیداین يزيد ابن‌ معاویة را
ناشناس
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
بچه مردم رو زارزار کشتن.اعدام کنین این دونفروهم
احمد
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
لااقل از بعضی قاتلا دفاع کن یه کمم از کشته شدگان دفاع کن که لااقل دلسوزیهای انساندوستانه تان باور پذیر شود
علی
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
هرکسی یکطرفه به قاضی برود خوشحال برمی‌گردد
ناشناس
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
خطاب به اون پیامی که نوشته در هییییییچ جای دنیا اعدام وجود نداره و اعدام منسوخ شده باید گفت دوست عزیز، شما یه کم مطالعه کنی بد نیست. یا شما توی این دنیا زندگی نمیکنی یا ما! اگه خدای نکرده کسی با خانواده خودت هم همین برخورد کنه و داغ عزیزت رو به دلت بذاره اونم با این طرز وحشيانه، باز هم میای میگی نه به اعدام؟! قطعا نه. پس حکم قتل یه انسان دیگه هیچ چیزی جز اعدام نیست. حالا اون یه نفر هرکی میخواد باشه.
علی
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
فیلمش ندیدم اگه فیلم برداری کرده و ضربه ای هم زده حکمش اعدام نیست اینکار ظلمه اگه باعث قتل شده خانواده مقتول یکطرف قضیه هستن کاری نمیشه کرد درسته تو اغتشاش شرکت کرده اگه فیلمبرداری کرده حکم اعدام واقعا مسخره است فساد فی الرض و... درست نیست گول خوردن اگه اظهار پشیمانی بکنن رافت اسلامی باید شامل حالشون بشه فقط قاتل اعدام میشه وبس انهم اگه خانواده مقتول رضایت ندهند هر حکومتی خصوصا اسلامی الکی فرد یا افرادی را چه برای ترساندن و... اعدام کنه باعث سرنگونی و نابودی کشور میشه خانوادهای اینها دشمان کشور میشن باید خسارت وارده جبران کنن حتی اعدامی دست یا پا قطع بشه یعنی قانون اعدام برداشته بشه بهترینه
علی
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
فیلمش ندیدم اگه فیلم برداری کرده و ضربه ای هم زده حکمش اعدام نیست اینکار ظلمه اگه باعث قتل شده خانواده مقتول یکطرف قضیه هستن کاری نمیشه کرد درسته تو اغتشاش شرکت کرده اگه فیلمبرداری کرده حکم اعدام واقعا مسخره است فساد فی الرض و... درست نیست گول خوردن اگه اظهار پشیمانی بکنن رافت اسلامی باید شامل حالشون بشه فقط قاتل اعدام میشه وبس انهم اگه خانواده مقتول رضایت ندهند هر حکومتی خصوصا اسلامی الکی فرد یا افرادی را چه برای ترساندن و... اعدام کنه باعث سرنگونی و نابودی کشور میشه خانوادهای اینها دشمان کشور میشن باید خسارت وارده جبران کنن حتی اعدامی دست یا پا قطع بشه یعنی قانون اعدام برداشته بشه بهترینه
پاسخ ها
ستایش
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
رأفت اسلامی برای سلطنت طلبانی که از حکومت اسلامی بیزارند؟چه تناقضی .شما کی هستید دیگه ؟
علی
۰۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
هر کدوم را ببخشن این عوضی نباید ببخشن.. حالا اونا جوان بودن گول خوردن این پیر خر چی
Man
۰۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
حالم به هم خورد از کامنت ها چه جماعت وحشی خواهان اعدامی داریم توایران حق اتونه جهان سومی محسوب بشوید مثل حیوان هستید اصلا اعدام ممنوعه چه اعدام هیتلر چه اعدام صدام چه اعدام بیجه چه اعدام قره حسنلو....بدبختا کمی مطالعه کنید ببینید چرادر دنیا اعدام ممنوعه
ناشناس
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
فقط فقط فقط اعدام بکنید تا عبرت شود یک جوان پاک را ایچنین مظلومانه شهید نکنند خداوند لعنت بکند این وطن فروش نجس را که از پول این ملت پزشک شده مثل سگ باید او را به دار آویخت
ناشناس
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
سلام من نمی دونم این با اجازه کی دکتر شده که جون مردم می گیره این داعشی وطنی را راعدام کنید خون جوانهای بیگناه ما اشکال نداره بریزه مرگ بر پول پرستی مرگ بر بی حیایی شهوت پرستی
فراهت
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
حب و بغض نسبت به خدا وند همینجا معنی دارد.

فساد سزایی دارد مشخص ما تعیین کننده حدود الهی نیستیم وظیفه ما تلاش برای اجرای حدود الهی است.

خدا رحمت کند ، شهید روح الله عجمیان مظلوم و از خانواده زحمتکش ،

مردم شعور دارند و میفهمند، همه کسانی که باتوم خوردند و کشته شدن و آسیب دیدن بچه های خود ما هستن و دلمان میسوزد ، اگر حین دفاع از خودش بود با همه عدم حقانیت باز هم مردم خواستار تجدید نظر و گذشت بودن،
نامرد، نامرد، نامرد،.

مظلوم آقا روح الله.
ناشناس
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
شهید عجمیان هموطن ما وقبل ازآن یک انسان است درموقع شکنجه او وظیفه انسانی هرکس حکم می کرد که اگران موقع درانجا حضور داشت به اوکمک می کرد علی الخصوص اگر یک پزشک انجا می بود این آقای مثلا دکتر حتماباید به اوکمک می کرد وبخاطر قصورش حتما باید متتاسب باجرمش مجازات شود
ناشناس
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
کیه این آدم؟. دکتر دانشجو مهندس یا... وقتی اینطور یه آدم بیگناه رو می‌کشند. بای. اعدام بشند. وگرنه دیگه امنیت توی جامعه نمیمونههههخ
سلام
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
ماشاللا همه ساندیسی ها ماله برداشتن برای ماله کشی کشتار مردم
کم عقل ها کمی فکر کنید آدم باشید چرا اون یکی باید شهید حساب بشه وقتی که مردم را با باتوم میزده
پاسخ ها
ریحان
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
کم عقل خودتی که بلد نیستی حرف بزنی .کور هستید یا فیلم رو ندیدید .باتوم کجا بوده ؟حقتونه همتون رو اعدام کنند مثه زامبی نریزید سر مردم تیکه پاره کنید .نه اونی که میخواد ناموس مردم رو لخت کنه و رو حرف خدا حرف بزنه شهید هست .
ایمان
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
سلام من به هیچ نظری جوابی شاید درست شاید اشتباه ولی باید اونطرف میزان رو هم در نظر گرفت
سودابه پورکبیریان
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
بنام خدا من خودم پزشک جراح هستم ۵۰ سال دارم قاضی نیستم ولی عقل سلیم میداند همدست مفسد فی الارض خود نیز مفسد فی الارض هست و کسی که بتواند به مظلوم کمک کند و اقدام نکن ظالم هست و در قتل آن مظلوم سهیم هست لذا دکتر قره حسنلو باید اعدام شود قوه قضاییه گول جو ظالمانه گروهکهای پر سر و صدا را نخورد حمید قره حسنلو کفشش و دستش به خون شهید آغشته هست موبایلش شهادت شهید را ثبت کرده پس همدست بوده نه ناجی و جوانان قاتل را تشویق به قتل شهید کرده باید اعدام شود انشالله
پاسخ ها
ناشناس
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
این کامنت شما نشون میده حتی یه ساعت هم تو دانشگاه نبودی
مهسو
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
جمعيت رو كنار ميزده كه نرن مانع شهيد شدن اون بسيجي بشن ، قشنگ شرايط رو براي شهادت اون بنده خدا فراهم كرده ، خودتي جناب دكتر ، اعدامش كنيد كثافتو
پاسخ ها
ناشناس
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
واقعا چنین چیزی ممکنه؟ چطور آدم میتونه؟
شهرام
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
از کجا متوجه شده اند که حمید قره حسنلو پاسدار رو کشته
ناشناس
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
هرکس کسی را تو اغتشاشات مجروح می کند یا می کشد را درجا اعدام کنید ازهرطرفی باشد مخوصا این افراد ضاله را درویش دیگه چه کوفتیه اگه مسلمانی رو به قبله بایست ونمازت را بخون دیگه این جنگولک بازی ها چیه درویش گدا صوفی اقا مگه نمی گن خدا یکیه وقران هم دستوراتشه پس این فرقه بازی ها به درد کدوم ادم میخوره درویشی که با اتوبوس میره رو مردم رو باید درجا گردن زد مرتیکه وزنیکه ها چرا دین را دست اویز نفسانیت ها معروف شدن وسرکار گذاشتن مردم می کنید بعد تو دکتری مثلا
پاسخ ها
ناشناس
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
همه چی رو قاطی کردی تو
اینجوری باشه ، اصلا شما و گروه طرفدارهای مثل شما ، از بیخ مشکل دارین .
چون یک اقلیت مطلق هستین که بناحق بر مردُم زور و ظلم روا می‌دارید.
اصل مطلب رو اول حل کن بعد برو از این شاخه به اون شاخه بپر .
علی
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
یه مشت بی‌شعور هی میگن به خاطر یک نفر میخوان چند نفر رو اعدام کنن. شبهه ها که شبیه هم شد یقین بدونین پشتش القای فکره. قتل قتله. یه ذره قانون بخونین. مباشرت در قتل هم برای خودش تو هر مرحله حکم داره. قتل هم فقط یک اتهامشونه. نشنیدین الفتنه اشد من القتل. رویداد 24 گزارش کثیف و جهت داری گذاشتی. تصاویر و فیلم های وحشی‌گری و درندگی این حیف حیوانات انسان نما کجاست؟ نفرین شهدای مظلوم امنیت بر امثال رسانه های شما. لعنت خدا بر شما
علیرضا
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
سلام منطقی باشیم، متهم چرا آدم کشته؟ مگه من اعتراض داشته باشم باید هرکی رو دیدم بزنم بکشم؟
میرتوحید
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
کاش هر کس اندازه سواد و آگاهی خودش حرف بزنه
خدا را بالا سر خود ببینید و طرف حق باشید نه تعصبات کورکورانه
جواد
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
اعدام کنید و حذف کنید این ذهنیت های داعشی را
Koros
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
کدام قانون میگه برای کشتن یک نفر ۱۶ نفر اعدام و حبس بشه؟
پاسخ ها
ناشناس
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
قانون اینجا خلق الساعه هست .
و من درآوردی
ناشناس
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
نوع قتل مهمه
ناشناس
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
جنگ بوده نه یک درگیری ساده بفهم! جنایت شرکت کنندگان در این جنگ تمام عیار باید رسیدگی شود
ناشناس
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
بیگناهه گناه داره اشتباهات خلخالی تکرار نکنید. خیلیها اشتباهی گرفتن
عبد احافظ
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
خدا لعنت کنه باعث و بانی کشته شدن شهید عجمیان را .همه آنهایی که دست داشتن
ناشناس
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
اگه کشته باید اعدام بسه
ناشناس
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
بدون مماشات اشد مجازات سریعا اعمال واجراشود وبه هیچ وجه دستگاه قضا نباید کوتاه بیاید
آرمین
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
هرچه زودتر اعدام کنید، وحوش بد ذات
آشتی
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
یه سوال
مگرمملکت پلیس نداره که از امنیت دفاع کنه
پلیس لباس خاص خودشو داره کلاه مخصوص که جلو ضربه رو بگیره
شهید عجمیان دست خالی چیکار داشته انجا
کسی که براثر بی احتیاطی طوریش بشه مقصرکیه
پاسخ ها
ترانه
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
طرف تو شهر بوده اگر میدونست داره می‌ره جنگل و باید حتما از خودش در مقابل درندگان وحشی دفاع کنه حتما مجهز می رفت .
انسان
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
برای همتون متاسفم
پاسخ ها
ژینا
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
واقعا که نظرات یه مشت ساندیسی بیشتر نیست نمیدونم چند میگیرن اینجام چرتو پرت بگن...
فرشته
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
هر چه سریعتر حکم اعدام این پزشک آشغال کثیف رو در ملا عام اجرا کنید تا خون شهید پایمال نشه و درس عبرت باشه برای هرکسی در هر کسوتی که جنایتکار مجازات خواهد شد ، ننگ بر این ناپزشک بی شرف که آبروی جامعه پزشکی را برده !!
جوون مردم رو پرپر کردن اونم با چاقو و سنگ
تا قاتلین را اعدام نکنید مردم آرام نخواهند شد
اصلا به این اشک تمساح شون نباید توجه کنید .
ناشناس
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
تقریبا تمام نظرات رو خوندم میدونید نظر مخالفان اعدام حکایت گنه کرد در بلخ مسگری زدند در شوشتر گردن مسگری حالا خیلیها ببخشید عقده وارونه همه چیز رو قاطی میکنن جبهه رفتن رو و حالا منت دارن سر ملت بابا انسان لحظه ای تصمیم میگیره یه لحظه آب رو برحرم اهل بیت میبنده بعدپشیمون میشه میاد درر کاب امام ولی دیگه نمیتونه آب رو برگردونه ۳۳سال پیش جنگ تموم شد یارو هنوز میگه من جبهه رفتم بابا این ملت وحشی شدن که یک نفر رو اینجوری میزنن تازه ذوق میکنن و فیلم هم میگیرند بربد همتون حیا کنید واستغعار بطلبیدچطوری دلتون میاد اینقدر راحت باییتید و بر ضد دین خدا حرف بزنید امان از آدمهای هر هری مسلک .
ای مردم حواستون رو جمع کنید امام حسین رو اونایی کشتند که دعوتش کرده بودند کوفه
خدایا رحممون کن
پاسخ ها
ناشناس
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
دروغ میگه مریم رجوی هم در جبهه بود اما در مقابل میهن پرستان که در عملیات مرصا اکثر برده هایش را کشت و خودش مسعودش فرار کردن پشت سرشان هم نگاه نکردن
ناشناس
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
به بسیجی بی گناه از قصد و غرض لگد میزد اون دکتر نامرد و زنش قره حسنلو مگه مشکل مالی داشت ضد انقلاب شده بود باید هر چی اموال داره بگیرن ازش اعدام هم بشه اون لیدر بوده قتل انجام داده هزار جوان بیکار و تحصیلکرده داریم ضد انقلاب نشدن اینا شدن دکتر و کافر مملکت
ناشناس
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
ازاینطرف هرکی بمیره شهیدشده وکشتنش،ازاونطرف هرکس بمیره خودکشی بوده وکارضدانقلاب،والله مملکت داره نابودمیشه بجای اینکه انرژی این جوانهاروصرف پیشرفت کشورکنیم داریم به جون هم میندازیم،فردای قیامت همه مابایدجوابگواعمالمون باشیم،
پاسخ ها
عبدالله تراب زاده
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
از کی حمایت میکنی؟
از پزشکی که از پول بیت المال پزشک شده و تو خیابون به پیکر بی‌جان ی جوون لگد زده( اعتراف خانوم وحشی تر از خودشه)
دریدگی هم حدی داره؟
اثر لقمه حرومه
ناشناس
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
به خدا ما نمی گویم شهید شده خداوند در کتاب مقدس گفته اینها شهیدند و مقابل دستورات دین بایستند در جهنم معذبند
مناجات
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
فیلم دادگاه رو هم اگه بزارن یا خودش هم بگه میزدم باز افرادی هستن که باور نمیکنن
حسین
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
اگر کسی را بکشی باید قصاص بشی . اگر خانواده مقتول رضایت داد بخشیده میشی وگرنه اعدام. این کجاش ایراد داره ایا جوانی که کشته شد پدر مادر نداشت ...
پاسخ ها
ناشناس
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
به کشوری حمله شود بخشش پدر مادر و اقوام تاثیر ندارد هر کس حمله کند مورد تیر راس باید قرار گیرند چون حمله کنند تنها فرزند پدر را نگرفته امنیت تمام جامعه راگرفت
ناشناس
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
خدا لعنتت کنه اتفاقا جرم تو که‌دکتر هستی وقسم یاد کردی به‌بیماران خدمت کنی ولی با یک‌جوون‌که‌گناهی جز مدافع وطن بود چه‌کردی تو که درسخوانده بودی چراکمک به کشتن جوون مردم‌کردی حالا مظلوم‌نمایی میکنید خدا عذابت رو ببشتر کند که با شهید عجمیان مانند یاران امام حسین رفتار کردید وبرای خودتان نقش شمر رو خوب بازی کردید از گناه هر که بگذرند از توی ناخلف نباید گذشت اعدام برایت کم است باید سنگسارت کنند ننگ برتو
نسرین
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
بیچاره اونایی که قبلا در چند سال گذشته به یکی از این دو تا کفتار مراجعه کرده بودن بعنوان بیمار
که مثلا خدمت تشخیصی از اینا دریافت کنن!!!!

ماشالله چه تعهدی! چه درک و فهمی! چه مهربانی ! چه دقتی ! و چه حسن انجام کاری !!!

فقط پول رو میشناختن و پول رو
پول بده یه دری وری کاذب و غلطی رو با بی توجهی و بی اعتنایی تو سونوگرافی و رادیو لوژی و آزمایش بهت بچسبونن بری پی کارت !!!


اگر عمری پول حروم نخورده بودن، اینجوری کفتار صفت نمیشدن، که از شکنجه ی جسم بر زمین افتاده و بی رمقی هم گذشت نکن!!!
ناشناس
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
جوون مردم رو کشتن به این چیزا فکر نکردن؟ تو چقدر پول گرفتی این مزخرفات رو نوشتی
محبوبه
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
خاک بر سر اون پزشکی که بجای نجات جون یه نفر لگد به یه مجروح میزنه،اونایی که از این وحشیها دفاع میکنن مشخصه حاشون خوب نیست، فیلمش هست که داره لگد میزنه ،مگه میشه انسان باشی ببینی یکی داره جون پیده دوباره بپری رو قفسه سینه اش،مثلا این وحشیها دلشون برای مردم سوخته،انشالله خداوند لعنتشون کنه
ناشناس
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
جرآت نخواهند داشت که دست به چنین کاری برنند آنهم یک پزشک مدرسه ساز و خیر، یک جای سالم در بدن این بنده خدا باقی نگذاشته اند، اف بر شما.
پاسخ ها
نسرین
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
معنی خیر رو هم فهمیدیم در قاموس شما !!!

مردک کفتار که به جسم بی رمق یک جوان هم وطنش هم رحم نمکنه و زنک که عین هند جگر خوار از تماشای صحنه لذت میبره و با اشتیاق فیلم میگیره !!
ناشناس
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
قاتلان مهسا امینیو کیان و... کی اعدام میکنند؟
پاسخ ها
ناشناس
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
هزار و پونصد دفعه مهسا امینی خودش مرد کسی که شکنجه شده باشه اونجوری تند و تیز راه نمیره کیان و ...بله باید قاتلانشون مشخص و مجازات بشن البته اگه مادر جوگیرش که سر تشییع بچه اش اونجوری فیلم و خوراک به رسانه ها داد عین آدم همکاری کنه
ناشناس
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
بزهکار حزب کومله با مرگ طبیعی رفت جهنم اگر جهنم نرفته با این کارهای سود جویانش انداختنش در جهنم
شریکان قتل شهید کیان کسانی اند قانون و مجریان قانون را مسخره و تبلیغ بد کردند این طفل شهید می گوید بابا این بار حرف گوش پلیس کن دور بزن اما کو گوش شنوا
ناشناس
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
رویدادی ها ... هستید چقدر پول واسه تعریف از حسنلو گرفتید
این دکتر وزنش ناجوانمردانه شهید عجمیان را ترور کردن
بعد شما با کلمات عملشو توجیه میکنید
پاسخ ها
ناشناس
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
تو چقدر از حسن بازجو گرفتی بیای توی این سایت حرف مفت بزنی؟!
مریم
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
اینا همه برادرند چه بسیجی عجیمیان چه رهنورد وچه میخواد محمد شکاری باشه چرا به جون هم افتادن بیچاره پدر مادرای اینا
پاسخ ها
ناشناس
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
حیف از جوونای مملکت
ناشناس
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
قاتل مهسا و بچه های دیگه رو کی اعدام میکنن
پاسخ ها
ناشناس
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
مهسا خودش مرد کی دیگه میخواید بخاطر یه دختر مریض که مرگش رسیده بود آدم کشته بشه ؟ چرا عین آدم نمیگید دردتون اقتصاد و سیاست و ...است نه اون دختر مریض
ناشناس
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
...مفت نخور. مریض تویی ، درد تو چیه جیره خور!
عباس
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
دوستان دقت کنید لطفا، دکتر حتی به مداوای یک روحانی پرداخته پس چطور میتونسته به کسی لگد بزنه یا کوچکترین آسیبی به شخصی برسونه
اینها همه پرونده سازی هست
تازه اگه داخل بیمارستان شناسایی و موضوع رسانه ای نمیشد بی سرو صدا اعدامش میکردن
پاسخ ها
ناشناس
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
رد گم کنی بود اگر هم درست بوده رایولوژی کارش عکس گرفتن نیست؟ یک غیر رجوی توضیح بده اصلا دکتر رادیولوژی داریم
یاسمین
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
باید اعدامممم بشهههه
اعدامم
اعدامم
اعدام
اعدام اعدامم
اعدامممممممممم
پاسخ ها
ناشناس
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
یاسی کماندو ...زیادی نخور و ببند....
رضا
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
مگه میشه 5نفر رابه اعدام محکوم کرد بخاطر قتل یکنفر؟؟؟واقعا قاضی چه قانونی را دنبال میکنه؟
پاسخ ها
ناشناس
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
میشه اعدام کرد چون وحشیانه و جنایتکارانه یک نفر را به شهادت رسوندند
ناشناس
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
چرا نمیشه وقتی قتل عمد جمعی اونم تو خیابون و ملا عام داشتن میشه تازه اگه آمریکا بود که در جا میزدنش
نسرین
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
بله که میشه
چون بیرحم و سفاک و خطرناک هستن و وجودشون برای جامعه انسانی خطرناکه !!!
ناشناس
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
هر جرمی جریمه ای دارد.
دکتر و خانمش دلشان خربزه خواست حالا وایسند پای لرزش.
ناشناس
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
طرف نیم قرن در این مملکت با کارنامه خوب و پاک تلاش کرده و زحمت کشیده است و مشغول نجات جان انسان بوده است و احتمالا هیچ پرونده قابل توجهی تا کنون نداشته است و حالا چطور ممکن است یک شبه عمیقأ متحول شد و با یک لگد (توهمی ) متهم به اعدام بشود، قصد چیز دیگری است و ما هم پیام را گرفتیم و ترسیدیم و ساکت میمانیم و دری گشوده نخواهد شد ،ولی شما با عواقب کار با چین چه میکنید و البته با پوتین
پاسخ ها
ناشناس
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
تو الان غیب گو یا روال هستید که از مظلومین پول زیر میزی می گرفت چین روسیه نفع خودش ما هم نفع خودمون ولی غربزده ها وطن هیچ مادرشان را با نخ سیگار معاوضه می کنند
ناشناس
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
اینکه اعدام حق کی هست و کی متهمه و چرا اینطوری شد خیلی پیچیده است
ولی ملت یک سوال؟
چی بسر ما اومده که ۱۰نفر یک فرد بی‌اسلحه رو اینطور به خاک و خون میکشن هیچ توجیهی نداده بخدا عین نامردی و وحشی‌گری هست
اگر دشمنتونه اگر از خودتون دفاع کردید اوکی دیگه وقتی فرار کرد چرا دنبالش رفتید وقتی با سنگ یا هرچی زدید و افتاد زمین چرا لگد کوبش کردید وقتی مطمئن شدید میمیره چرا روی آسفالت کشیدید
اینها هیچ بهانه ای نداره جز اینکه این کارا توحشه و محکوم هست
کشتن دشمنت یک مساله است این کثافت کاریها چیز دیگریست
حالا هی بباید صغری کبری بچینید
صنم
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
فقط اعدام
پاسخ ها
ناشناس
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
اعدام نه برای دکتر جماعت هیچی بدتر از گرفتن پول و عنوان پزشکیش نیست همون عنوان پزشکیش ک ازش بگیرن با به جریمه نقدی کافیه دیگه تا آخر عمرش در شکنجه منجر به قتل هیچکس شرکت نمیکنه
ناشناس
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
کسی که اومده کمک مجروح کنه چرا باید از صحنه فیلم بگیره!!!!؟؟؟ در ضمن بین اون وحشی ها اگر کسی میگفت نزنید او را هم می‌زدند پس چرا کسی این زن و شوهر را نزد؟چون هم جنس همون کفتارهای دور و بر شهید بودند... شهادت حسین ع را ندیدیم ولی کربلای دوم را در اتوبان کرج دیدیم !!! جالب اینجاست که سنگ و بلوک و چاقو و لگد حواله ی سید مظلوم شده ولی همه میگن ما نزدیم!!پس شما بالای سر اون مظلوم چه غلطی می کردید؟!!حیف اعدام .‌.. که کیفر این داعشی های بی وجدانه...
ناشناس
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
از کی تا حالا فیلمبرداری از یک صحنه مجازاتش اعدام است؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
جنگ تبلیغاتی یکی از روش‌های جنگی است یک ابزار آن فیلم برداری است جرم متخلف با شلیک گلوله فرق نمی کند دشمن حمله می کند ما نمی گویم آن عکاس است آن خمپاره انداز است دشمن دشمن محکوم به قتل
ریحان
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
تا صحنه چی باشه .از صحنه زجرکش کردن یک انسان فیلم گرفتن و بعد هم فرستادنش برای شبکه های معاند و پناهندگی گرفتن اشدمجازات داره .والله دیر اعدامشون کردن
ناشناس
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
در قرآن داریم نفس در برابر نفس. نه ۵ نفس در برابر یک نفس.
و مگر وقتی چند نفر به مشارکت در قتل متهم می‌شوند جرم بین آن‌ها تقسیم نمیشود، پس چرا برای این بسیجی بجای تقسیم ضرب شده؟؟؟؟؟ ۵ نفر بجای یک نفر؟؟؟؟ علاوه بر زندانی کردن ۱۱ نفر.

عاقبت بی‌عدالتی‌ها این بوده که الان می‌بینید، عاقبت این احکام آب‌دوغ خیاری هم محصولش خشم بیشتر مردم و اتفاقات بدتر است.
مگر اینهمه مادر بی فرزند شد و اینهمه کودک بی پدر یا بی مادر شدند و یا کشته شدند انسان نبودند ؟؟؟؟ بس کنید مردم را به دو دسته کرده‌اند یا طرفدار حکومت و ضد حکومت و به راحتی حق شهروندی و قضایی مردم را زیر پا می‌گذارند. آیا سنگ زدن و تخریب منزل مجیدرضا رهنورد بعد از مرگش توحش نیست؟؟؟
شمر هم مثل شماها نبود
پاسخ ها
ناشناس
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
اشتباه نقشه کشیدید این رسم خلافکاران حرفه ای و سابقه دار است که در دعو ا چندنفری بریزن سر یک نفر که قاتل برای قصاص یک نفر نباشه و به قول تو جرم تقسیم بشه این قتل آنقدر مشمئز کننده و پلید است که جای هیچ دفاعی ندارد
نسرین
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
باهوش بودی خیلی
قران رو هم خوب اومدی


ولی جناب باهوش اینا به جرم قتل محاکمه نمیشن !!
سم نریختن تو غذای یک نفر که به آرامی و در خفا چند نفری به یک نفر آسیب بزنن!!

فضای امنیت جامعه و روان جامعه رو به این اقدامات وحشیانه بهم ریختن !!

این نحوه حمله و قتل سفاکانه مصداق بارز عناد آشکار هست که جرمش در قانون اساسی مشخصه و اعدام هست.

ضمنا هر کشوری بود درجا میزدنشون!
Mb
۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
قبول کن دروغ میگه بیشرف دکتر سر قبر کی رفته بگه نشونیشم بده اگه راست میگه خدایی از پیکر بی جان فیلم برا کی می گرفته خون شهید اثر باشه خدا شاهد بی پدر ماهی صد ملیون کمت بود یا با جمع کردن میلیاردها هوای سکونت و گرفتن تابعیت انواری وسوسه کرده پیام های دعوت تو و همسرت چی خدا یا خودت بخون شهید دودنیارسوایش کن
ناشناس
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
این دکتر با تمام قدرت واسه کشتن عجمیان تلاش می‌کرده و اگه متوقف نمیشد باز هم جنایت می‌کرد و دق دلی خودش از جمهوری اسلامی رو سر جوونای مردم خالی میکرد
از جنایتکار دفاع نکنید که سر خودتون میاد و از ظالم به حقتون دفاع خواهند کرد و اون موقع میفهمین خانواده عجمیان به خاطر دفاع ناحق شما چه حال و روزی دارن
فاطمه
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
اون وقتی که اون بنده خدا رو میزدن این داعشی های وطنی، فکر عواقبش نمیکردن،فقط و فقط اعدااااام و تمام
پاسخ ها
ناشناس
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
پلید ها پشت نامهای مقدس قایم می شوند !
سیب زمینی نباشیم
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
روی کلمه شهید کرد دقت کنید
چرا نوشتید به قتل رساند؟؟؟؟؟

شهیــــــــــــد روح الله عجمیان
پاسخ ها
ناشناس
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
شهیدان زنده‌اند الله اکبر
ناشناس
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
برای این پزشک بی وجدان و بی‌شعور متاسفم .
پاسخ ها
ناشناس
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
وجدان ! شعور ! کیا از وجدان وشعور حرف می زنن توروبخدا !
ناشناس
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
شعورهای ها از شعور حرف می زنند بی شعورها تکذیب می کنند
بهرام
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
خدایا مگه لگد زدن به یک نفر حکمش اعدامه، البته تو این دوره باید مواظب باشی به کی لگد میزنی، پس یارو نماینده مجلس رو که سیلی به سرباز نیروی انتظامی زد رو باید دوبار اعدام کرد
پاسخ ها
ناشناس
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
آلبانی ایدز رجوی مرصاد صیاد
ناشناس
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
پزشکان محترم ، مسئولیت سوگند بقراط برای رسیدگی و درمان انسان ها می باشد . شما در مقابل غیر انسان مسئولیتی ندارید ، به فکر عواقبِ نجاتِ جانِ این جماعت باشید ، تا به سرنوشت این پزشک دچار نشوید .
پاسخ ها
ناشناس
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
واقعا هم! جامعه پزشکی باید با خودش رو جمع کرد !
ناشناس
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
تو انسان شناسی تو تشخیص میدی کی انسانه کی نیست؟!!!
حرفهای پنهان
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
اینایی که میگن چرا اینا رو محاکمه میکنن پس کی رو باید محاکمه کنن نکنه آقای روح الله عجمیان خودش خودکشی کرده پس چه کسی این بیچاره رو درب داغون کرده هرکی هرجوری دلش می خواد داره نظره میده بابا یک جوان بیچاره رو کشتن یک کارگر
پاسخ ها
ناشناس
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
نفهم! شما می خوای به یه بهونه یکی رو اعدام کنی خنک بشی !
ادم! دارن میگن با این مدارک درپیتی ! طرف رو نمیشه متهم به مرگ کرد میفهمی یا خودت رو به نفخمی میزنی !
ترانه
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
نفهم خودتی .منطقت مشخصه .آره مسئولین دلشون میخواد اعدامش کنن حرفیه؟میخوای با خانوادت برید لخت شید تحصن کنید در زندان شعار بدید براش؟بفرمایید کسی مانعتون نشده .اگر خودش و زنش متشخص بودن اونجا نمیرفتن بخوان خودشونو تو دردسر بندازن .بچشون هم تو بی کسی بزرگ بشه .فیلمش هست .ببینید حتما
نیما
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
نکنه فکر کردی پس حمید رضا روحی و عرفان زمانی و مهدی حضرتی و مهسا موگویی که بدنش تیر باران کردید و ابوالفضل آدینه شانزده ساله که بیست چهار ساچمه بهش زدید نیروی یگان و بسیجی ها و لباس شخصی هاتون اونا خانواده نداشتن اونا جوان نبودن و حتی با دست خالی در اعتراضات بودند و علی فاضلی که ادعا کردند بسیجی هست ولی خانواده اش بعد گفتن بسیجی نبود و خیلی از جوان های دیگه نکنه فکر کردی این همه پانصد نفر خودکشی کردند و حتی هیچ کدام از قاتلین محاکمه نمیشن فقط کسی که به بسیجی لگد زده اعدام باید بشه حتی اون دوتا که اعدام شدند به خاطر این بسیجی هم نباید میشدن چون اصلا حتی چند وکیل هم گفتن وقتی معلوم نیست با چه ضربه اون بسیجی فوت کرده باید فقط پرداخت دیه بشه و اینو حکومت هم میدونن ولی با تهمت هایی بی اساس اینگونه احکام سنگین میزننن
ناشناس
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
شماکه با آل‌سعود وآمریکا و انگلیس واسرائیل هم صدا ورسانه های دنیا باشما
بسیجیان ونیرو مظلوم انتظامی را صدا وسیما با اما اگر حمایت می شوند
کاش شما یک جو غیرت وطنی داشتید
ناشناس
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
فقط باید گفت قضاوت کار بسیار سختیه ...الله اعلم
گیلانی
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
طفلکی داشت با چاقو همونجا سر صحنه جراحی صحرایی می‌کرد
خانمش هم همینجوری چندتا لگد زد و...

هرکسی خونی به ناحق ریخت باید محاکمه شود، چه مامور امنیتی چه فرد معترض، اغتشاش گر یا...

محاکمه هم نشه خدایی هست بالای سر که محاکمه میکنه
آه مظلوم بدجور دامن گیره و رها نمیکنه
پاسخ ها
ناشناس
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
خدا ریشه تون روبکنه که اینقدر احمقانه سرسپرده قدرت نباشید کور وکر و.....
ناشناس
۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
مگه حرف بدی زده که از حق گرایی میگه؟ حالا شده سرسپرده؟
ناشناس
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
گیلانی
اسگول تو هنوز تفاوت متخصص رادیولوژی و جراح رو نمدونی!
ناشناس
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
۲۰:۰۰
بیشتر به تو میخوره اسکول باشی اون کاربر داشت مسخره میکرد چقد خنگی که نگرفتی چی نوشت
ناشناس
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
ببند بابا
ناشناس
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
چطور بسیج و یگان ویژه هر برخوردی با معترضین داشت، از قتل و جرح و نقص عضو، از امنیت قضایی برخوردارند! ولی یه خراش کوچک به یک بسیجی لباس شخصی که لباس پلیس هم ندارد!!! حکم اعدام دارد؟!
هرکاری خواستین با مردم بکنید ولی مردم حق ندارند حتی از خود و از همدیگه کوچکترین دفاعی بکنند!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
اینها دریده وبی حیایند اگر یکنفر در تمام ارکان وته کانشون پیدا کردی این جور جاهابیاد جلو جواب بده همه شون در میرن ،
ناشناس
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
یک خراش کوچیک!! اینکه ۳۰ ۴۰ نفر به یک نفر حمله کنند با ینگ و چوب و چاقو و آخرش یک جنازه ی برهنه و خونین روی زمین بماند از نظر تو یک خرش کوچیک است بقیه منطقت مشخص شد
فروتن
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
رویداد 24 ازمظلومیت شهدا امنیت و بسیج وسپاه وزندگی خونواده آنها گزارش تهیه کنید
پاسخ ها
ناشناس
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
مگه تلویزیون وفارس وکیهان درخدمت ....نظام نیستند وظیفه شون رو خوب انجام نمی دن گویا نکنه اونا هم کارشون با بسیجی هاتموم میشه .دهنشون رو می بندن
ناشناس
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
تمام میهن پرستان در خدمت نظام و مخالف وطن فروشان. مشکلی دارید؟ آخ این رسانه داره از امنیت شهیدان سوء استفاده می کند چه میشه کرد ؟ وظیفه گفتن داریم نه لگد نه چاقو نه تجاوز به محارم ووووبر عکس گزارش می دهد
نینا
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
از حکومتی که قصد جون حضرت مهدی را هم برای بقای حکومت میکند بهتر از این ها انتظار نمیرود
پاسخ ها
ناشناس
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
درود به نکته مهمی اشاره کردی قاتلان امام زمان مگه از، مردم عادی میگذرن
عباس
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
با این رویداد۲۴ دیگه بی بی سی نیازی به فعالیت نداره
داره از قاتل، فرشته میسازه
اگر زمان شمر هم شما بودید‌، میگفتید حکومت یک حافظ قرآن را به قتل رساند
پاسخ ها
ناشناس
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
با وجود تو وامثال تو هم حکومت نیازی به عمرو عاص نداره چون نتیجه هاش برا ونواع حقه بازی و عوامفریبی اماده به کاراند به شرط تامین اعتبار
ناشناس
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
شما فقط فکر کن یه جمعی در خیابون بیفتن به جون برادر خودت. یکی چاقو بزنه، یکی سنگ و دیگری لگد و ... .
حکم اون جمع به نظرت چیست؟

این اعمال وحشیانه جوابش چیست؟

اگر منصف باشی و بهش فکر کنی، اگر فرافکنی نکنی و به هزار چیز دیگر ربطش ندی، نیاز به هیچ نظری نیست.
پاسخ ها
ناشناس
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
ممنون زحمت کشیدی اگاهمون کردی یادمون دادی فکر کنیم اما اقای فکور ؟ فوق کور،
جرم هرکسی با توجه بهقران کریم وسیره پیامبر وعلی ع یه مجازاتی داره یام یام نیست که معرکه گیری کنی و از خودت حکم بتراشی .
ناشناس
۰۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
بوی منافق میاد. حدیث از علی ع نگو لطفا. از ارباب سلیطه ات بگو
ناشناس
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
۳و۲۸ ! بینی خیلی حساسی داری عمو! بوها رو تشخیص میدی ! برچسب زدن وتهمت زدن روش جد بزرگشما عمرو عاصه که ارثش به تو رسیده ! حالا اسم علی روبردم شما پیروان معاویه بعد ۱۴۰۰ سال هنوز میسوزین ! حرف از عدالت زدن اینقدر سوزنده است ! خدا رو شکر با یک حدیث پیامبر چهره شما معلوم است حق باعلی ست وعلی باحق است ! اتفاقا الان معلوم میشود منافق کیست براساس همین روایات منافق کسی است که شنیدن سخن حق انهم سخن علی برا یش دشوار است ! ان سلیطه هم از اقوام خودتان است چون روشهای مشابهی دارین !
ناشناس
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
منافق بوی گندی دارد کسی مشکلی داره؟ اگر مشکل دارید یک گزارش از هلاک شدن رجوی با میکروب ایدز بده علی حدیث پیامبر و اینها برای تو نیست
نظرات شما