صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 April 27
کد خبر: ۳۳۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۷ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

نماينده مرودشت، ميرسليم را به مناظره دعوت كرد: مقابل شما می‌ایستم، حتی به قیمت آبرویم

آقای میرسلیم شما را به مناظره دعوت میکنم تا برای مردم بهتر مشخص شود چه کسانی با تصمیمات خود باعث شدند سوار شدن بر خودرو روز دنیا برای مردم عزیز ما تبدیل به رویای غیر قابل تحقق شود؛ و البته با تمام توان در برابر شما و امثال شما خواهم ایستاد حتی به قیمت از دست دادن آبرویم باشد.

جلال رشیدى کوچى، نماینده مرودشت در پاسخ به توئیت مصطفی میرسلیم که از واردانت خودرو‌های کارکرده سواری انتقاد کرده بود نوشت: آقای میرسلیم شما را به مناظره دعوت میکنم تا برای مردم بهتر مشخص شود چه کسانی با تصمیمات خود باعث شدند سوار شدن بر خودرو روز دنیا برای مردم عزیز ما تبدیل به رویای غیر قابل تحقق شود؛ و البته با تمام توان در برابر شما و امثال شما خواهم ایستاد حتی به قیمت از دست دادن آبرویم باشد.

جلال رشيدى كوچى، نماينده مرودشت در پاسخ به توئیت مصطفی میرسلیم نوشت: آقای میرسلیم شما را به مناظره دعوت میکنم تا برای مردم بهتر مشخص شود چه کسانی با تصمیمات خود باعث شدند سوار شدن بر خودرو روز دنیا برای مردم عزیز ما تبدیل به رویای غیر قابل تحقق شود.

و البته با تمام توان در برابر شما و امثال شما خواهم ایستاد حتی به قیمت از دست دادن آبرویم باشد.

گفتنی است که میرسلیم امروز در توئیتی در انتقاد از واردات خودروهای سواری کارکرده نوشته بود که در مقابل اراده نظام که با شعار سال و مواضع دقیق رییس جمهوری مبنی بر مهار تورم و رشد تولید داخلی دیگر به دنبال تعبیر خواب آشفته واردات محصولات مستعمل خارجی نباید ماند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محسن
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
میرسلیم ایرادش بیسوادی،تکبر ،خودخواه،منیت و توهم است، از دین هم فقط نماز وروزه بجامی آورد از اخلاق پیامبر هیچ چیز نم
نظرات شما