صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 06
کد خبر: ۳۳۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۷ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۷ نظر

گاف عجیب کارشناس شبکه افق روی آنتن زنده +فیلم

ویدئویی از گاف عجیب یاسر جبرائیلی که به عنوان کارشناس اقتصادی در برنامه افقِ صداوسیما حضور پیدا کرده بود در فضای مجازی پربازدید شده است.

رویداد۲۴ با زوم روی عکس ادعاییِ رئیس «مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام» مشخص می‌شود روی آن نوشته شده «توزیع قهوه و دونات رایگان برای بیکاران آمریکا.»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
آزادی ایران و تمام جهان
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
اگر این مسولان رانتی و دزد و سفارشی دروغ نگویند باس تعجب کردن.. در مناطق آمریکا و اروپا و ژاپن و استرالیا دموکراسی پارلمانی هست نه دیکتاتوری..یه قاضی در مناطق ذکر شده می‌تواند رئیس دولت و رئیس جمهور را اعدام کند چون قانون هست و قوه قضائیه مستقل از حکومت هست..کلا استقلال قوا هست..
علی
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
زیر بغل مار میدونیه چیه احمق آمریکا زده؟
اون فرمان اجرایی رو که واقعی هستش ول کردی چسبیدی به عکسی که مشخص نیس خوده تو دربارش راست بگی یا دروغ و شایدم همونجا به بدبختها دونات رایگان میدادن.
چیزی که مهمه روزنامه ای که این عکس رو با تیتری که جبرئیلی میگه منتشر کرده.
نمیخام فحش بدم ولی ریدم تو دهن کسی که دنبال زیربغل ماره واسه فریب مردم.
ناشناس
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
به سید حامد:
متاسفانه همینجوره که گفتی. و آفرین به دقتت که برای آمریکا هم زمان گذشته ("اعتماد داشتند")، به کار بردی. چون خودم سالهاست که از نزدیک میبینم بیشتر مردم آلمان، آمریکا، اتریش و دیگر کشورهای غربی هم اعتماد به رهبران و حتی کلیت نظامهاشون رو تا حد بالایی از دست دادند. البته نه به شدت مردم ایران. ولی خیلی بیشتر از تصوری که پیش از مهاجرت داشتم. بااینکه اون زمان (دهه ۸۰ خورشیدی خودمون) از توی ایران هم رسانه های زبان اصلی و داخلی این کشورها رو دائم پیگیری میکردم.
مردم ایران هم، زمان مصدق و حتی همین ۳۰ سال پیش در ۸سال جنگ، پول و طلا که چیزی نیست، هزارهزار جانشان را هم دادند. چرا؟ از روی خداپرستی و میهندوستی. و البته چون رهبران کشور هم از پشتیبانی اکثریت مردم برخوردار بودند.
ناشناس
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
آمدم بنویسم خخخخخخخ دیدم این کار شناس های سوپر انقلابی در شبکه از ما بهتران - با این دروغ ها ی شاخ دار گریه داره - نه خنده .وای به حال و روز ایران که دست اینها افتاده
ناشناس
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
لطفا خیلی سریع و فوری و انقلابی دستور دهید که همه باید سکه ها را رد کنند بیاورند. عالی است!!!. نفوذی ها و بی سوادها کاری می کنند که پدر جد امریکا هم نمی تواند چنین ضربه ای به نظام بزند.
سید حامد
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
این دروغ ها عادی هست.
اگر هم درست بگه که نمی گه مردم آمریکا به رئیس جمهورش که شخص اول مملکت هست اعتماد داشتند.
تو ای ایران به شخص اول مملکت اعتماد نیست که برعکس اتفاق می افته.
خواسته مردم آمریکا توسط شخص اول مملکتشون شنیده شده بود نه برعکس ایران
پاسخ ها
ناشناس
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
ترامپ چقدر گذشته از ریاست جمهوری ش دو یا سه سال به دادگاه کشیده شد ایران یا کلا منطقه حاضر نیستن یک استاندار رو بکشن دادگاه آمریکا برا این شده ابر قدرت در همه زمینه ها با کسی تعارف نداره
نظرات شما