صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 02
کد خبر: ۳۳۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۶ نظر

ادعای پورازغدی: مدرنیته از زمان ناصرالدین‌شاه شروع شد نه پهلوی

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم دانشجویی به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) گفت: اینکه می‌گویند مدرنتیه در دوره پهلوی رضاخان اتفاق افتاد دروغ است این کار‌ها زمان ناصرالدین شاه شروع شد.


رویداد۲۴ حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم دانشجویی به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) گفت: اینکه می‌گویند مدرنتیه در دوره پهلوی رضاخان اتفاق افتاد دروغ است این کار‌ها زمان ناصرالدین شاه شروع شد.

به گزارش دانشجو وی در ادامه افزود: ۱.۵ سال مانده به انقلاب اعلام کردند دختران با حجاب را به مدارس راه نمی‌دهند. ورود مدرنیته و تکنولوژی به کشور زمان ناصرالدین شاه شروع شد و ربطی به دوره پهلوی ندارد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
شهرام
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
سلام حداقل این حرفش درست است . طب السلطان برادر شاه عمارت هشت بهشت اصفهان را تبدیل به مدرسه نوین کرد و از دارایی خودش ابزار آزمایشگاهی گرفت اما خیلی ها با علوم جدید موافق نبودند و این عدم یادگیری علوم جدید و یادگیری آن در کشورهای مجاور راه را برای ضعیف شدن و تجزیه ایران مهیا کرد.
شهرام
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
سلام چی داشت که غیر انتشار کردید؟
ناشناس
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
این اجنبیا ثابت کردند هم در حرف و هم در عمل که اصلا نه ایرانی هستند نه مسلمان فقط اومدند برای چپاول و غارت ایران باید هم از پهلوی ایران ساز که بساط تجزیه و ایران فروشی قاجار رو تعطیل کرد متنفر باشند
کمونیستای لعنتی
ناشناس
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
تو روح آدم دروغگو!!!!
رضا
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
میخوان خاندان وطن فروش قاجاری رو تطهیر کنن یکی دو سال بعد هم امیرکبیر جاسوس اسراییل از آب درمیاد ....
ناشناس
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
دوباره این پهن مغز ارزشی دهن باز کرد اگر رضا شاه خاندان ننگین قاجار رو اسفالت نمیکرد و زیر ساخت ایجاد نمیکرد تو امروز به جای خودرو با قاطر تردد میکردی
نظرات شما