صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 13
کد خبر: ۳۴۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۴ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیش بینی بورس فردا ۲۴ خردادماه ۱۴۰۲

پیش بینی می‌شود طی روزهای آینده بازار همچنان متعادل بوده و حجم معاملات به تدریج افزایش می‌یابد.

رویداد۲۴ بر اساس پیش بینی که روز گذشته انجام شد این انتظار وجود داشت که بازار امروز منفی نبوده و از طرفی تعادل برقرار شده و رونق چندانی در معاملات وجود نداشته باشد.

از ابتدای شروع بازار امروز جو کمی منفی بود، اما در ادامه حجم معاملات افزایش یافت. ابتدا گروه خودرویی و بانکی به سمت مثبت شدن حرکت کردند، اما در اواسط بازار با مشخص شدن قیمت دلار و شتاب گرفتن رشد آن، وضعیت بازار در نماد‌های فلزی، پتروشیمی و پالایشی بهتر شد. اصطلاحاً ریالی‌ها کمی عقب نشستند و دلاری‌ها جلو افتادند، با این وجود، کلیت بازار متعادل بود.

شاخص کل بورس امروز بیش از ۹ هزار واحد رشد کرد و ارزش معاملات خرد نیز شش هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بود که با برآیند منفی پول حقیقی‌ها به میزان ۱۳۰ میلیارد تومان بسته شد.


بیشتر بخوانید: ورق در بازار بورس برگشت


برای فردا اتفاق خاصی در بازار نمی‌توان متصور بود. همین روندی که امروز در نیمه دوم بازار وجود داشت فردا نیز ادامه می‌یابد و نماد‌های دلاری پیشتاز بازار خواهند بود.

تک سهم‌هایی که روز گذشته منفی بود امروز مثبت شد. این اتفاق به تدریج گسترده شده و گروه‌ها را در بر می‌گیرد. این اتفاق تا مشخص شدن بازه دلار و افزایش حجم معاملات ادامه دارد. طی روز‌های آینده بازار همچنان متعادل بوده و حجم معاملات به تدریج افزایش می‌یابد.

نقشه بازار

منبع: ایمنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
خیلی ها که بعلت این ریزش اخیر هنوز 30 درصد توی ضرر هستند.
نظرات شما