صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۱۷ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 08
کد خبر: ۳۴۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۰۹ تير ۱۴۰۲
مجتهدزاده مدیر سابق حوزه علمیه امام علی‌ابن‌ابیطالب:

تمام تلاش ما این است که زنان غربی را هم باحجاب کنیم!

بنا به فرموده رهبری دشمن از ترس به وسط میدان آمده و سطل آشغال‌ها را می‌سوزاند طبیعی است دشمن باید بترسد چرا که هیچگاه اجازه نمی‌دهیم حجاب از سر زنان ما برداشته شود و ضمن آنکه تمام سعی و تلاش ما این است که زنان غربی را هم حجاب‌دار کنیم.


رویداد۲۴ مجتهدزاده مدیر سابق حوزه علمیه امام علی ابن ابیطالب بیان داشت: امروز دشمن از جریان براندازی بیم و هراس دارد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری دشمن از ترس به وسط میدان آمده و سطل آشغال‌ها را می‌سوزاند طبیعی است دشمن باید بترسد چرا که هیچگاه اجازه نمی‌دهیم حجاب از سر زنان ما برداشته شود و ضمن آنکه تمام سعی و تلاش ما این است که زنان غربی هم حجاب دار کنیم.

به گزارش جماران بخش‌هایی از اظهارات مجتهدزاده را در ادامه می‌خوانید:

ضمن قدردانی از سخنرانی توفنده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران امروز با مروری به سوابق فعالیت دوره‌های گذشته در هیچ دولتی خاطر ندارم که فرزندان شهدا در بدنه حاکمیت و آن هم پست معاونت استانداری در اختیار قرار گیرند و این از برکات دولت مردمی و جهادی است.

خدمات دولت سیزدهم یک مورد ۲ مورد نیست همه همدل و همسو پای کار آمده اند تا بتوانند گره مشکلاتی که از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باز نشده در این دولت به مدد الهی باز کنند و این مستلزم عزم و اراده همه مسوولان و حتی مردم است.

بنا به فرموده مقام معظم رهبری دشمن از ترس به وسط میدان آمده و سطل آشغال‌ها را می‌سوزاند طبیعی است دشمن باید بترسد چرا که هیچگاه اجازه نمی‌دهیم حجاب از سر زنان ما برداشته شود و ضمن آنکه تمام سعی و تلاش ما این است که زنان غربی هم حجاب دار کنیم.

گفتمان انقلاب اسلامی و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی آنقدر قوت دارد که حتی در دورترین نقاط جغرافیایی به ویژه آمریکای لاتین هم تاثیر داشته است، دوران جبهه و جنگ را نباید از یاد برد چرا که مردم خودش مدیریت کردند برای عفاف و حجاب هم نباید به همدیگر حواله دهیم اگر این نوع تفکر حاکم شود شاهدجولان رسانه‌های بیگانه معاند و ضد انقلاب خواهیم بود.

امروز باید حل مساله اقتصاد، حجاب و شناسایی تعداد اندک مفسدان اقتصادی به عنوان مطالبه عمومی مردم باشد و ضمن آنکه برای حل مشکل حجاب و عفاف هم باید کار‌های گروهی مردمی انجام گیرد و با گفتمان مهربانانه و محبت آمیز در کنار خانواده‌های شهدا و ریش سفیدان امر به معروف و نهی از منکر کرد.

نظرات شما