صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 11
کد خبر: ۳۴۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

حداد عادل: اصلاح‌طلبان ناز می‌کنند، اما در انتخابات شرکت می‌کنند

حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: برخی اصلاح طلب‌ها قدری سختگیر هستند، اما برخی واقع بین‌تر هستند؛ قدری ناز می‌کنند، اما در هر حال در انتخابات شرکت خواهند کرد.


رویداد۲۴ باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی درباره انتخابات آینده توضیحاتی ارائه کرد.

حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه‌های انتخاباتی گفت: یازدهم اسفندماه امسال انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. من به عنوان فردی که چهار دوره افتخار نمایندگی مردم تهران در مجلس تهران را داشتم و شانزده سال در این مسئولیت حاضر بودم از همه مردم در سراسر ایران در خواست دارم تا در انتخابات مشارکت داشته باشند، زیرا این مشارکت مردم باعث افزایش قدرت سیاسی و اقتدار کشور و ملت ایران خواهد بود و طبعا حضور اشخاص و نامزد‌های مختلف با گرایشات سیاسی مختلف صحنه سیاسی رقابتی را ایجاد خواهد کرد که انتخابات را جدی‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: توصیه بنده این است که نمایندگانی انتخاب شوند که بتوانند وظیفه نمایندگی را در مجلس به جدی‌ترین وجهه ممکن ادا کنند.


بیشتر بخوانید: حداد عادل:می‌خواهیم مجلس دوازدهم انقلابی‌تر باشد


این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره برنامه جریان اصولگرایی برای انتخابات گفت: ما همت خود را گذاشته ایم تا مناسب‌ترین افراد را شناسایی کنیم و به مردم معرفی کنیم و از مردم بخواهیم تا به آن‌ها رای دهند البته مردم آزاد هستند، اما ما تلاش خواهیم کرد که برای تشکیل یک مجلس کارآمد و مناسب و انقلابی انشالله افرادی مناسب را به مردم در قالب فهرست معرفی کنیم.

عادل درباره برنامه جریان اصلاحات نیز بیان کرد: برخی اصلاح طلب‌ها قدری سختگیر هستند، اما برخی واقع بین‌تر هستند؛ قدری ناز میکنند، اما در هر حال در انتخابات شرکت خواهند کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۷
ناشناس
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
نه اینکه ما منتظر افراد و احزاب مختلف برای شرکت در انتخابات هستیم
ناشناس
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
دوباره پیدات شد؟ بوی کباب شنیدی؟
نظرات شما