صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۴ - 2025 November 05
کد خبر: ۴۲۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

انتصاب عجیب در استقلال؛ مدیر روابط عمومی از دل یک کارخانه ماکارونی!

انتصاب احتمالی فردی بدون سابقه ورزشی به‌عنوان مدیر روابط عمومی استقلال، واکنش تند هواداران و رسانه‌ها را به تصمیم تاجرنیا برانگیخته است.

رویداد۲۴| پس از آنکه ساعده سیما با نظر مستقیم تاجرنیا رئیس هیئت‌مدیره باشگاه استقلال، به عنوان سخنگوی این باشگاه منصوب شد حالا خبر‌ها از انتصاب احتمالی فردی به نام محبی به عنوان مدیر روابط عمومی این باشگاه حکایت دارد؛ فردی که هیچ‌گونه سابقه‌ای در حوزه ورزش و فوتبال ندارد. این تصمیم مشابه انتصاب پیشین تاجرنیا، با واکنش و انتقاد‌هایی از سوی هواداران و بدنه خبری ورزش کشور مواجه شده است؛ چرا که پست روابط عمومی در باشگاهی با سابقه و جایگاه استقلال، نقشی کلیدی در ارتباط‌گیری با هواداران و مدیریت افکار عمومی دارد.

نکته قابل‌تأمل اینکه تاجرنیا هفته گذشته در اظهاراتی علنی، عملکرد رسانه‌ای باشگاه را ضعیف توصیف کرده و از لزوم بازسازی این حوزه سخن گفته بود. با این حال، انتصاب چهره‌ای غیرحرفه‌ای و خارج از بدنه رسانه‌ای ورزش برای این جایگاه حساس، انتقاد و ابهامات زیادی را درباره رویکرد مدیریتی جدید به‌وجود آورده است. بر اساس شنیده‌ها، گزینه مورد نظر برای این سمت، پیش‌تر سابقه مدیریت روابط عمومی یک کارخانه ماکارونی‌سازی را در کارنامه خود داشته و هیچ تجربه‌ای در فضای حرفه‌ای ورزش و فوتبال ندارد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۰۶
مگه فوتبالیست با ماکارونی فرقی هم داره ؟ هر دو محصول هستن و برای خریدشون پول پرداخت میشه .
اتفاقا بسیار عالی هست که یه نفر اهل فن روابط عمومی در پست مربوطه قرار میگیره
نظرات شما