صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۴ - 2025 November 09
کد خبر: ۴۲۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۴

رضایت مندی بیمه گذاران و تکریم مشتریان محور توسعه شعب بیمه البرز است

رویداد۲۴| در این دیدار، موسی رضایی ضمن تبیین برنامه‌های سال جاری و بررسی راهکار‌های تحقق بودجه، حفظ و ارتقای سطح رضایتمندی بیمه گذاران و زیان دیدگان را از اولویت‌های اصلی شرکت برشمرد و با تاکید بر لزوم تلاش شبکه فروش و کارکنان برای تحقق این اهداف گفت: رضایتمندی بیمه گذاران و احترام به مشتریان باید به عنوان محور توسعه تمام شعب قرار گیرد.

مدیرعامل بیمه البرز با قدردانی از شعبه اراک به عنوان یکی از شعب پرتلاش و موفق در تکریم مشتریان، خاطرنشان کرد: «شعبه اراک توانسته است در پنج ماهه نخست سال جاری بالاترین میزان تحقق بودجه را به ثبت برساند و الگویی مناسب برای سایر شعب باشد.»

وی همچنین عملکرد مثبت این شعبه در افزایش تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد و بهبود خدمات درمانی را ارزشمند دانست و افزود: «گسترش شبکه درمانی طرف قرارداد می‌تواند نقش مهمی در جلب رضایت بیمه گذاران ایفا کند.»

موسی رضایی در ادامه از تلاش‌های شعبه اراک در حوزه وصول مطالبات نیز تقدیر کرد و این موفقیت را حاصل هم افزایی، پیگیری مستمر و نگاه مشتری مدارانه کارکنان و نمایندگان این شعبه دانست.

نظرات شما