آرشیو

فیلم عجیبی که از یک طلافروشی وایرال شد

کلیپی از یک طلافروشی در فضای مجازی وایرال شده است. یک مرد طلافروش به افزایش عجیب قیمت طلا در طی ۲۰ سال اشاره کرد. او با انتشار یک کاغذ خرید طلا در سال ۸۲ افزایش باورنکردنی این فلز گران‌بها را در این سال‌ها نشان داد.

جزئیاتی جدید و عجیب از پرونده فساد چای دبش!

رئیس سازمان تعزیرات در همایش سراسری پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: چای فاسد شده وارداتی را که مصرف حیوانی هم نداشت به دوبی منتقل کرد؛ رنگ و اسانس زد و به عنوان چای خارجی وارد کشور کرد!

روایت سخنگوی سازمان تعزیرات از یک تخلف بزرگ در پمپ بنزین‌ها

اسفنانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: جایگاه داران با دستکاری نازل سوخت و ادعای خرابی باک بنزین شهروندان اقدام به فروش اکتان و محصولات مربوط به بنزین می‌نمایند که این موضوع تخلف است و به جایگاه داران و شرکت پخش فراورده‌های نفتی اخطار داده شده است.

انتقاد تند یک دانشجو در تلویزیون: چرا الان نمی‌گوید دلار چند؟

یک دانشجو در برنامه زنده ۱ به اضافه یک شبکه سوم صداوسیما گفت: چهارسال پیش از قیمت دلار می‌گفتید چرا الان نمی‌گویید دلار چند؟ مجلس انقلابی به جای حل مشکل ما جوانان در مسکن و ازدواج و مهاجرت رفت سراغ بالابردن سن بازنشستگی و فیلترینگ.

وقتی رئیسی می‌خواست قیمت دلار را به ۵ هزار تومان کند!

تجارت نیوز ویدئویی از اظهارات ابراهیم رئیسی در زمانی است که از تصاحب کرسی ریاست‌جمهوری در انتخابات سال ۹۶ ناکام مانده بود منتشر کرده که در آن مدعیبود کاهش قیمت دلار، کاری است دولت روحانی از پس آن برنیامده، اما اگر او رئیس جمهوری ایران می‌شد، قیمت دلار را به ۵۰۰۰ تومان کاهش می‌داد!

انتقاد تند مجری صداوسیما از مدیران ایران خودرو

مجری تلویزیون خطاب به مدیران ایران‌خودرو گفت: شما که از عدم دریافت مجوز تولید پژوپارس خبر داشتید چرا پیش‌فروش کردید؟! حالا که بازار به صورت انحصاری دست شما قرار گرفته به فکر مشتریانتون هم باشید. خیالتان راحت است که چوب بدعهدی شما به تن مشتری می‌خورد!
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین