صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 06
کد خبر: ۱۷۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۸

گزارش هواشناسی از بارش‌های هفته آینده/ مردم منتظر باران و باد شدید باشند

سازمان هواشناسی کشور برای مناطق مختلف کشور تا اواسط هفته آینده بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت، در مناطق مستعد بارش تگرگ به تناوب پیش‌بینی کرد.

رویداد۲۴بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت، در مناطق مستعد بارش تگرگ به تناوب تا اوایل هفته آینده در مناطق مختلف کشور به شرح زیر پیش بینی می‌شود:

پنج شنبه ۲۹ فروردین: بارش باران گاهی با رگبار و رعدوبرق و وزش باد در نیمه جنوبی کردستان، کرمانشاه، زنجان، نیمه جنوبی همدان، غرب مرکزی، ایلام، لرستان، غرب چهارمحال و بختیاری، شمال کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز در استانهای گلستان و سمنان (بارش ۱۵ تا ۲۵ میلیمتر برآورد می شود).

جمعه ۳۰ فروردین: بارش باران گاهی با رگبار و رعدوبرق و وزش باد در جنوب و شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران، غرب کردستان، شرق کرمانشاه، شمال زنجان، همدان، شمال مرکزی، شمال لرستان، خراسان شمالی، قزوین، البرز، تهران ارتفاعات البرز در استانهای گلستان و سمنان (بارش ۱۵ تا ۲۵ میلیمتر برآورد می شود).

شنبه ۳۱ فروردین: بارش باران گاهی با رگبار و رعدوبرق و وزش باد در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، غرب گیلان.

یکشنبه ۱ اردیبهشت: بارش باران گاهی با رگبار و رعدوبرق و وزش باد در شمال آذربایجان شرقی، شمال خوزستان، شرق و شمال بوشهر، جنوب شرق فارس و ارتفاعات کرمان.

دوشنبه ۲ اردیبهشت: بارش باران گاهی با رگبار و رعدوبرق و وزش باد در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران، غرب کردستان، شمال کرمانشاه، زنجان، جنوب لرستان، خراسان شمالی، قزوین، البرز، تهران، شمال سمنان، شمال خوزستان، غرب و جنوب خراسان رضوی، غرب چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات البرز در استان گلستان.

شایان ذکر است که از جمعه شب تا اواخر روز دوشنبه مسیرهای کوهستانی و گردنه‌های برفگیر شمال غرب و دامنه‌های البرز بارش برف پیش‌بینی می‌شود؛ بنابراین اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی وجود دارد.

با توجه به شرایط فصلی و محلی و ماهیت رگباری بارش‌های بهاری، طی این مدت احتمال آبگرفتگی معابر عمومی وجود دارد.

 

نظرات شما