صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 20
کد خبر: ۱۷۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸

نشان ستاره طلایی ششمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران به شرکت فولاد مبارکه اختصاص یافت

در آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی که روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه جاری در مجموعۀ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، نشان ستارۀ طلایی ششمین جشنوارۀ ستارگان روابط عمومی ایران به روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اختصاص یافت.

رویداد۲۴ در این جشنواره که با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی دولتی و خصوصی، کارشناسان روابط عمومی و اساتید دانشگاهی برگزار شد، دبیر جشنواره با اشاره به تلاش برای رشد و تعالی و ارتقای جایگاه روابط عمومی در ایران گفت: روابط عمومی نوعی دانش و مهارت است و استفاده از ظرفیت‌های نامحدود آن به‌منظور تعالی و سرآمدی بیشتر سازمان‌ها و کمک به مدیریت ارشد آن‌ها می‌شود.

هوشمند سفیدی افزود: در حقیقت برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، فرصتی است برای هم‌اندیشی و تبادل‌نظر؛ چراکه معتقدیــم روابط عمومی گفت‌وگوی مسالمت‌آمیز را ترویج می‌کند. فلسفه روابط عمومی خدمت به مردم است و توان گفت‌وگوی مسالمت‌آمیز با مردم از قدرت روابط عمومی ناشی می‌شود. امروز ارزش‌های اخلاقی، تکنیکی و رویکردی روابط عمومی نیاز به همگانی شدن در سازمان و جامعه دارد.

به گزارش خبرنگار فولاد، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه این نشان را به روان پاک شهید محسن خزایی مدیر اسبق روابط عمومی این شرکت و نخستین خبرنگار شهید مدافع حرم تقدیم کرد.

نظرات شما