صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۱۷ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 08
کد خبر: ۱۷۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

اجازه استفاده از تلفن همراه برای زهرا رهنورد

به زهرا رهنورد اجازه استفاده از تلفن همراه داده شده است. همچنین به میرحسین موسوی و مهدی کروبی اعلام شده در صورت تمایل با نصب ماهواره، چند شبکه تلویزیونی برای آنها قابل دسترسی است.

رویداد۲۴ سایت کلمه که عموما اخبار محصورین را منتشر می کند در خبری نوشت که ماموران به زهرا رهنورد همسر میرحسین موسوی استاد سابق دانشگاه الزهرا اجازه داده‌اند که در صورت تمایل می‌تواند از تلفن همراه استفاده کند.

همچنین به محصورین اعلام شده است در صورت تمایل با نصب ماهواره، چند شبکه تلویزیونی برای آنها قابل دسترسی شود. این مهمترین تغییر در وضعیت حضر محصورین در یک سال گذشته بوده است.

در روزهای گذشته قاسم میرزایی به رویداد۲۴ گفته بود رفت و آمد‌های آقای کروبی کاملا برقرار شده و هرجا بخواهند می‌توانند بروند و بیایند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
خوب مملکتو نمیریخت بهم ، در ضمن وضعیت زندگی میرحسین و همسرش عالیه و فقط براشون محدویت هایی قرار دادن که خیلی طبیعیه و اگر هر کشور دیگه ایی بود یقینا برخوردهای خیلی سنگینتری باهاشون میکردن که قابل قیاس با این نیست
امیر
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
دانشگاه الزهرا که چند سال پیش فارغ التحصیل دکتری در رشته چی شناسی و انواع آن را ارایه کرده.حالا استاد همان دانشگاه بعد از عمری حق استفاده از تلفن همراه پیدا کرده.....
روزگار را ببین ...دانشگاه و استاد با هم جورند
نظرات شما