صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 17
کد خبر: ۱۸۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۲۸ تير ۱۳۹۸
علم‌الهدی در نماز جمعه حرم رضوی:

امروز همه باورکرده‌اند حاکم منطقه ایران است

علم الهدی گفت: مشاور ارشد رئیس‌جمهور فرانسه به ایران آمد و گفت ما مشکلات تحریم را حل می‌کنیم به شرط اینکه شما در مقابل اسرائیل مقاومت نکنید و در عراق حشد الشعبی آمریکایی‌ها را اذیت نکنند. این یعنی آنها باور کرده‌اند ایران حاکم منطقه است.
رویداد۲۴ حجت‌الاسلام سیداحمد علم‌الهدی در خطبه دوم نماز جمعه حرم رضوی گفت: استکبارستیزی تنها با مرگ بر آمریکا گفتن تمام نمی‌شود و این تنها شعار ما است. استکبارستیزی یعنی غرب‌زده نباشیم و زندگی را براساس سبک زندگی غربی درنیاوریم. استکبار ستیزی به این است که چشمانمان به دروازه غرب دوخته نشود.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور فرانسه مشاور ارشد خود را به ایران فرستاد و پیشنهادش این بود که ما مشکلات تحریم را حل می‌کنیم و شما کاری کنید که یمنی که بیمارستانش زیر بمب است، دیگر پهپاد و موشک به سمت سعودی نفرستند و حزب الله از سوریه بیرون بیاید. به شرط اینکه شما در مقابل اسرائیل مقاومت نکنید و در عراق حشد الشعبی آمریکایی‌ها را اذیت نکنند.

علم‌الهدی گفت: این مساله یعنی امروز آن‌ها باور کرده‌اند که حاکم منطقه ایران است. استکبار ستیزی اصل انقلاب ما است و از این موضوع دست برنمی‌داریم.
منبع: ایلنا
نظرات شما