صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 10
کد خبر: ۱۸۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۸

بیکار شدن ۱۳۷ نفر به خاطر الکترونیکی شدن عوارضی

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: همزمان با الکترونیکی شدن عوارضی آزادراه‌ها ۱۳۷ نفر از کارکنان شرکت توسعه آزادراه‌ها بیکار شدند.
رویداد۲۴ سیده حمیده زرآبادی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس به وزیر راه و شهرسازی متذکر شد: هر چند که الکترونیکی کردن بسیار مفید و مورد تأیید است، ولی از زمانی که عوارضی‌های قزوین الکترونیکی شدند به دلیل بی‌برنامگی، بی‌تدبیری و بی مسؤولیتی مسؤولان ۱۳۷ نفر از پرسنل عوارضی بیکار شدند و برنامه‌ای برای آن‌ها وجود ندارد.

وی در تذکری به وزیر بهداشت گفت: در شرایط تنگنای مالی که در دولت وجود دارد، بیمارستان خیریه رحیمی که بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ارزش دارد با نظر هیات مدیره بیمارستان قرار است به دولت واگذار شود و بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مردم شهرستان البرز از خدمات دولتی بهره‌مند شوند، اما به دلیل بی‌تدبیری و کارشکنی رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین این تصمیم تا امروز اجرایی نشده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری متذکر شد: با توجه به اینکه در کنکور امسال سوالات دانش آموزان نظام قدیم و نظام جدید متفاوت بود، این موضوع باید با فوریت در جلسه فوق‌العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو تشکیل شود و تصمیمی اتخاذ شود تا دانش آموزان بتوانند از نتایج عادلانه برخوردار شوند و در این یک سالی که زحمت کشیدند و تلاش کردند، نتیجه آن را ببینند.

زرآبادی در تذکری به رییس‌جمهور گفت: رفتار دوگانه سازمان محیط زیست را چطور توجیه می‌کنید؟ هزاران تُن پسماند خطرناک وارد قزوین می‌شود و دشت قزوین و باغستان‌های بی‌بدیل و محیط زیست قزوین را تهدید می‌کند آن وقت تنها واکنش، سکوت است.

وی ابراز تاسف کرد: اجرای پروژه راهسازی قزوین – الموت – تنکابن با گذشت ۱۴ سال به بهانه حفاظت از محیط زیست همچنان تعطیل است.

 

 

منبع: ایسنا
نظرات شما