صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 18
کد خبر: ۱۸۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۶ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۸

تسریع در خدمت رسانی، عامل حفظ و جذب مشتریان بانک ملی

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد: تسریع در خدمت رسانی، عامل حفظ و جذب مشتریان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که صاحبان سرمایه و کسب و کار اگر تغییر را در زندگی و فعالیت خود لحاظ نکنند، موقعیتشان را از دست خواهند داد، گفت: یکی از مهم‌ترین راه‌های حفظ و جذب مشتریان، ارائه خدمات نوین در کمترین زمان ممکن است.

  رویداد۲۴  مسعود خاتونی در جمع کارکنان اداره امور شعب شمال تهران بانک با تاکید بر لزوم ایجاد تغییر در مدل و مفاهیم کسب و کار‌ها افزود: موفقیت پایدار در کسب و کار نیازمند داشتن یک سازمان با عملکرد مطلوب است، اما برای اغلب مدیران، چالش موجود بر سر راه ساختن چنین سازمانی، تعیین نقطه آغاز تغییر است.


وی با اشاره به این که هر کسب و کاری برای ادامه حیات خود با الزاماتی رو به روست، اظهار کرد: برای برداشتن گام‌های استوار در آینده، باید گذشته را درست شناخت و از تجربه‌ها درس گرفت.


عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین کاهش فاصله صف و ستاد بانک را عامل تسریع در خدمت رسانی دانست.


اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران نیز در این نشست با اشاره به تمرکز ادارات امور تهران بر روی درآمد‌های غیر مشاع و بازاریابی برای جذب منابع جدید و وصول مطالبات، حمایت ادارات کل و ستاد بانک را برای تسریع ارائه خدمات خواستار شد.
روسای ادارات امور شعب تهران نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد واحد‌های خود ارائه کردند.


عضو هیات مدیره بانک و هیات همراه همچنین ضمن بازدید از شعبه باغ فردوس، با کارکنان این واحد دیدار و گفتگو کردند.

 

منبع: پرتال بانک ملی ایران

نظرات شما