صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 13
کد خبر: ۱۸۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۸

ایثارگران این روز‌ها شرایط سختی را سپری می‌کنند

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: ایثارگران این روز‌ها شرایط سختی را سپری می‌کنند چرا که این سازمان در حوزه درمانی دو هزار میلیارد تومان بدهی دارد و درمانگاه‌ها و مراکز درمانی و همچنین پزشکان، ایثارگران را نمی‌پذیرند.

رویداد24 امیر خجسته در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی نسبت به نرخ در نظر گرفته شده برای عوارض آزادراه تهران – همدان انتقاد کرد و گفت: اگر قرار است این نرخ عملیاتی شود باید همسان‌سازی صورت گیرد تا ظلمی در حق مردم همدان و غرب کشور رخ ندهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور نسبت به وضعیت بنیاد شهید و امور ایثارگران تذکر داد و عنوان کرد: ایثارگران این روز‌ها شرایط سختی را سپری می‌کنند چرا که این سازمان در حوزه درمانی دو هزار میلیارد تومان بدهی دارد و درمانگاه‌ها و مراکز درمانی و همچنین پزشکان، ایثارگران را نمی‌پذیرند.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه آموزش عالی نیز بنیاد شهید نزدیک به دو هزار میلیارد تومان بدهکاری دارد که اخذ مدارک فرزندان آن‌ها و خود ایثارگران با مشکل مواجه شده است چرا که برای تسویه عنوان می‌شود باید به بنیاد شهید مراجعه کنید.

نظرات شما