صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 14
کد خبر: ۱۸۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۸

قشقایی: مدالم را مدیون برخواه هستم/ این افتخار متعلق به ایران است

دارنده مدال نقره وزنه‌برداری جهان گفت: مدالم را مدیون برخواه هستم که با وجود رکورد‌های پایینم من را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

رویداد۲۴  حافظ قشقایی درباره کسب مدال نقره وزنه‌برداری قهرمانی جهان بعد از ۴۲ سال برای ایران گفت: خداروشکر بعد از سال‌ها برای ایران در سبک وزن مدال گرفتم و مردم را خوشحال کردم.

وی ادامه داد: در یک ضرب با توجه به کاهش وزنی که داشتم نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم، اما در دوضرب که تخصص داشتم موفق به کسب مدال نقره جهان شدم و اگر وزنه آخر را هم می‌زدم می‌توانستم به مدال مجموع هم برسم.

دارنده مدال نقره وزنه برداری جهان تصریح کرد: خوشحالم این افتخار به نام ایران ثبت شد. از مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری تشکر می‌کنم که در این مدت حمایت‌های خوبی از تیم ملی داشتند.

قشقایی افزود: این مدال را مدیون برخواه هستم که با وجود اینکه رکورد‌های بالایی نداشتم به من اعتماد کرد و این استعدادیابی را انجام داد و من را به اردوی تیم ملی دعوت کرد و رکورد‌های من را به رکورد‌های جهانی نزدیک کرد.

وی خاطر نشان کرد: مدالم را به پدرم تقدیم می‌کنم که سال‌ها نه تنها برای من بلکه در شهرستان رامهرمز به وزنه برداری خدمت کرد و زحمت کشید و تقدیم به کسانی که با شادی ما خوشحال شدند.

منبع: فارس
نظرات شما