صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 May 29
کد خبر: ۱۹۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

توصیه جنیفر آنیستون به متیو مک کانهی: از عضویت در اینستاگرام لذت ببر

جنیفر آنیستون بازیگر سرشناس هالیوودی در اظهار نظری جالب خطاب به «متیو مک کانهی» همکار خود گفته است: سعی کن از عضویت خود در اینستاگرام نهایت لذت را ببری.

رویداد۲۴ اگرچه خود جنیفر آنیستون نیز تنها یک ماه است به اینستاگرام وارد شده است، اما یکی از جنجالی‌ترین و پرمخاطب‌ترین چهره‌های این پلتفرم محسوب می‌شود.

آنیستون به سرعت بیش از ۱۸ میلیون دنبال کننده را به خود اختصاص داده است و این یک رکورد جهانی گینس را برای سریعترین حساب کاربری اینستاگرام در جذب مخاطب نصیب وی کرده است. مک کانهی نیز در پنجاهمین سالگرد تولد خود، وارد اینستاگرام شد و در نتیجه بسیاری رفتار او را الگوگیری از جنیفر آنیستون برای حضور دیرهنگام در شبکه‌های اجتماعی دانستند. آنیستون با شوخی در این خصوص گفت: "آیا من از متیو الهام گرفتم یا او از من؟ "

مک کانهی نیز در خصوص حضور دیرهنگام خود در اینستاگرام نوشت: "این نخستین سرمایه گذاری من برای به اشتراک گذاشتن خودم و دیدگاه هایم با جهان است و من از این موضوع کمی عصبی هستم، زیرا می‌دانم که می‌خواهم یک مونولوگ داشته باشم، مطمئن نیستم که می‌خواهم در گفتگو با مردم در دنیای مجازی چگونه باشم. "

جنیفر آنیستون نیز در واکنش به این پست اینستاگرامی مک کانهی نوشت:"فقط سعی کن از آن (اینستاگرام) لذت ببری". در حال حاضر مک کانهی حدود ۱.۵ میلیون دنبال کننده دارد و به نظر می‌رسد از حضور در این فضا سرگرم شده و راضی است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
وای، واقعا که گل گفتی خانوم ریاحی،امان از این شیلنگای، خوش ظاهر، بد باطن.
نظرات شما