صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 04
کد خبر: ۱۹۴۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۲۰ آبان ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

دبیر ستاد امر به معروف: روحانی مرتکب جرم شده و مشمول دو سال حبس است

حجت الاسلام جلیل محبی دبیر ستاد امر به معروف در واکنش به صحبت‌های حسن روحانی و با استناد به قانون آیین دادرسی کیفری نوشت: آقای روحانی مرتکب جرم شده و مشمول دو سال حبس است.


حسن روحانی در سخنرانی یزد روز گذشته در جمع مردم گفته است قوه قضاییه برای مردم توضیح دهد آقایی که دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار پول این مردم را خورده و او را دستگیر و حکم اعدام برای او صادر کردند و الان نیز این فرد در زندان است، آن پول کجا رفته است. روحانی گفته اگر قوه قضاییه توضیح ندهد، شهر به شهر می‌گردد و این حرف‌ها را خواهد زد.
 
پاسخ غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه نیز به این شرح بوده است که در پرونده زنجانی برای برخی از وزرا و مدیران دولت قبل کیفرخواست صادر شده که برخی از این افراد در دولت جدید ارتقای سمت هم پیدا کردند.

وی افزود: در این پرونده علاوه بر بابک زنجانی و برخی از افراد دیگر محکومیت‌های سنگینی پیدا کردند. از افراد متعددی تحقیقات قضایی انجام شد، از جمله از برخی از وزرا و مدیران دولت قبل تحقیقات لازم متناسب با نقش آن‌ها در این حوزه صورت گرفت و برای برخی از مدیران و معاونین وزارت نفت، کیفرخواست صادر شده که متاسفانه برخی از این افراد در دولت جدید ارتقای سمت هم پیدا کردند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
فقط رییس جمهور باید بره زندان؟
ناشناس
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
آیا فساد فقط در مجموعه دولت است؟
آیا در سازمانهائی که مصون از بررسی و تحقیق و تفحص هستند هیچ فسادی روی نمی دهد؟
علی اصغر قاسم پور
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
جالبه، اینها به جناح مقابل لینجور زودتر از موعد حکم میدن و اینجور حساسن، چرا در مورد خودمختار بودن بعضی از افراد دیگه که هر چه دلشان می خولهد میگویند و سخن پراکنی میکنن چندان واکنشی نمی شود؟! رئیس جمهور مملکت نباید موضوعی که به نظرش جای اشکال داشته حتی مطرح نماید؟! که زودتر از موعد برایش حکم ببرند و بخواهند او را بترسانند. بگذارید فضا آزاد باشد. مردم و مسؤلان حرفهایشان را بزنند، به اصلاح امور کمک می کند. دنبال رفع نقایص و خطاکاریها رفت.
زهرا
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
کارنامه دولت را بررسی کنید . رانت . کاغذ بازی . دروغ. ارتشا .
چپاول . خوش نامی خانوادگی . چند سال سر مردم شیره مالیدن
شما حتما بهتر میدانید
نظرات شما