صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 02
کد خبر: ۱۹۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۲۰ آبان ۱۳۹۸
توسط کرسی آموزش محیط زیست یونسکو و با مشارکت اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار:

جزئیات برگزاری سومین همایش ملی آموزش محیط زیست

سومین همایش ملی آموزش محیط زیست توسط کرسی آموزش محیط زیست یونسکو و با مشارکت اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار برگزار می‌شود.

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، سومین همایش ملی آموزش محیط زیست با هدف ایجاد زمینه مناسب برای هم اندیشی، تبادل اطلاعات علمی، انتقال تجربیات و دستاورد‌های پژوهشگران این حوزه برگزار می‌شود.

ارائه راهکار‌های جدید و همگام با فناوری‌های نوین علمی-آموزشی در جهت فراهم کردن زمینه انجام تحقیقات و پژوهش‌های علمی و کاربردی برای نیل به توسعه پایدار از دیگر اهداف این همایش است.

لازم به ذکر است سومین همایش ملی آموزش محیط زیست با همکاری اساتید دانشگاهی، دانشجویان، پژوهشگران و متخصصان کرسی آموزش محیط زیست یونسکو، وزارت کشور، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار و همچنین سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود.

این همایش به صورت مجازی (webinar) روز‌های ۲۰ و ۲۱ آبان ماه برگزار و از دستاورد‌های آن در سطح مناطق ۲۲ گانه جهت آموزش محیط زیست برای دو گروه شامل شهروندان و پرسنل مجموعه شهرداری تهران، جهت ارتقای دانش محیط زیستی به نحو شایسته بهره برداری می‌شود.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.eeconf.ir مراجعه نمایند.

نظرات شما