صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 May 25
کد خبر: ۱۹۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۳ - ۱۹ آذر ۱۳۹۸
معاون درمان وزارت بهداشت:

آنفلوآنزا در استان‌ها در حال کنترل و مدیریت است

به گزارش وزارت بهداشت، قاسم جان بابایی روز دوشنبه در جلسه بررسی اقدامات درمانی انجام شده در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور درباره آنفلوآنزا، گفت: در حوزه درمان کلیه اقدامات جهت بهبود وضعیت بیماران مبتلا به آنفلوآنزا به طور مستمر انجام شده و نظارت و پایش‌های لازم نیز صورت می‌گیرد و این روند تا طبیعی شدن شرایط انجام می‌شود.

رویداد۲۴  به گزارش وزارت بهداشت، قاسم جان بابایی روز دوشنبه در جلسه بررسی اقدامات درمانی انجام شده در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور درباره آنفلوآنزا، افزود: در حوزه درمان کلیه اقدامات جهت بهبود وضعیت بیماران مبتلا به آنفلوآنزا به طور مستمر انجام شده و نظارت و پایش‌های لازم نیز صورت می‌گیرد و این روند تا طبیعی شدن شرایط انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با همکاری معاونت بهداشت و سازمان غذا و دارو، داروی مورد نیاز این بیماران تامین و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

معاون درمان وزارت بهداشت بیان کرد: فعال نگه داشتن کلینیک های ویژه داخل و خارج از مراکز درمانی و بیمارستان ها در نوبت های صبح و عصر و حتی روزهای تعطیل و نیز استفاده از پتانسیل متخصصان عفونی، داخلی، زنان، اطفال و فوق تخصص ریه تا بازگشت به شرایط عادی از موارد الزامی است.

وی اظهار داشت: بیماران قلبی به جز بیماران مبتلا به فشار خون بالا، بیماران ریوی، بیماران سرطانی تحت شیمی درمانی، زنان باردار، گروه‌های پرخطر و کودکان از جمله افرادی هستند که باید توجه ویژه به آنها شود.

منبع: ایرنا
نظرات شما