صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 February 23
کد خبر: ۲۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵

همکاری بیمه "ما"و مجموعه ناسکو برای توسعه مشتری مداری

شرکت بیمه "ما" به منظوراجرای سیاست های مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کنندگان و آسایش مشتریان بامشارکت مجموعه ناسکو،نرم افزار بیمه عمر و درمان را مورد ارزیابی قرار داد تا با استفاده ازتکنولوژی روزآمد، در صدور این بیمه نامه تسریع و تسهیل شود.
رویداد24- شرکت بیمه "ما" به منظوراجرای سیاست های مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کنندگان و آسایش مشتریان بامشارکت مجموعه ناسکو،نرم افزار بیمه عمر و درمان را مورد ارزیابی قرار داد تا با استفاده ازتکنولوژی روزآمد، در صدور این بیمه نامه تسریع و تسهیل شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه "ما"، مدیران یکی از شرکت های زیر مجموعه ناسکو با نامbest assistance طی دیداری با آقای اسلامی  مدیر بیمه های عمر و سرمایه گذاری ، خانم رضایی مدیر  بیمه های اتکایی و امور بین الملل و دکتر نوربها مدیر خسارت بیمه های اشخاص شرکت بیمه "ما" در خصوص توسعه و اجرای سیاست های خدماتی مشتری مدارانه با استفاده از نرم افزار این شرکت در  خصوص بیمه نامه های عمر و درمان، مذاکراتی را انجام داده و برنامه ای را تدوین کردند.

براساس این گزارش، مبنای مذاکرات مطرح شده این جلسه، در خصوص معرفی یک نرم افزار بیمه عمر و درمان از سوی شرکت best assistance بود.

طی این جلسه، مدیران شرکت بیمه "ما" و best assistance نیز در خصوص همکاری های آتی، تبادل دانش و تجربیات حرفه‌ای بیمه گری بحث و تبادل نظر داشتند که منجر به تدوین روش های جدید در صنعت بیمه خواهد شد  و طی جلسات آینده، این مباحث بارویکرد اجرایی و عملیاتی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

بر اساس نظرات مدیران شرکت بیمه "ما" استفاده از این نرم افزار در صنعت بیمه کشورمان، می تواند به تسریع صدور بیمه نامه و دیگر فرآیندهای بیمه ای کمک شایانی داشته باشد به طوری که در تحقق هدف مشتری مداری صنعت بیمه ایران بسیار تاثیر گذار خواهد بود. 

قابل ذکر است؛ از آنجایی که مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کنندگان و  انجام خدمات بیمه ای شایسته و مناسب هدف اصلی بیمه "ما" به شمارمی رود؛ لذا ازتمامی زیرساختهای آی تی و نرم افزارهای موجود و فناورانه استفاده خواهد شد وازمجموعه هایی همچون ناسکو، درخلق ایده یاری گرفته می شود. 

 قابل تامل است که شرکت بیمه "ما" علاوه براستفاده ازتکنولوژی مدرن توجه خاصی به ورودبیمه عمرودرمان به سبد مصرفی خانواده ایرانی داشته به طوری که  تسهیل وتسریع صدورو مصرف آن رادراولویت قرارداده است.تا انشالله در آینده ای نزدیک بیمه نامه از کالای لوکس به کالای ضروری تبدیل شود.
نظرات شما