صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 04
کد خبر: ۲۰۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

رضایت ۹۳ درصدی کاربران از «بام» بانک ملی ایران

تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد بیش از ۹۳ درصد کاربران سامانه «همراه بام» بانک ملی ایران از آن رضایت دارند.
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، با گذشت حدود چهار سال از راه اندازی این سامانه و به روزرسانی‌های انجام شده در آن، اکنون قریب به اتفاق کاربران از «بام» ابراز رضایت می‌کنند.

در این سامانه تعداد قابل توجهی از خدمات بانکی به صورت غیرحضوری قابل انجام است و کابر می‌تواند با استفاده از همه ابزار‌های متصل به اینترنت از جمله کامپیوتر، تبلت و موبایل از خدمات آن بهره ببرد.

به تازگی و در رویداد «ملی شو ۳» نسخه کامل تری از سامانه «همراه بام» رونمایی شد که مطابق با بازخورد‌های دریافتی از کاربران به روز شده است.

بیشتر بخوانید: با ملی شو ۳ / همراه بام جدید، خدمتی نوین به مشتریان بانک ملی ایران

انتقال وجه حسابی درون بانکی و شتابی، کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی از طریق بارکدخوان، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ، شارژ خودکار، مانده کارت، صورتحساب تسهیلات، افزودن تسهیلات دیگران، استعلام برگه چک، خرید بسته اینترنت و نیکوکاری تنها بخشی از امکانات «بام» است.
نظرات شما