صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 04
کد خبر: ۲۰۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

استاندار تهران: برنامه‌ای برای تعطیلی ادارات در هفته آینده نداریم

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران گفت: کسانی که دارای وضعیت ویژه ای هستند و می توانند دورکاری انجام دهند، می توانند از این ظرفیت استفاده کنند تا بار حضور افراد در ادارت دولتی را به حداقل برسانیم و شکلاتی که برای کسانی که پیگیر کار خود هستند ایجاد نشود.

رویداد۲۴ انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در حاشیه نشست ستاد مقابله با کرونا استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه آخرین اقدامات انجام شده در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها بحث و بررسی شد و با توجه به پیک بیماری در این روز‌ها از مسئولان وزارت بهداشت تقاضا داریم در بحث تامین دارو در استان مساعدت بیشتری کنند.

بندپی همچنین تاکید کرد: برنامه‌ای برای تعطیلی ادارات در هفته آینده نداریم.

او در عین حال افزود: کسانی که دارای وضعیت ویژه ای هستند و می توانند دورکاری انجام دهند، می توانند از این ظرفیت استفاده کنند تا بار حضور افراد در ادارت دولتی را به حداقل برسانیم و از طرفی مشکلاتی که برای کسانی که پیگیر کار خود هستند ایجاد نشود.


بیشتر بخوانید:از دعوت به قرنطینه خانگی تا باز کردن ادارات/ وقتی دولت، مردم را بلاتکلیف کرده است!ر


علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران نیز گفت: سپاه از شب گذشته برای تامین اقلام پروتئینی مورد نیاز بیمارستان‌ها ورود کرده است و دومین محموله از بسته‌های مواد پروتئینی امروز تحویل بیمارستان‌ها می‌شود.

منبع: انتخاب
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
لطفاً ادارات رو تعطیل کنید
نظرات شما