صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 09
کد خبر: ۲۰۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
جلال میرزایی:

بهترین فرصت رایزنی با مجامع بین‌المللی برای رفع تحریم‌های یکجانبه آمریکاست

جلال میرزایی، رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رایزنی با مجامع بین المللی در شرایط کنونی منجر می‌شود تا دولت ترامپ در موقعیت دشوارتری قرار گرفته و در سیاست‌های خود بازنگری کند.
رویداد۲۴ جلال میرزایی، رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس، با تاکید بر ضرورت مداخله جهانی برای کنار رفتن تحریم‌ها در شرایط کنونی، بیان کرد: بنظر می‌رسد که این اقدام باید زودتر از این انجام می‌شد. در شرایط کنونی وزارت خارجه، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و نمایندگان ایران در مجامع بین المللی باید فعال‌تر شده و از طریق رایزنی با کشور‌ها و قدرت‌های جهانی در خصوص کنار رفتن تحریم‌ها رایزنی کنند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه اظهار کرد: باید توجه داشت که این تحریم‌ها به صورت یکجانبه و از طریق آمریکا اعمال شده و وابستگی موسسات مالی و شرکت‌ها به اقتصاد آمریکا آنان را ناچار کرده که آمریکا را در این مسیر همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: نامه روحانی به تعدادی از سران جهان در مورد کرونا و تاثیر تحریم‌های آمریکا

نماینده مردم ایلام در مجلس تصریح کرد: رایزنی با مجامع بین المللی منجر می‌شود تا دولت ترامپ در موقعیت دشوارتری قرار بگیرد و به دنبال حمایت افکار عمومی جهان از سلامت انسان‌ها در جوامع مختلف در سیاست‌های خود بازنگری کند.

میرزایی در پایان تاکید کرد: اگر ترامپ به فشار مجامع جهانی بی تفاوت باشد منزوی‌تر خواهد شد. اکنون فرصت مناسبی برای رایزنی با مجامع حقوقی و بین المللی برای کنار رفتن تحریم‌های یکجانبه است.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
داریوش
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
پس گذاشتید کرونا گسترش پیدا کند تا برای لغو تحریم فشار بیاورید ? بجای تحمیل اینهمه فشار بر مردم با امریکا مذاکره کنید تا تحریم کم شود
نظرات شما