صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 05
کد خبر: ۲۰۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
سردار اشتری:

خودرو‌هایی که در کنار بوستان‌ها توقف کنند به پارکینگ منتقل خواهد شد

رییس پلیس گفت: بر اساس قانون و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، خودروی افرادی که در کنار بوستان‌ها و جاده ها، توقف و به تذکر پلیس توجه نکنند، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه و اگر سماجت کنند خودروی آن‌ها به پارکینگ منتقل خواهد شد.

رویداد۲۴ سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در مرکز کنترل ترافیک ناجا در گفت وگویی افزود:‌ برای سلامتی خانواده ها و اطرافیان آنها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در خانه ماندن و رعایت کردن را توصیه می‌کنیم که بسیار موثر است در عدم انتشار بیماری کرونا در جامعه.

رییس پلیس گفت: بر اساس آمار همکاران پلیس در پایتخت و شهرستانها و جاده ها، ‌کاهش چشمگیر تردد در تهران و شهرستانها را داشته ایم.

سردار اشتری تاکید کرد:‌ از شهروندان و هموطنان گرامی درخواست داریم که دستورات بهداشتی وزارت بهداشت را در خصوص شکست دادن بیماری کرونا رعایت کنند.


بیشتر بخوانید: کاهش ۵۷ درصدی تردد‌ها در ۱۷ روز/ ۳۰ هزار خودرو هنوز به شهر‌های مبدأ بازنگشته اند


وی با بیان اینکه همکاران ما تا پایان امروز (سیزده به‌در) ‌در کنار مردم هستند افزود:‌ باید تشکر کنم از همکاران پلیس که از ۲۵ اسفند تا امروز و در روزهای آینده بصورت آماده باش در جاده ها و شهرها اماده به خدمت بوده و هستند، بویژه پلیس راهور و پلیس راه که در این ایام زحمات زیادی کشیدند و همچنین از خانواده آنان تشکر و قدردانی می کنم.

اشتری تصریح کرد :‌ امیدداریم با همکاری امروز جامعه میان پلیس، ‌مردم و دستگاههای ذی ربط ویروس کرونا را شکست بدهیم و شرایط جامعه به روز اول باز گردد.

منبع: ایرنا
نظرات شما