صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۰۳ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 24
کد خبر: ۲۱۲۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سرپرست باشگاه سپاهان:

تکرار بازی سپاهان با پرسپولیس در زمین بی‌طرف!

سرپرست باشگاه سپاهان گفت: من از اعضای کمیته استیناف درخواست می‌کنم اجازه تکرار بازی با پرسپولیس را در زمین بی طرف بدهند.

رویداد۲۴ منوچهر نیکفر سرپرست باشگاه سپاهان درباره پیش بینی اش از رای بازی پرسپولیس و سپاهان و آیا این رای به نفع این باشگاه اصفهانی برمی گردد، اظهار کرد: ما امیدوار هستیم، اما دوستان در کمیته استیناف اشراف دارند و دفاعیات کامل را ارئه دادیم. به هر حال نکاتی وجود دارد که دوستان توجه داشته باشند.

علاوه بر این بازی پرسپولیس و سپاهان همواره از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و اولین بازی بود که بدون تماشاگر قرار بود در اصفهان برگزار شود و وضعیت کرونا هنوز به این صورت در کشور نبود که جا بیفتد بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود.

او ادامه داد: ما بازی رفت با پرسپولیس را جلوی ۱۰۰ هزار تماشاگر بازی کرده بودیم و هواداران سپاهان انتظار داشتند که بازی برگشت با حضور ۵۰، ۶۰ هزار نفر در استادیوم نقش جهان برگزار شود، اما همان روز اعلام کردند که بازی بدون تماشاگر است و متاسفانه برخوردی در محل اقامت تیم ما رخ داد که تیم ما با کمک نیروی انتظامی توانست به ورزشگاه بیاید و این اتفاقات باعث شد که ما دیر به ورزشگاه برسیم. از طرفی زمانی که ما تیم را از لحاظ روحی و روانی آماده می‌کردیم تا روانه زمین مسابقه شوند به ما گفتند که بازیکنان پرسپولیس زمین را ترک کردند و آن‌ها حاضر به انجام بازی نیستند.


بیشتر بخوانید:پافشاری پیروانی بر موضع پرسپولیس؛ سپاهان به میدان نیامد/ ما برنده‌ایم


نیکفر بیان کرد: من از دادرس و سایر اعضای کمیته استیناف درخواست دارم که با توجه به اینکه بازی سپاهان و پرسپولیس همواره از اهمیت خاصی برخوردار است یک فرصت دیگری بدهند و در یک زمین بی طرف این بازی انجام شود. به هر حال بحث‌های حقوقی جای خود دارد، اما حق بقیه تیم‌ها هم ضایع می‌شود و این بازی ۶ امتیازی است و اگر اجازه بدهند، این بازی انجام شود و نتایج فوتبال در زمین مسابقه مشخص شود.

نظرات شما