صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 28
کد خبر: ۲۱۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۹

سهامداران نگران ریزش شاخص بورس نباشند

تحلیلگر بازار بورس گفت: بازار بورس همچنان می‌تواند رشدهای بیشتری را به نفع خود رقم بزند بنابراین سهامداران نگران روزهای منفی فعلی نباشند.

رویداد۲۴ میلاد ویسمه تحلیلگر بازار بورس، اظهار کرد: سهامداران به دنبال رشدهای بی‌سابقه و افسار گریخته این مدت نباشند، بازار نیاز به تعادل دارد و به نفع سهامداران است که به دید میان مدت و بلند مدت به بازار نگاه کنند و از تصمیمات عجولانه و هیجانی پرهیز کنند.

وی بیان کرد: شاخص کل در چند روز پیش رکورد تاریخی یک میلیون و ۴۶ هزار واحدی را به ثبت رساند پس طبیعی است ریز اصلاح‌هایی در جهت تعادل بازار داشته باشیم.

تحلیلگر بازار بورس افزود: شکست شاخص یک میلیون واحد به سمت پایین صرفا یک جو روانی است، شاخص کل در پایان روز معاملاتی شنبه ۳ خرداد ۹۵۹ هزار واحد را ثبت کرد و حمایت‌های پیشرو شاخص اعداد ۹۳۰ هزار ، ۹۲۵ هزار و ۹۱۵ هزار واحد است که پیش بینی می‌شود شاخص کل در پایان این هفته و یا اواسط هفته آینده با رسیدن به شاخص ۹۲۵ هزار واحد واکنش نشان دهد و مورد حمایت بازار قرار گیرد.

این تحلیلگر ادامه داد: شاخص کل درصورت شکست یک میلیون واحد مجددا در مسیر صعودی بدون ترس قرار می‌گیرد و براحتی می‌تواند مقاومت تاریخی خود را بشکند.


بیشتر بخوانید:  مردم در مورد فروش سهام عدالت خود زود تصمیم نگیرند/ با کارشناسان خبره بورسی مشورت کنید



ویسمه‌ای خطاب به سهامداران عنوان کرد: سهامداران با طی دوره‌های علمی، صبر و تفکر منطقی سرمایه خود را ایمن کنند و درصورت تمایل به فعالیت در بازار، تا کسب تجربه بخشی از سرمایه خود را به شرکت‌های سبدگردان رسمی بسپارند.

نظرات شما