صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 09
کد خبر: ۲۱۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۹

کامیابی‌نیا: در مورد لغو یا ادامه بازی‌ها خیلی حرف زدیم/ دستور وزارت بهداشت باید اجرا شود

هافبک پرسپولیس در مورد ادامه رقابت‌های لیگ برتر توضیح داد.
رویداد۲۴ کمال کامیابی‌نیا، هافبک تیم پرسپولیس در مورد شروع مجدد تمرینات این تیم گفت: تمرینات ما کاملاً مجهز است و تونل ضد عفونی هم داریم. دست افشین پیروانی و عوامل باشگاه درد نکند که زحمت کشیدند و این شرایط را فراهم کردند. ما بازیکنان هم برای تمرینات نکات بهداشتی را رعایت می‌کنیم و با همین روند تا اولین دیدار پیش می‌رویم. بدنساز تیم هم از بازیکنان تست گرفت که نتایجش مشخص شد و خدا را کشر شرایط آن‌ها خوب است، اما خیلی خوب نه. امیدوارم در زمان باقیمانده به شرایط آرمانی برسیم.

وی در مورد اعتراض برخی تیم‌ها و درخواست لغو دوباره بازی‌ها هم توضیح داد: در این مورد دیگر ما بیش از حد صحبت کردیم. وزارت بهداشت گفته است تیم‌ها با رعایت نکات بهداشتی تمرین کنند و همه ما هم باید به این تصمیم احترام بگذاریم. امیدوارم بازی‌ها برگزار شود و بتوانیم چند هفته باقی مانده از مسابقات را به پایان برسانیم.

هافبک پرسپولیس با اشاره به مشکلات مالی باشگاه هم گفت: خدا را شکر باشگاه شخص رسول‌پناه خیلی زحمت کشیدند و تا اینجا بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شد و همانطور که قول دادند که امیدوارم اسپانسر باشگاه هم به تعهدات خود عمل کند و مابقی مطالباتمان را هم بگیریم. باشگاه حقوق‌های معوقه را پرداخت می‌کند و امیدوارم شرایط در ادامه هم همین‌گونه پیش برود تا بچه‌ها دغدغه‌ای نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: ائتلاف ۱+۳ برای تعطیلی لیگ برتر فوتبال/ بازی رسانه‌ای در زمین وزارت ورزش برای رفع تکلیف
کامیابی‌نیا در مورد کسر قرارداد بازیکنان در صورت لغو مسابقات هم توضیح داد: متاسفانه ما اتحادیه‌ای برای بازیکنان و مربیان نداریم، ولی نباید به این شکل باشد و باید همفکری کنیم و تصمیم خوبی گرفته شود. بیماری فعلاً وجود دارد و باید با آن کنار بیاییم. اینطور که شنیدم واکسن کرونا تا یکی دو ماه دیگر پیدا نمی‌شود و ما هم بر این اساس باید فکری اساسی کنیم و فوتبال را با رعایت نکات لازم ادامه پیدا کند.
منبع: ایلنا
نظرات شما