صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 February 08
کد خبر: ۲۲۶۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۹ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۹

هوای تهران خنک می‌شود

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش‌های مناطق مختلف کشور در چند روز آینده، از کاهش دمای تهران تا اواسط هفته خبر داد.

رویداد۲۴ "صادق ضیائیان" مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه بر اساس نقشه‌ی هواشناسی امروز بارش‌هایی را عمدتاً در استان‌های ساحلی دریای خزر داریم، گفت: در ساعت بعد از ظهر احتمالا در ارتفاعات هرمزگان، جنوب کرمان و همچنین در شمال خراسان شمالی، شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و استان اردبیل بارش‌هایی را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: تقریبا تا پایان هفته شاهد بارش‌های در استان‌های ساحلی دریای خزر خواهیم بود که این بارش‌ها با شدت و ضعف همراه است، اما در هر حال آن منطقه تا پایان هفته بارش‌هایی را به خود می‌بیند.
بیشتر بخوانید: امیدیه به عنوان گرمترین شهر جهان معرفی شد
ضیائیان با اشاره به اینکه، بارش‌های پراکنده‌ای را در یک الی دو روز آینده در بخش‌های شمالی آذربایجان شرقی و غربی شاهد خواهیم بود، افزود: همینطور برای فردا هم شاهد بارش‌هایی در برخی نقاط استان خراسان شمالی هستیم.

وی در مورد وضعیت تهران اضافه کرد: برای تهران پدیده‌ی خاصی پیش‌بینی نمی‌شود و فقط عمدتاً بین ۲ الی ۳ درجه کاهش دما را داریم که تا اواسط هفته دمای حداکثر دو الی سه درجه هوای تهران خنک‌تر خواهد شد.
منبع: ایلنا
برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
نظر: