صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 05
کد خبر: ۲۳۹۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۳ - ۲۹ آبان ۱۳۹۹

سیدمجید صدری: ارتباط مستمر بین شورا‌های اسلامی کار و مدیریت شرکت، ضروری است

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اهمیت شورا‌های اسلامی کار و تشکل‌های قانونی حوزه ارتباطات گفت: همکاری متقابل در برنامه ریزی‌ها و ایجاد هماهنگی در پیشرفت امور واحد‌های مختلف به منظور، برقراری رابطه مستمر بین شورا‌ها و مدیریت شرکت، امری بسیار مهم است.

رویداد۲۴ مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نشست ویدئوکنفرانسی با مدیر منطقه کردستان و اعضای شورای اسلامی کار این منطقه که امروز چهارشنبه ۲۸ آبان برگزار شد، مسائل مختلف مربوط به کارکنان و بازنشستگان این منطقه را مورد بحث بررسی قرارداد.

وی با اشاره به اینکه نقش شورای اسلامی کار، در مشارکت بدنه شرکت برای پیشرفت اهداف و دفاع از حقوق کارکنان با اهمیت است گفت: با همیاری و همدلی بین اعضای شورای اسلامی کار و شرکت مخابرات ایران می‌توان بسیاری از مسایل و مشکلات مربوطه را به حداقل رساند.

دراین جلسه ویدیوکنفرانسی که به همراه آقایان: دکتر فرقانی، معاون توسعه سرمایه انسانی، مهندس بیدخام مشاور مدیر عامل و مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل و ظریفی آزادمشاور مدیر عامل و مدیرکل دفتر مدیر عامل برگزار شد، ضمن تاکید بر اهمیت نیروی انسانی به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه شرکت اظهارداشت: تمام مدیران باید همیشه گوش شنوای مسائل و دغدغه‌های کارکنان باشند و تا جایی که ممکن است در جهت رفع مشکلات آنان بکوشند.

مهندس سیدمجید صدری باتاکید بر ضرورت رفع مشکلات کارکنان و بازنشستگان ازتشکیل کمیته‌ای برای بررسی مسایل امور کارکنان و بازنشستگان منطقه کردستان خبردادو گفت: از پیشنهاد‌های سازنده شورا‌های اسلامی کار استقبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه توجه به منابع انسانی و کرامت کارکنان در اولویت شرکت است، گفت: شرکت مخابرات ایران، در راستای تحقق برنامه‌های شرکت و با هدف ارتقاء سطح رضایت مندی و بهبود روحیه خدمتی کارکنان گام‌های اساسی و ارزشمندی در این راستا برداشته است.

در این جلسه اعضای شورای اسلامی کارمنطقه کردستان نیزبا طرح مطالبی را در خصوص مشکلات و مسائل موجود در بین کارکنان و بازنشستگان منطقه کردستان، ازتوجه ویژه مدیریت شرکت مخابرات ایران درجهت حل مسایل موجود تشکر نمودند و بر حفظ همدلی و همیاری در جهت حفظ و ارتقای برند شرکت تاکید کردند.

همچنین در این جلسه کاری دکترآزادحکمت، مدیر منطقه کردستان با تایید نقش منابع انسانی در پیشرفت و بهره وری شرکت بر تداوم برگزاری جلسه‌های بررسی مسائل و چالش‌های منابع انسانی شرکت تاکید و از مدیر عامل واعضائ هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران برای توجه ویژه به منابع انسانی در این منطقه قدردانی کرد.
 
منبع: پرتال شرکت مخابرات
نظرات شما