صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 09
کد خبر: ۲۴۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۰۹ دی ۱۳۹۹

افت سنگین بورس تهران / کاهش ۲۱ هزار و ۶۷۰ واحدی شاخص کل

بازار سهام امروز سه شنبه ۹ دی ماه را نزولی آغاز کرد و شاخص کل با ۲۱ هزار و ۶۷۰ واحد افت در محدوده یک میلیون و ۴۱۵ هزار واحد قرار دارد.
رویداد۲۴  در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۳۷ شاخص کل با ۲۱ هزار و ۶۷۰ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۱۵ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۱۳۳ واحد کاهش به رقم ۴۶۵ هزار و ۶ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۸۶۳ هزار و ۳۷۸ معامله به ارزش ۷۲ میلیارد و ۲۲ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، ایران خودرو، پالایش نفت بندرعباس، پتروشیمی نوری، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۶۲ واحد کاهش رقم ۲۰ هزار و ۲۲ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۴۷۸ هزار و ۴۰۴ معامله انجام داده‌اند که ۴۵ میلیارد و ۹۴ میلیون ریال ارزش داشت.

سنگ آهن گهر زمین، صنعتی مینو و بیمه کوثر نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، پلیمر آریا ساسول و برق و انرژی پیوندگستر پارس نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.


نظرات شما