صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۶ تير ۱۴۰۲ - 2023 June 27
کد خبر: ۲۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵

زائری: سعید مرتضوی را اعدام کنید

استاد حوزه و دانشگاه در مطلبی که در صفحه اینستاگرم خود منتشر کرده، اعدام سعید مرتضوی را برای بقای جمهوری اسلامی لازم دانسته است.
رویداد۲۴- حجت‌الاسلام محمدرضا زائری، استاد حوزه و دانشگاه در مطلبی که در صفحه اینستاگرم خود منتشر کرده، اعدام سعید مرتضوی را برای بقای جمهوری اسلامی لازم دانسته است. 

به گزارش رویداد۲۴، حجت‌الاسلام محمدرضا زائری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

بقاي جمهوري اسلامي به اعتماد عمومي و اعتقاد مردمي وابسته است و اعتقاد مردم به عوامل گوناگوني همچون رأي دادگاه مرتضوي بستگي دارد. جرم او تنها قتل قربانيان مظلوم كهريزك و معماي پيچيده زهرا كاظمي نيست و اتهام او نيز فقط اختلاس ها و دروغ ها و پرونده هاي مطبوعاتي و ... نيست. بسيار نكته هاي وحشتناك هست كه اگر روزي فضاي لازم فراهم شود شايد بر زبان ها بيايد و به گوش ها برسد. اعتماد مخدوش مردم مخصوصا در وضعيت خطرناك و حساس فعلي تنها با حكم اعدام او قدري ترميم خواهد شد و هرگونه سستي و تهاون نسبت به اين موضوع و بي توجهي به خسارت هاي سهمگين و جدي كه او به اركان جمهوري اسلامي وارد كرده است منجر به تهديدهايي خواهد شد كه فروپاشي نظام كمترين آنها خواهد بود. فرمود :"الملك يبقي مع الكفر و لا يبقى مع الظلم / نظام حاكميت با كفر مي پايد اما با ستم از هم خواهد گسست " ! و خدا هم هيچ تعهدي نداده كه ما هر كار خواستيم بكنيم و باز هم جمهوري اسلامي را حفظ كند! و ننگ بر امثال من اگر براي منفعت و مصلحت يا به طمع جيفه دنيا بر غارت دين مردم سكوت كنيم و دم برنياوريم.


نظرات شما