صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 06
کد خبر: ۲۵۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

آخرین قیمت مصوب انواع میوه و تره‌بار/ موز گران‌ترین میوه بازار شد

نرخنامه جدید اتحادیه صنف بار فروشان میوه و تره‌بار تهران از افزایش قیمت عمده محصولات در بازار خبر می‌دهد.

رویداد۲۴ اتحادیه صنف بار فروشان میوه و تره بار تهران آخرین نرخ مصوب انواع میوه و محصولات تره بار را برای یک هفته پیش رو اعلام کرد.

اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار، درباره آخرین نرخ انواع میوه پر مصرف گفت: بر اساس نرخنامه جدید اتحادیه صنف بار فروشان میوه و تره بار تهران، در بین میوه‌های پر مصرف، قیمت انار بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته از هر کیلوگرم ۹ هزار تومان تا ۲۱ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین هر کیلوگرم پرتقال با کاهش ۲ هزار تومانی در کف قیمت و افزایش یک هزار تومانی در سقف قیمت نسبت به هفته گذشته از ۶ تا ۲۰ هزار تومان، هر کیلوگرم خرمالو با افزایش ۹ هزار تومانی در کف قیمت و ثابت ماندن در سقف قیمت از ۱۴ تا ۲۲ هزار تومان، هر کیلوگرم سیب با کاهش ۳ هزار تومانی در کف قیمت و افزایش یک هزار تومانی سقف قیمت ۱۱ تا ۱۲ هزار تومان، هر کیلوگرم کیوی بدون تغییر قیمت ۱۰ تا ۱۷ هزار تومان و هر کیلوگرم لیمو شیرین افزایش ۲ هزار تومانی در کف قیمت، افزایش ۲ هزار و ۵۰۰ تومانی در سقف قیمت ۱۰ تا ۱۳ هزار و ۵۰۰ هزار تومان و نارنگی بدون تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته با قیمت ۴ تا ۱۳ هار تومان به فروش می‌رسد.

کارگر گران‌ترین میوه پر مصرف در میادین و تره بار را موز با قیمت هر کیلوگرم ۲۷ تا ۴۵ هزار تومان عنوان کرد که نسبت به هفته گذشته افزایش را نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: فاصله قیمت میادین و خرده فروشی‌های سطح شهر با توجه به سود قانونی در نظر گرفته شده، نباید بیش از ۳۵ درصد است.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بای
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
نه قند داریم نه چایی روغن ماییم سی ماهی افتادیم گدایی تحریم اقتصادی احمدی نجات کجایی کلیپ بختیلری با اهنگ شاد برای غم دارها
نظرات شما