صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 24
کد خبر: ۲۵۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
حسین کمالی:

اگر قرار است انتخابات رقابتی نباشد، اصولگرایان خودشان یک نفر را رئیس جمهور کنند

حسین کمالی از چهره‌های اصلاح طلب گفت: بهتر است اصولگرایان در مورد ردصلاحیت اصلاح‌طلبان زحمت نکشند و خود را درگیر این موضوع نکنند؛ چراکه در آینده معلوم می‌شود سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان پابرجاست یا نه!

رویداد۲۴  حسین کمالی از چهره های اصلاح طلب اظهار داشت: *پیشنهاد می‌کنم اگر می‌خواهند سرمایه اجتماعی اصلاحات را به طور دقیق ببینند و بسنجند ابتدا نسبت به اصلاح‌طلبان رفتار گزینشی پیش نگیرند تا بعد در عرصه رقابت بهتر معلوم شود که کدام جریان سیاسی سرمایه اجتماعی خود را بیشتر از دست داده است.

*اتفاقا بررسی‌ها و نظرسنجی‌ها در بسیاری از بخش‌ها نشان می‌دهد که وضع اصولگرا‌ها از نظر سرمایه و پایگاه اجتماعی و میزان مقبولیت میان مردم چندان تعریفی ندارد.

* تاکید دارم که اگر قرار است انتخابات آزاد و رقابتی شکل نگیرد، بهتر است بحث انتخابات 1400 را دوستانه حل و فصل کنیم و اعتراض نکنیم و به اصولگرایان بگوییم که شما خودتان جمع شوید و فردی که مورد وثوق‌تان است را به عنوان ریاست‌جمهوری منصوب کنید؛ بدون اینکه رای‌گیری انجام شود. در نهایت هزینه انتخابات هم خرج طبقات ضعیف و فرودست جامعه شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احسان معتمدی
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
اگر من رییس جمهور میشدم از الشتر تمامی وزرا و معاونین را انتخاب میکردم و می آوردم تهران به یقین پس از مدت اتمام دوره ما به اندازه پنجاه سال کشور را جلوتر و پیشرفته تر و قوی تر در زمینه باغ های میوه و گندم و جو و چغندر و پرورش گاو و گوسفند و ماهی و مرغ و انواع حبوبات و ذرت و تمامی زمینهای قابل کشت را با تلاش صدها بار بارورتر میکردیم به اذن خدا و در زمینه خودرو سازی تحول گسترده که خودرو ما تولیدات آن پیشرفته و در حد لبه تکنولوژی باشد
تولیدات لباس و پارچه و چرم را بشدت گسترش میدادم
بجای صادرات نفت خام صادرات فرآورده های نفتی را انجام می‌دادم
پالایشگاه نفت خام در پاکستان و افغانستان ایجاد میکردم تا نفت ما در آنجا راحت برود
و خیلی کارهای بزرگی میشود در کشورمان انجام داد
نظرات شما