تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۹

شعار انتخاباتی محمود احمدی نژاد فاش شد

روزنامه اعتماد نوشت: احمدی‌نژاد اخیرا مدعی شده «اگر هدفمندی یارانه‌ها صددرصد اجرا می‌شد با قیمت‌های امروز ۲.۵ میلیون تومان در ماه به هر ایرانی می‌رسید»

شعار انتخاباتی محمود احمدی نژاد فاش شد

رویداد۲۴  آنچه شاید به قول معروف و آن‌طور که در ادبیات سیاسی ما مصطلح شده، «احمدی‌نژادی»‌تر است، اظهارات شخص محمود احمدی‌نژاد است. مردی که زمانی با شعار یارانه نقدی و کمک‌های معیشتی وارد کارزار انتخابات 1400 ریاست‌جمهوری شد و حالا در آستانه انتخاباتی دیگر، باز از این دست شعار‌ها غافل نشده؛ البته او در عین حال شعار‌های به‌اصطلاح عامیانه‌اش را به‌روز کرده و آن‌ها را به نسخه «احمدی‌نژاد ۱۴۰۰» ارتقا داده است.

او که اخیرا مدعی شده «اگر هدفمندی یارانه‌ها صددرصد اجرا می‌شد با قیمت‌های امروز ۲.۵ میلیون تومان در ماه به هر ایرانی می‌رسید»، با اشاره به ارزش یارانه نقدی ۴۵ هزار تومانی در زمان ریاست‌جمهوری خود گفته است که بر این مبنا باید امروز ۴۰ دلار یارانه پرداخت می‌شد. اینکه یارانه ۴۰ دلاری در عمل به شعار انتخاباتی او تبدیل خواهد شد یا دیگر اصولگرایان با گرته‌برداری از الگو‌های تبلیغاتی او، وارد گود رقابت می‌شوند، اما پرسشی است که پاسخ آن را احتمالا نه شخص احمدی‌نژاد می‌داند، نه دیگر کاندیدا‌های احتمالی محافظه‌کار. چه آنکه پاسخ به این پرسش در گرو نظر ۶ فقیه و ۶ حقوقدان شورای نگهبان است و اینکه نظارت استصوابی چه کسانی را مجاز به حضور در صحنه انتخابات می‌داند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان